Jump to content

Проект A6 C5 1.8T / IHI VF35


Recommended Posts

Той е с газови и с бургията си ги праи колко му е кеф. :hilezh:

Майтап ама верно като разпробивах газовите се чудех дали да не взема 10-ка бургия.hilezh.gifhilezh.gifhilezh.gif

Ще благоволиш ли да обясниш какво не им хареса от снимки?

Еднакви са бошовските. Не ми се рискува. Като пробваш ще кажеш дали стават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднакви са бошовските. Не ми се рискува. Като пробваш ще кажеш дали стават.

Добре.

Съвсем бегло инфо/фийдбек открих, че генезисът са с оправен петърн, та ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.

Съвсем бегло инфо/фийдбек открих, че генезисът са с оправен петърн, та ще видим.

Дано, има само един начин да се разбере.

вземи си RC-та шпек

Гледах ги сма скъпи да го ева, иляда леа. Да не съм баро като жими.Накрая може тях де, ако няма друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате от това което гледах едно време, RC-тата излизат по-евтини от EV14-ките. Друг въпрос вече е колко пари ти се дават, имаше обява във форума за 386-ци от ес3 с рейка за 250лв, взимай ги ако още седят и действай с един регулатор в краен случай.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече сериозно,

386-ците с 4 баров регулатор ги изтаванихме на 325кс на мотора, като даже колата връщаше и малко налягане нагоре, за да е сейфти. Та в този ред на мисли, при положение, че не се гонят някакви извънземни коне 386-ци от S3 ще са си направо песен, а идват и на добра цена. Мисля, че има заигравка с леглата, както вече е коментирано, но това до колкото разбрах не е кой знае каква драма за оправяне.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ставаха без преправяне щях да ги взема ама просто не ми се занимава с това. Ако кажеш къде да отида да ми ги боднат може да пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.

Съвсем бегло инфо/фийдбек открих, че генезисът са с оправен петърн, та ще видим.

А ве в тоя ред на мисли ще ги ползваш ли твоите. hilezh.gifhilezh.gifhilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ставаха без преправяне щях да ги взема ама просто не ми се занимава с това. Ако кажеш къде да отида да ми ги боднат може да пробвам.

А аз в твой стил ще кажа, извади си ръцете от гъзО и вземи та си ги монтирай сам. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

380сс са си на мотора в момента, а пък обсъжданите по-горе са в шкафа.

Инжекторите са Лукас 440. Ако Генезиса бяха 440 можеше директно да се заменят. В момента, ако смяната им е самоцел ок, иначе е едно безмислено трошене на пари за ремап. А за снимко-експертите има жокер - 034 ползват такива инжектори, което е някаква атестация. Може да не са добри за ултимейт тунинг, но тук все още не се говори за отваряне на мотора.....така че, всичко повече е "на свинче звънче", "на гол тумбак чифте пищови" или....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене до 2-3седмици мисля да ми се освободят едни 386ци от S3-ка, които ще подменя с 750кубикови RC-ta :D , ако Шпеки ги иска мога да му ги дам да пробва какво е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжекторите са Лукас 440.

Емо казва друго по тоя въпрос... :)

В момента, ако смяната им е самоцел ...

Самоцел, казваш...

По този въпрос - на живо, в колата.

Няма смисъл да обяснявам поведение, търся вариант за лечение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мене до 2-3седмици мисля да ми се освободят едни 386ци от S3-ка, които ще подменя с 750кубикови RC-ta :D , ако Шпеки ги иска мога да му ги дам да пробва какво е положението.

Добре Ники, ще оставя 50 лева настрана.laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене до 2-3седмици мисля да ми се освободят едни 386ци от S3-ка, които ще подменя с 750кубикови RC-ta :D , ако Шпеки ги иска мога да му ги дам да пробва какво е положението.

Ти само гледай да не забравиш да ме вземеш за Варна :icon_exclaim::wink:

А Шпек, на тази кола за 50лв., можеш само бензин да и сипеш ;)

Редактирано от sk.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти само гледай да не забравиш да ме вземеш за Варна :icon_exclaim::wink:

А Шпек, на тази кола за 50лв., можеш само бензин да и сипеш ;)

И бензин не бих и сипал. Два пъти по тясна, два пъти по тежка и с три пъти по лагава турбина. И за капак с псевдо 4х4. Направо кола мечта.hilezh.gifhilezh.gifhilezh.gifhilezh.gif

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия, позволил си спам в темата, ще почива до Септември.

Следващия, позволил си да остроумничи на предупреждения от модераторския или администратроския екипи, ще получи едногодишен БАН.

Много ми писна <_<

Редактирано от Ivo_Dinkov
  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Получи се един неочакван ефект от големите жеги. При даване на газ и температура над 30 градуса става леко горещо под капака и ако после спра и я загася маркучите за изпарената фаза се разпадат и пукат като пуканки. Дължи се на некачествените маркучи. Дори тея италианските фаро са същите боклуци. Оказа се трудна задача да се намерят свестни маркучи, само евтини боклуци навсякъде.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарената е с висока температура, нали затова се вика изпарена. Колкото по висока по добре. С малкото/стоково турбо нямах такива ядове ама и не може да се сравнява температурата. Под капака става си ебало жегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...