Jump to content

Проект A6 C5 1.8T / IHI VF35


Recommended Posts

Аз взех четири жълти Конита за S6-цата и едното от тях беше с дефектирал реглаж. От Руди-96 уж ми го подмениха, но впоследствие разбрах, че са ми върнали същия амортисьор. И реглажът беше оправен само в положение най-меко. Та ако ме питаш, не знам какво да ти кажа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно ще взема 4 газови, ама се отложи във времето, че почнахме ремонти. Догодина.

Ще видя и оем окачване колко струва, 1BE май се водеше.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RMA-то към Кони е ок, обаче забавянето идва от Руди така или иначе.

Свързано е с доста писане, снимки и обяснения кога как и защо е станало, на какви километри от покупката както и документ за монтажа от сервиза където са слагани....

При мен преден дефектен след няма и 10к км (цъфна тапата), дадоха ми два нови и после им върнах старите.

Искаха си ги за да си го гледат и установяват как е изпуснала тая тапа, което си е в реда на нещата (това холандците).

Става дума за жълта-та серия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RMA-то към Кони е ок, обаче забавянето идва от Руди така или иначе.

Свързано е с доста писане, снимки и обяснения кога как и защо е станало, на какви километри от покупката както и документ за монтажа от сервиза където са слагани....

При мен преден дефектен след няма и 10к км (цъфна тапата), дадоха ми два нови и после им върнах старите.

Искаха си ги за да си го гледат и установяват как е изпуснала тая тапа, което си е в реда на нещата (това холандците).

Става дума за жълта-та серия.

Амортисьорът беше на 0км, още не го бяхме монтирали, т.е. реглажът му не работеше още от излизането му от завода. Подразни ме това, че Руди-96 ми върнаха същия амортисьор, а ми бяха казали съвсем друго. Знам със сигурност, че е моя, защото имаше специфични белези в долната част по боята, защото го бяхме регулирали върху асфалта и се надра. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз натам(Bilstein) съм се насочил за сега. Подпитвам за конитата, но за момента не чувам отзивите които биха ме убедили, за да си поръчам кони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От билщайн също съм чувал много оплаквания и съм имал клиенти на които сме им ги подменяли с други марки, и то не състезатели ми хора които си карат внимателно. Ако искате висок клас окачване само KW. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами както стана дума конитата отпреди 5 години нямат проблеми - имам два комплекта - един жълт и един червен. Жълтият не е купуван нов и е на незнайни километри, червеният комплект е на 150к км и не са мръднали, а от последните години има оплаквания.

Билщайн се прави в Румъния, но не знам дали и високите серии.

Аз не разбрах каква е цената на вайтек-а.

Оригинални спортни амортисьори (но не от порше) може да се окаже, че е най-разумната покупка за всекидневна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KW са без конкуренция..... униални коилове са въпреки , че са с кони пълнители, които пълнители ги няма като резервна част!

 

по тази логика си купих Кони коилове вариант 3 мисля бяха или 2 от Руди преди има няма 5 години - та комплекта дойде без шок тампоните и след като рекламирах , така и не ми ги дадоха! и още тогава имаха сериозни проблеми с качеството на Кони ...

 

това ясно , но коиловете на Кони са жалко подобие на КВ никога повече не бих си купил други коилове освен КВ , с Конитата , колата се държи малко неадекватно , прави едни гмуркания и оклюлявания, които с КВ никоха не съм ги отчитал!
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вайтек реално си е производство на КВ и подозирам, че койловърите на Вайтек са 1 към 1 с КВ вариант 1 само дето нямат хром покритието. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КВ за топ коиловете си слага Кони маслени и то частна за тях поръчка, инак другите са с пълнители Ал-Ко , което не бих го докоснал аз лично....

 

това го разбрах , след поредица мейли към КВ и Кони преди 5 години като ми каталясаха амортисьорите............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия конита що така са пропаднали?Моите беха перфе,дори се шибнАх в един зверски трап с 60-70 , преебах гума и цъфнах бомбе на амортесъора ,но на самия амортесьор му немаше нищо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми за А4 1.8т куатро, пружини и амортисьори пълен комплект са 1310 лв с ДДС и транспорт. 

Койловър кит е 1810лв. 

Добри цени, май оем варианта на спортното окачване ще се окаже с най добро съотношение цена/издръжливост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпеков,

 

ако не намериш задоволителен вариант със заводското спортно окачване,

мога да ти предложа два задни ам-а, жълти конита, на под 3к км, точно за бегачка-преднячка. Предните амове са запазени все още, сякаш. А пък тогава да се пазариш за някакви суперлативни вайтекове за отпред... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

След 40 000 км колектора се предаде, цепна се по една от заварките. Въпроса е къде да го правя. Очевидно Драго не става, в Хеед ходих ама на Ицо не му се занимава. Някой ако има някакво предложение да си каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 40 000 км колектора се предаде, цепна се по една от заварките. Въпроса е къде да го правя. Очевидно Драго не става, в Хеед ходих ама на Ицо не му се занимава. Някой ако има някакво предложение да си каже.

 

SPV Custom

 

0889 917953 - Пешо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

В крайна сметка всички ги мързи да гледат начело с Драго. Оправих го в Ем комплект на Павлово.

post-96424-0-95347900-1436647392_thumb.j

Редактирано от patokadonald
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...