Jump to content

Доста пуши ..


Dental

Recommended Posts

Колеги имам следния проблем-колата е 1.9 тди 90 коня и при движение по нагорнище,лек байр,при движение с малка скорост на голяма предавка забелязвам в огледалото,че бая пуши зад мен.Не е само като изфорсирам или тругна да изпреварвам ами непрекъснато си пуши и то видимо,което ме тревожи :rolleyes:(

Когато слизам от балкана,на скорост но без да подавам газ няма грам пушек зад мен.На равен участък също почти не пуши само при изпреварване изпушва и почти не спира :rolleyes:(

Помагайте със съвети какво може да се направи .От Пловдив съм

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спукан маркуч по турбо пътищата, дебитомер, дюзи, отдавна несменян въздушен филтър ... много неща може да са, една диагностика за начало няма да е излишна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика излиза само грешка в имобилаизера по ключа,маисторчето каза,че няма общо с този проблем.Въздушния филтър е сменян преди 5000 км.

Тия маркучи лесно ли се проверяват за спуквания?

Също забелязах че преди да се включи турбината колата като че ли леко се почудва както да прави и изведнъж пуска турбината и зад мен е мъгла в прекия смисъл :rolleyes:((

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених бензиностанцията,ама ефект нула

Тва за дюзите може ли по-подробно да разясните проблема какъв е ? :rolleyes:

Скъпо удоволствие ли е да се сменят или друго се прави при тях ?

Май ми се очертава сериозен ремонт по колата :rolleyes:(

споделете за тия д'зи повечко информация,цени,ремонти ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позапушват се.И на мен ми се е случвало подобно нещо,но едно извънградско с повече юркане и се оправяше.Но не е гаранция че при теб това е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пропускай варианта турбината да е за смяна. На моята кола не няколко диагностики не можах да разбера, че турбината е за смяна, докато не отидох на диагностика предназначена само за автомобили с такава марка и се разбра какъв е проблема да влиза в авариен режим. Също така обърни внимание какъв е цвета на пувека и какво пуши, ако пуши от масло има голяма верочтност това да е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък за турбина го пратихте.... на толкова години кола ако не са и сменяни маркучите и скобите по турбо пътищата със сигурност поизпуска от някъде

Накарай "майстора" ти да логне живи данни ако може, защото знам ,че имаше едни Б4/А4 (от най-първите бройки) с по-стар модел компютри където с ВАГКОМ не се вижда нищо... ако не стане с данните - сваляш всичките маркучи + кулера, чистиш, гледаш много внимателно, сменяш всички скоби с нови...

може да опиташ да надуеш на компресор и да видиш дали не пуска кулера...

Лошото е, че това е много времеемко и малко сервизи се хвърлят да търсят игла в купа сено.. а и малко собственици искат да дадат 100-150 лв. за подобна услуга

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На место не пуши изобщо!!! Единствения пушек е когато катеря байр,когато карам на ниска скорост на висока предавка и когато тръгвам да изпреварвам,тогава си пуши стабилно дори забелязвам в огледалото пушаците зад мен.Спукаха ме да ме бъзикат колегите :hilezh:((

Пушека е ...кафеникаво-черен,не е бял и не е синкав.

Тва с тръбите и турбо пътищата като ги сваля кво да гледам-дали са омаслени отвътре?...или дали няма някъде да са вдървени от времето?

а дали има вероятност да е запушен катализатора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неангажиращо мнение:

Ако е запушен катализатора ще се развърта трудно турбината, би трябвало дебитомера да отчита по-ниски стойности и да се пуска по-малко гориво, следователно да няма пушек. Щом пуши, значи има неизгоряла нафта. Това може да се получи, ако дебитомера отчита минаващ въздух, който не стига до цилиндирите. Така има нафта и няма въздух. Поради това бих проверил за пробив в турбо пътищата.

Друго за което се сещам е да има кофти чип, примерно.

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са споделили повечето причини. Аз бих пробвал да сипя малко химия за почистване на дюзи. Ако е някоя е позаяла има шанс да се оправи. Иначе една диагностика никога не вреди ... ако я направи читав човек де :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък за турбина го пратихте....

Колега то турбината си е консуматив на определени километри, някой пъти по рано.

Попринцип когато я настъпиш рязко при изпреварване или на баир е нормално да изпушва, кофти е ако пуши на място при загрял автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Kолега разбра ли какво се оказа, че и аз съм влязъл в същия филм.

И аз преди на Аудито AFN имах проблем с голямо пушене. Оказа се запушен ЕГР клапан. Лесно се сваля и може да се види дали е запушен( ако да се изчиства ).

След интервенцията голямата пушилка изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се струва, че е от ЕГР клапана. Ако колата е на повечко километри и ако видиш, че около него е омаслено, най-добре иди да ти го запушат, но чрез компютъра, не ръчно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се струва, че е от ЕГР клапана. Ако колата е на повечко километри и ако видиш, че около него е омаслено, най-добре иди да ти го запушат, но чрез компютъра, не ръчно!

И ако е останал отворен, какво точно ще ти помогне софтуерното му изолиране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя ЕГР клапан да не отговаря за картерните газове?

Около него найстина е омаслено и преди време го бях облепял за да не капе масло.

Ама маи няма да се оправи работата така.Ще трябва да се ходи до сервиза да се затапи с комп както каза колегата .

Иначе си продължава все така да пуши понеже тия дни нямам много време да отделя,но съм си го поставил за цел и при първа възможност ще отида.След интервенцията ще пиша какво е станало :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клапан връща част от изгорелите газове обратно в горивния процес. Заедно с картерните газове образуват гнусен катран затискащ клапана, всмукателния колектор и тн....

Инфо - http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...