Jump to content

Проект A6 C5 1.8T / IHI VF35


Recommended Posts

Шпек двойния изТребител само на тая планка на авс-а ли се държи?

Sent from Дед Мороз

Не е една планка ама не се вижда добре. Утре ще го снимам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли датчик за температурата на маслото, смисъл можеш ли да кажеш разликата от преди и след?

Редактирано от sk.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек двойния изТребител само на тая планка на авс-а ли се държи?

Sent from Дед Мороз

261220111091.jpg

А имаш ли датчик за температурата на маслото, смисъл можеш ли да кажеш разликата от преди и след?

Имам в таблото, да. С 10 градуса е по ниска температурата на маслото. Лятото най добре ще се разбере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е**х го у щпека.. гледай как хитро ползва газта за маслен охладител :)

Аз също одобрявам идеята и съм привърженик на този метод за свързване на изпарители/редуктори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какви обороти тръгва колата? Дино замислял ли си?

Не е дошло времето за дино. Като преди тръгва, преди 2000 оборота е мъртвец. След 2000 почва да прави ама ще спеста да спомена къде точно е напълно спуулнала да не стават драми.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, извинявам се за предишния пост, беше по-скоро лигавене, ама какво значи под 2000 оборота е мъртвец?!?!

Че ти на колко оборота я караш, тази кола? На празен ход? Мисля си, че 60 на 5-та са около 2 000 оборота, така че доста трудно можеш да слезнеш под 2 000 при нормално каране. А да не питам, като решите да давате какво правите, пускате 5-та или 6-та от 40км/ч и чакате да набере или връщате втора и я качвате на 5000. Все пак говорим малко или много за перформанс коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5-та на 2к трябва да е 80, ама впредвид че е 5-та все пак би трябвало да се усети някаква по-сериозна тяга чак след 100-110. Дори с фабричната играчка е така :)

Абе шпекси сигурен ли си, че под 2к е същото като фабрично? От личен интерес питам, че нали моя кораб е най-тежкото купе, в което се слага 1,8Т, дали ще е много тегава отляпянето от място?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отивам на работа и колоната се затътри с 50-70 аз лично карам на 5-та, а не на втора. А за да се ускоря до 5000-6000 оборта на втора пред мене не трябва да има коли или може някой с к04-ка. Това става само късно вечер. Да кажем 95 % от времето колата си я карам като всички други коли у задръстванията. Сега разбра ли що казвам, че е мъртвец под 2000 оборота.

Абе шпекси сигурен ли си, че под 2к е същото като фабрично? От личен интерес питам, че нали моя кораб е най-тежкото купе, в което се слага 1,8Т, дали ще е много тегава отляпянето от място?

Същото е. На ниски предавки няма бууст под 2000 оборота или да кажем не се усеща. На високи има бууст ама пак толкова се усеща. :hilezh: :hilezh: :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ставам банален ама не ми отговори.

Снимай едно видео,срамота 15 страници тема и нищо насреща.

Никакъв екшън.Дино,мино майната му дай да видим ко стаа

Редактирано от DAKINE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ставам банален ама не ми отговори.

Снимай едно видео,срамота 15 страници тема и нищо насреща.

Никакъв екшън.Дино,мино майната му дай да видим ко стаа

Не виждам смисъл от клипче при положение, че в раздела има много по мощни сетъпи с клипове и всичко. На дино ще ходя когато направя всичко което съм замислил както аз искам. Демек няма да е скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Празниците бяха идеално време да преместя комутатора по далече от турбината, да изчистя въздушния филтър и да закача дебитомера. Разбрах, че преди 10 000км е безмислено да се мие конусния филтър. Следващото чистене ще е след 15 000 км. След като го намазах го сотавих един ден да се оттече, вестника бая си беше попил. Да се надяваме няма да ми се омазни дебитомера. Преди дебомера сложих силиконово маркуч уж с буфер да обира вибрациите ама бая трудно се свива. Ше видим дали ще има ефект или друг трябва да купувам.

020120121100.jpg

020120121101.jpg

020120121102.jpg

020120121104.jpg

020120121105.jpg

020120121106.jpg

020120121107.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискам палци, проекта е интересен. Автора да се стяга, и да го довършва.

ПП - Не съм много на ти с ГИ. Сега с дублираните редуктори, има ли ефект? Кога се очаква да стигнеш макса на дюзите? Какво се прави после <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално решение да ползваш цпу охладител, ама що не намери с медна вложка?

Доста повече ще разсейва топлината спрямо алуминия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискам палци, проекта е интересен. Автора да се стяга, и да го довършва.

ПП - Не съм много на ти с ГИ. Сега с дублираните редуктори, има ли ефект? Кога се очаква да стигнеш макса на дюзите? Какво се прави после <_<

С двата вече налягането е постоянно в рейката. Дюзите дали ще стигнат до 1.5 бара не знам още. Ако не стигат може да се разпробият. Варианти има.

Идеално решение да ползваш цпу охладител, ама що не намери с медна вложка?

Доста повече ще разсейва топлината спрямо алуминия.

Този е достатъчен, оригиналния е 1/4 висок в сравнение с тоя. Лятото ако се наложи ще му сложа една бързооборотна 80-ка.

Там, където си изместил комутатора се събира доста вода, това дали няма да създаде проблем в бъдеще?

От двете страни има дупки, не може да се събере вода. Но не съм сигурен дали пръска. Най вероятно ще го изолирам специално заради водата допълнително. Засега избирам коя кутиика за бонбонки ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а каква ти е идеята с това изместване ?

защо не си направи една кутия след конусния филтър на която отгоре да си хванеш комутатора и радиаторчето да се обдухва директно от постъпващия въздух и да ти охлажда комутатора както си му е реда .

защо реши, че с по голям радиатор ще компенсираш липсата на поток въздух .

интересно ми е .. не загрява ли - не ти ли прави проблеми комутатора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен така измислено охлаждането на комутатора е перфектен избор.

Дори лятото да има наченки на загряване въпросния охладител е правен за 80мм перка 12V.

А там разнообразие от видове и обороти дал господ, с подходящ вентилатор няма да има значение мястото.

Не разбирам от тунек на 1.8Т но това поне го разбирам, пък и винаги има опция да бодне едно пелтие на тоя комутатор ако толкова много грее <_< .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...