MadFan Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 Аз взех четири жълти Конита за S6-цата и едното от тях беше с дефектирал реглаж. От Руди-96 уж ми го подмениха, но впоследствие разбрах, че са ми върнали същия амортисьор. И реглажът беше оправен само в положение най-меко. Та ако ме питаш, не знам какво да ти кажа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 (Редактирано) Най вероятно ще взема 4 газови, ама се отложи във времето, че почнахме ремонти. Догодина.Ще видя и оем окачване колко струва, 1BE май се водеше. Редактирано 4 Ноември 2013 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 RMA-то към Кони е ок, обаче забавянето идва от Руди така или иначе.Свързано е с доста писане, снимки и обяснения кога как и защо е станало, на какви километри от покупката както и документ за монтажа от сервиза където са слагани....При мен преден дефектен след няма и 10к км (цъфна тапата), дадоха ми два нови и после им върнах старите.Искаха си ги за да си го гледат и установяват как е изпуснала тая тапа, което си е в реда на нещата (това холандците).Става дума за жълта-та серия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 RMA-то към Кони е ок, обаче забавянето идва от Руди така или иначе.Свързано е с доста писане, снимки и обяснения кога как и защо е станало, на какви километри от покупката както и документ за монтажа от сервиза където са слагани....При мен преден дефектен след няма и 10к км (цъфна тапата), дадоха ми два нови и после им върнах старите.Искаха си ги за да си го гледат и установяват как е изпуснала тая тапа, което си е в реда на нещата (това холандците).Става дума за жълта-та серия.Амортисьорът беше на 0км, още не го бяхме монтирали, т.е. реглажът му не работеше още от излизането му от завода. Подразни ме това, че Руди-96 ми върнаха същия амортисьор, а ми бяха казали съвсем друго. Знам със сигурност, че е моя, защото имаше специфични белези в долната част по боята, защото го бяхме регулирали върху асфалта и се надра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 //offСлед време определено избора ми ще е високата серия на BILSTEIN... примерно B8.//off Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 И аз натам(Bilstein) съм се насочил за сега. Подпитвам за конитата, но за момента не чувам отзивите които биха ме убедили, за да си поръчам кони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 От билщайн също съм чувал много оплаквания и съм имал клиенти на които сме им ги подменяли с други марки, и то не състезатели ми хора които си карат внимателно. Ако искате висок клас окачване само KW. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 Ами както стана дума конитата отпреди 5 години нямат проблеми - имам два комплекта - един жълт и един червен. Жълтият не е купуван нов и е на незнайни километри, червеният комплект е на 150к км и не са мръднали, а от последните години има оплаквания.Билщайн се прави в Румъния, но не знам дали и високите серии.Аз не разбрах каква е цената на вайтек-а.Оригинални спортни амортисьори (но не от порше) може да се окаже, че е най-разумната покупка за всекидневна кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 Ми за А4 1.8т куатро, пружини и амортисьори пълен комплект са 1310 лв с ДДС и транспорт. Койловър кит е 1810лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 KW са без конкуренция..... униални коилове са въпреки , че са с кони пълнители, които пълнители ги няма като резервна част! по тази логика си купих Кони коилове вариант 3 мисля бяха или 2 от Руди преди има няма 5 години - та комплекта дойде без шок тампоните и след като рекламирах , така и не ми ги дадоха! и още тогава имаха сериозни проблеми с качеството на Кони ... това ясно , но коиловете на Кони са жалко подобие на КВ никога повече не бих си купил други коилове освен КВ , с Конитата , колата се държи малко неадекватно , прави едни гмуркания и оклюлявания, които с КВ никоха не съм ги отчитал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 Вайтек реално си е производство на КВ и подозирам, че койловърите на Вайтек са 1 към 1 с КВ вариант 1 само дето нямат хром покритието. . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 КВ за топ коиловете си слага Кони маслени и то частна за тях поръчка, инак другите са с пълнители Ал-Ко , което не бих го докоснал аз лично.... това го разбрах , след поредица мейли към КВ и Кони преди 5 години като ми каталясаха амортисьорите............ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 Тия конита що така са пропаднали?Моите беха перфе,дори се шибнАх в един зверски трап с 60-70 , преебах гума и цъфнах бомбе на амортесъора ,но на самия амортесьор му немаше нищо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 9 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2013 Ми за А4 1.8т куатро, пружини и амортисьори пълен комплект са 1310 лв с ДДС и транспорт. Койловър кит е 1810лв. Добри цени, май оем варианта на спортното окачване ще се окаже с най добро съотношение цена/издръжливост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 Шпеков, ако не намериш задоволителен вариант със заводското спортно окачване,мога да ти предложа два задни ам-а, жълти конита, на под 3к км, точно за бегачка-преднячка. Предните амове са запазени все още, сякаш. А пък тогава да се пазариш за някакви суперлативни вайтекове за отпред... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 След 40 000 км колектора се предаде, цепна се по една от заварките. Въпроса е къде да го правя. Очевидно Драго не става, в Хеед ходих ама на Ицо не му се занимава. Някой ако има някакво предложение да си каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mkp Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 След 40 000 км колектора се предаде, цепна се по една от заварките. Въпроса е къде да го правя. Очевидно Драго не става, в Хеед ходих ама на Ицо не му се занимава. Някой ако има някакво предложение да си каже. SPV Custom 0889 917953 - Пешо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Мерси, мина да погледнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patokadonald Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 (Редактирано) В крайна сметка всички ги мързи да гледат начело с Драго. Оправих го в Ем комплект на Павлово. Редактирано 11 Юли 2015 от patokadonald Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 И оСтъпка си джаснал, брао брао Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts