Jump to content

ГИ (BRC) палене на газ ?


Recommended Posts

Миналата година ми изгърмя бензиновата помпа - остави ме на пътя. Сега пак - спирам за 5 минути, завъртам да запаля и край пак бензинова помпа и пак останах на пътя с пълна бутилка газ и температура на двигателя 85-90 градуса :hilezh: .

Още първия път като ми се случи това нещо ходих да питам майсторите от BRC, тогава ми казаха, че единствения възможен начин е: чрез BRC кабел да се запали :hilezh: .

През това време съм разпитвал всякакви майстори и какво ли не са ми казвали, чрез задържане на контакт докато не светнат зелените диоди.... - до подаване на директен ток към газовия клапан НЕ ЩЕ и не ще :hilezh:

Някаква идея как може да се запали - без клечка от кибирт :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради същите съображения накарах техниците да ми настроят превключването от бензин на газ да бъде ръчно, а не по температура. ГИ ми е Тартарини. Би трябвало и при BRC да може да се настрои софтуера да се превключва ръчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време и аз доста рових, но стигнах до извод, че не може да се пали директно на газ. В BRC- то в Дружба също ми казаха, че не става, но все пак все си мисля, че в крайна сметка всичко опира до едно реле някъде.... или не е толкова просто :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не - тези за който говоря аз се водят оторизирани представители и се намират в Тракия на околовръстното (не помня адреса).

По-принцип си разбират момчетата аз лошо за тях не съм чул но пак казвам или не искат да ми кажат или няма възможност никаква да се пали на газ освен да се побългарява нещо, за което аз няма да окажа да направя, понеже няма да ми е никак весело за 3-ти път да остана на пътя с пълна бутилка газ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но все пак все си мисля, че в крайна сметка всичко опира до едно реле някъде.... или не е толкова просто :hilezh:

При загряла кола решението, според мен, е чисто софтуерно. За бигас четох, че има "emergency start on LPG", но за BRC не ми излиза нищо в гугъл-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

загряваш датчика за температурата на изпарителя и ще вкл на газ.другото е да се шунтира тоя датчик с подходящо съпротивление имитирайки загрял изпарител

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нищо общо няма този датчик с тази работа! Не може да запали на газ понеже в компютъра освен температура има нагласено и минимално време за работа на бензин. Докато не изтече то на запален двигател компютъра държи газовите инжектори затворени. Ако не можеш да го излъжеш да ги отговори няма начин да работи на газ. Не зависи и от газовия клапан. След като няма функция за аварийно палене на газ трябва да се закачи кабел и да му се даде да пали директно на газ.

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е на загрял мотор как пали направо на газ?как се ориентира че е загрял?по датчика..!!!.свършва ти газта...обръща само на бензин ,слагаш газ и директно пали на газ без да бараш нищо(тва при загрял мотор,което се следи от датчика за температура на изпарителя и рейката)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно на загрял двигател ми изгоря помпата и нещя да запали. Температурата си беше работна ~90 градуса.

Пали на бензин винаги независимо каква е температурата.

Todir според мен е прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз говоря като гледам моя ,на БРЦ не знам как е... моя на загрял мотор пали на газ директно и има и аварийно палене на газ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е настройка на софтуера. Принципно не ги правят да палят директно на газ. При мен има 3 секунди зададено време преди да премине на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта е така: студен мотор пали на бензин -дигне 35 градуса обръща на газ за няколко секунди изкл 1 бензинов ,вкл 1 газов инжектор.изкл 2 бензинов-вкл втори газов .и така докато спре всички бензинови и пусне всички газови. спирам да речем.като река да паля ако температурата е под 35-40 градуса пак си пали на бензин и си обръща един по един на газ,но ако е над 40 градуса си пали направо на газ ..като свърши газта пак обръща на бензин но заредя ли газ пали направо на газ.е те такива работи с моя инжекцион :respekt::lol:

Редактирано от pacofazomera
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен с ФОБОСА палене директно на газ при студен мотор е само аварийно и се получава като дам на контакт и задържа копчето на газовата и така въртя без да пускам копчето и пали! Но този режим не го препоръчват за ежедневна употреба, защото може да дефектира системата, а след това гаранцията не важи! Всяко такова палене се запаметява в паметта на компютъра! По едно време исках да направя настройка като загрее и я загася, после директно да пали на газ, но ме разубедиха, защото ми бе обяснено, че не случайно е направено да пали винаги на бензин и, че колкото повече изолирам бензина, толкова по-зле! Сега когато е загряла пак пали на бензин и след 5 сек. минава на газ! Идеята е, че когато колата работи на бензин (дори за няколко сек.) газовия комп си прави някакви корекции чрез работата на бензин и затова не мисля, че е по-добре да се пали на газ дори когато е топъл мотора :respekt: А относно проблема на колегата аз имам един въпрос - Колега когато ти горят помпите, какво количество бензин имаше в резервоара? Питам, защото доколкото знам, ако постоянно караш с малко количество бензин в резервоара е възможно да се прецаква заради това помпата, защото тя обикновено работи постоянно и при малко количество се преебава!

Редактирано от POLICEMAN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно на загрял двигател ми изгоря помпата и нещя да запали. Температурата си беше работна ~90 градуса.

Пали на бензин винаги независимо каква е температурата.

Todir според мен е прав.

И при мен е точно така

аз говоря като гледам моя ,на БРЦ не знам как е... моя на загрял мотор пали на газ директно и има и аварийно палене на газ...

Тук темата е как да се оправиме с тъпото БРЦ и има ли начин. Вие намешахте Фобоси, мобоси и т.н. Твоята даже не разбрах каква е. То е ясно че има уредби с аварийно палене ама тези не са от тях. Ключето Газ/бензин е ЦК и няма какво да се задържа, а освен това както каза Todir са с минимално време за работа на бензин :dance::hilezh:

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последният път когато ми изгърмя помпата, преди да сложа новата източих всичкия бензин и почистих резервоара колкото можах - беше ~20 литра. По принцип гледам да си го държа по-средата а и за протокола резервоара нямаше много боклуци. Явно тези помпи са големи боклуци. (не говоря за оригиналните)

Мислих, да си сложа един маркуч със стиска в багажника и евентуално ако закъсам пак някога, да подкачам ръчно бензин докато прехвърли на газ, обаче ми казаха, че налягането трябвало да бъде 4 бара и така и този вариант отпада. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...