Stoil Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 тея тръби ако са неръждавейка да ги беше поне полиралако са черни, по - добре боя.но иначе е станало шаренко, демек шукаритетно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Без цигания/шарения просто не е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Шпек двойния изТребител само на тая планка на авс-а ли се държи?Sent from Дед Мороз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 (Редактирано) Изглежда добре Sent from нЕкой си Редактирано 25 Декември 2011 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Шпек двойния изТребител само на тая планка на авс-а ли се държи?Sent from Дед МорозНе е една планка ама не се вижда добре. Утре ще го снимам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 (Редактирано) А имаш ли датчик за температурата на маслото, смисъл можеш ли да кажеш разликата от преди и след? Редактирано 26 Декември 2011 от sk. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 Шпек двойния изТребител само на тая планка на авс-а ли се държи?Sent from Дед МорозА имаш ли датчик за температурата на маслото, смисъл можеш ли да кажеш разликата от преди и след?Имам в таблото, да. С 10 градуса е по ниска температурата на маслото. Лятото най добре ще се разбере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 От какви обороти тръгва колата? Дино замислял ли си?Sent from Дед Мороз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 е**х го у щпека.. гледай как хитро ползва газта за маслен охладител Аз също одобрявам идеята и съм привърженик на този метод за свързване на изпарители/редуктори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 (Редактирано) От какви обороти тръгва колата? Дино замислял ли си?Не е дошло времето за дино. Като преди тръгва, преди 2000 оборота е мъртвец. След 2000 почва да прави ама ще спеста да спомена къде точно е напълно спуулнала да не стават драми. Редактирано 27 Декември 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 27 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 Добре, извинявам се за предишния пост, беше по-скоро лигавене, ама какво значи под 2000 оборота е мъртвец?!?!Че ти на колко оборота я караш, тази кола? На празен ход? Мисля си, че 60 на 5-та са около 2 000 оборота, така че доста трудно можеш да слезнеш под 2 000 при нормално каране. А да не питам, като решите да давате какво правите, пускате 5-та или 6-та от 40км/ч и чакате да набере или връщате втора и я качвате на 5000. Все пак говорим малко или много за перформанс коли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 5-та на 2к трябва да е 80, ама впредвид че е 5-та все пак би трябвало да се усети някаква по-сериозна тяга чак след 100-110. Дори с фабричната играчка е така Абе шпекси сигурен ли си, че под 2к е същото като фабрично? От личен интерес питам, че нали моя кораб е най-тежкото купе, в което се слага 1,8Т, дали ще е много тегава отляпянето от място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 Като отивам на работа и колоната се затътри с 50-70 аз лично карам на 5-та, а не на втора. А за да се ускоря до 5000-6000 оборта на втора пред мене не трябва да има коли или може някой с к04-ка. Това става само късно вечер. Да кажем 95 % от времето колата си я карам като всички други коли у задръстванията. Сега разбра ли що казвам, че е мъртвец под 2000 оборота.Абе шпекси сигурен ли си, че под 2к е същото като фабрично? От личен интерес питам, че нали моя кораб е най-тежкото купе, в което се слага 1,8Т, дали ще е много тегава отляпянето от място?Същото е. На ниски предавки няма бууст под 2000 оборота или да кажем не се усеща. На високи има бууст ама пак толкова се усеща. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 27 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 (Редактирано) Да не ставам банален ама не ми отговори.Снимай едно видео,срамота 15 страници тема и нищо насреща.Никакъв екшън.Дино,мино майната му дай да видим ко стаа Редактирано 27 Декември 2011 от DAKINE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 Да не ставам банален ама не ми отговори.Снимай едно видео,срамота 15 страници тема и нищо насреща.Никакъв екшън.Дино,мино майната му дай да видим ко стааНе виждам смисъл от клипче при положение, че в раздела има много по мощни сетъпи с клипове и всичко. На дино ще ходя когато направя всичко което съм замислил както аз искам. Демек няма да е скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Празниците бяха идеално време да преместя комутатора по далече от турбината, да изчистя въздушния филтър и да закача дебитомера. Разбрах, че преди 10 000км е безмислено да се мие конусния филтър. Следващото чистене ще е след 15 000 км. След като го намазах го сотавих един ден да се оттече, вестника бая си беше попил. Да се надяваме няма да ми се омазни дебитомера. Преди дебомера сложих силиконово маркуч уж с буфер да обира вибрациите ама бая трудно се свива. Ше видим дали ще има ефект или друг трябва да купувам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Стискам палци, проекта е интересен. Автора да се стяга, и да го довършва.ПП - Не съм много на ти с ГИ. Сега с дублираните редуктори, има ли ефект? Кога се очаква да стигнеш макса на дюзите? Какво се прави после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Идеално решение да ползваш цпу охладител, ама що не намери с медна вложка?Доста повече ще разсейва топлината спрямо алуминия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Там, където си изместил комутатора се събира доста вода, това дали няма да създаде проблем в бъдеще? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Стискам палци, проекта е интересен. Автора да се стяга, и да го довършва.ПП - Не съм много на ти с ГИ. Сега с дублираните редуктори, има ли ефект? Кога се очаква да стигнеш макса на дюзите? Какво се прави после С двата вече налягането е постоянно в рейката. Дюзите дали ще стигнат до 1.5 бара не знам още. Ако не стигат може да се разпробият. Варианти има.Идеално решение да ползваш цпу охладител, ама що не намери с медна вложка?Доста повече ще разсейва топлината спрямо алуминия.Този е достатъчен, оригиналния е 1/4 висок в сравнение с тоя. Лятото ако се наложи ще му сложа една бързооборотна 80-ка.Там, където си изместил комутатора се събира доста вода, това дали няма да създаде проблем в бъдеще?От двете страни има дупки, не може да се събере вода. Но не съм сигурен дали пръска. Най вероятно ще го изолирам специално заради водата допълнително. Засега избирам коя кутиика за бонбонки ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 а каква ти е идеята с това изместване ? защо не си направи една кутия след конусния филтър на която отгоре да си хванеш комутатора и радиаторчето да се обдухва директно от постъпващия въздух и да ти охлажда комутатора както си му е реда . защо реши, че с по голям радиатор ще компенсираш липсата на поток въздух .интересно ми е .. не загрява ли - не ти ли прави проблеми комутатора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 Според мен така измислено охлаждането на комутатора е перфектен избор.Дори лятото да има наченки на загряване въпросния охладител е правен за 80мм перка 12V.А там разнообразие от видове и обороти дал господ, с подходящ вентилатор няма да има значение мястото.Не разбирам от тунек на 1.8Т но това поне го разбирам, пък и винаги има опция да бодне едно пелтие на тоя комутатор ако толкова много грее . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 ако има перка , която да прави ветър , да . аз обаче не знам дали има - не виждам такава на фотото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 Монтирането на перка е въпрос на една минута работа и няколко лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 тая перка се разваля , освен това й трябва захранване .. защо да се усложняват така нещата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts