BODYMAKER Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Здравейте колеги, ще помоля тези от Вас които са имали следния проблем, да споделят малко опит, от какво и как се поллучава това и можел и да се поправи лесно. То е ясно, че ще се ходи на сервиз, но искам да посъбера малко хабер, че да нем е правт на луд като отида и да ме "мятат по върбите", като някое агне. Проблемът е....след наколко поредни обилни валежа, при опит да запля колата, тя просто не успя. Акумулатора беше толкова слаб,че едвам захранваше крушка. Отворих капака и видях, че там където стой е пълно с вода. Тръбичката по която би следвало да се отича тая вода се бе запушила с кал и листаи акумулатора ми беше в нещо като "леген" с вода. Свалих го и го заредих на ново, но ми прави впечатление, че от тогава осветлението на климатроника ми свети постоянно, бутона за авариините светлини също, все едно съм си пуснал фаровете, а чистачките работят като бутнеш ръчката за тях, без изобщо да има вкаран ключ в контакта даже. От тогава като спирам за малко по - дълго, постоянно си свалям клемите на акумулатора, за да съм сигурен, че ще запаля. Много трудно се намират компетентни майстори в подобна материя, особенно в по - малките градове. Затова ще съм Ви много благодарен ако някой успее да ми помогне с малко информация, какъв точно е проблема и как може да се отстрани /освен в сервиз ест./. Колата е Ауди А4 1996г., бензин - метан, 1,8 куб. 125 кона /е няколко поумряха с тоя метан де/, не е комби. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace_go6o Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Провери си бушоните. Аз не съм много на вътре, но такава стара кола, '96 година, може ли да има компютър? Ако има сигурно дава някакви страшни грешки и се е объркал целия. Но не съм сигурен дали има. А ако има бордови компютър, караш я при някой майстор да я закачи на компютър и да изчисти грешките. Нека по компетентните колеги да се намесят. Аз просто Догатвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BODYMAKER Публикувано 20 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 И аз това се чудя...нямам бордови компютър, но ми казаха, че имало някакъв модул на електрониката който се намира под краката на шофьора и често се пълненел с вода и се прецаква цялата електроника..но до колко е вярно не знам......затова се допитвам до вас, да не се опитват да ме е.ат без вазелин в сервиза като отида... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 От поста ти разбирам, че не си особено технически грамотен, което до някъде затруднява съветите ми към теб.Като за начало провери колко е мокър мокета от шофьорската страна, там при педалите.Провери с мултицет, дали отчита някаква консумация когато е изгасена, ако да евентуално каква? - това ако не можеш да го провериш, всеки, който продава акумулатори, може да го направи, като не е нужно да му казваш цялата история, а само, че ти пада акумулатора, да ти замери консумацията в покой. Вътре под мокета, няма никаква електроника, която да се намокри. Има електроника, само отпред до сервото, в една черна кутия, с нарисуван на нея чадър - там е компютъра, който управлява двигателя.Казваш, че ти свети копчето за авариини, когато е на място и колата не работи? Попринцип това си свети, винаги, когато колата работи, или ключа е оставен в положение малко преди да е на контакт - тогава пак свети този бутон, и работят част от аксесоарите.Остави ли колата на слънце с отворени врати и преден капак да изсъхне?Възможен е и варианта да ти е свършила основата на ключа и да е просто съвпадение с наводняването на акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Аз не съм много на вътре, но такава стара кола, '96 година, може ли да има компютър? Явно наистина не си навътре.Б5-ицата е по- интелигентно конструирана( разбирай с компютърно управляван мотор и прочие ) и от доста по- нови автомобили на други марки.А за качество на изработка, вървене и комфорт, дума не може да става спрямо някое ново Пежо например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace_go6o Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 (Редактирано) Явно наистина не си навътре.Б5-ицата е по- интелигентно конструирана( разбирай с компютърно управляван мотор и прочие ) и от доста по- нови автомобили на други марки.А за качество на изработка, вървене и комфорт, дума не може да става спрямо някое ново Пежо например.Да, не съм на вътре в нещата, аз какво казах .. Ти пък къде тръгна да сравняваш въобще Пежо и Ауди .. Както съм отбелязал ако има компютър пичът да си има едно на ум, че може проблемът да е от там. Айде отивам да спя .. Лека Редактирано 20 Юни 2011 от bace_go6o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Абе то ако е компютър бързо ще разбере а и тези неща дето не работят нямат нищо общо с компютъра. По скоро вода се е стекла по кабеляка до релетата и там трябва да се търси проблема. Релетата се намират под волана. Като махнеш кората ще ги видиш.ПС: Почисти си каналите за отводняване! Единия е под акумулатора а другия под сервото на спирачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 И ECU- то имам някакъв дренаж, защото при мен там се пълни с вода и не мога да го открия тоя отвор къде е. Имам подозрение, че е някъде под кутията му и ще се наложи сваляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramdar Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 (Редактирано) ПС: Почисти си каналите за отводняване! Единия е под акумулатора а другия под сервото на спирачките.Това е първото което трябва да направиш. Редактирано 20 Юни 2011 от ramdar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 21 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2011 Колега, като човек, няколко пъти правилаквариум в купето , мога да ти кажа следното:1. Сваляш пак акумулатора и изчистваш хубаво дънотос двата отвора за оттичане. Към отворите има 2 гумени маншона,които безумно лесно се задръстват. Направо ги разкарай.2. Компютърът на колата е отпред вляво, в черна кутия.Свали само горният капак и огледай какво е положението вътре.Едва ли е мокро, но все пак - провери.3. От компютъра към купето влиза един голям кабелен сноп.Има уплътнение, но най-вероятно оттам е влязла вода и е намокрила релетата и кабелите под волана. Щом не ти е изгорял бушон досега и не светят лампи по таблото,значи не е толкова лошо. Но все пак, тази влага трябва да се махне.Надуй парното да духа отдолу и остави да работи поне половин час.На А4 В5 под шофьрският мокет няма нищо, централното му е в багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 21 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2011 (Редактирано) И ECU- то имам някакъв дренаж, защото при мен там се пълни с вода и не мога да го открия тоя отвор къде е. Имам подозрение, че е някъде под кутията му и ще се наложи сваляне.ЕКУ-то не е ли изкарано високо, за да има дренаж под него?Както ТОДИР каза има два отвора под акумулатора и под сервто за отводняване. Трябва профилактично да се чистят пролет и есен, за да няма проблеми като този.Едит: проверявайте си маншона на жилото. Много често се измества и от там влиза вода в купето. Редактирано 21 Юни 2011 от S8_TDI Vasko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BODYMAKER Публикувано 22 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2011 Ами колеги какво да Ви кажа, освен благодаря за бързите и адекватни отговори. Колкото до това дали съм на "навътре" в тези - неща - не съм. Не мога да съм специалист по всичко, а и не претендирам и затова се допитвам до Вас за мнение и препоръки, за да не ме е.бат много като отида на сервиз. По всички изглежда, че сам няма да се справя, но е хубаво поне малко да съм запознат за да не ме товарят като магаре, като я занеса в сервиза. Иначе каналите за оттичане на вода ги почистих още съшия ден и днес ще я водя да я видят от къде идва проблема, след което ще споделя и с Вас. И пак казвам,благодаря за навременните и адекватни отговори, всяка информация ми е от полза в този момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BODYMAKER Публикувано 27 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2011 Проблемът се оказа в таралежчето, което бях сменял на скоро и в някакво реле до което е достигнала вода стичайки се по кабелите ..... Ремонта ми излезе 60 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts