Jump to content

Къде да скрия радар детектора?


Recommended Posts

Добре де - за какво го криете , след като няма забрана за тези уреди в БГ? Най-много полицаите да се усъмнят защо е прикрито и наистина да го помислят за анти-радар .

Крие се единствено и само против кражба. Иначе ако колата ти нощува на улицата трябва постоянно да го разкачаш и прибираш, а си е досадно. В определени квартали, забравишли го веднъж - отлита заедно с някой джам или ключалка. Друга причина няма, даже има негативи - ако ти се дослуша по-силно музика - може лесно да изгориш като не го чуеш, защото не забелязваш светлинната индикация, която иначе се забелязва с периферното зрение, ако ти е долу на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е вграден в предната броня просто щото модела му е от 2 части екран в купето (ако искаш си го заври в ... седалката <_< ) и антената в бронята.

под антена малко перифразирам защото не е някаква си там 'антена'

за ебльовците византийци не мога да разбера ама изобщо - защо ходите да ви ебат гърците? дави замерят с чинии като ви обслужват и накрая някоя шибана дебелогъза малакия фуражка да ви го набоде с 2000 еврака отзад ???

добре че покойната ми баба Филарета (чиста гъркиня от Солун) не чете форума :) че да ме задврати защо така говоря за родата

ама вие си знаете най-добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dsci2514.th.jpg

Ето как си реших проблема в Audi Coupe 1992.

Детектора е руски Saver 213.

Металната скоба е подпъхната и защипана и чак тогава е поставен плафона.

Захранването му го бях пуснал след контакт, за да не забравям да го включа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма авбосютно никакъв смисъл да го криеш в България. Спирали са ме сигурно 10 пъти с моята "Кобра" и не ми казват абсолютно нищо. Но виж ако пътуваш в чужбина го махай и спазвай ограниченията. За Сърбия и Гърция знам със сигурност, че е забранено. По принцип аз като карам в чужбина си спазвам ограниченията за скорост за да няма инциденти. <_<

Преди 1 година имах една друга "Кобра" но направих грешката да я забравя на таблото и колата нощуваше навън. Е, на сутринта не беше изненада да си открия счупено стъклото... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Може ли някоя снимка?

Съжалявам, че се забавих със снимката. Ето така стой набутан встрани на плафона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Ето така стой набутан встрани на плафона.

Не се учудвай ако не ти писне при засичане с радар.

Там дето си го сложил, антената на приемника, няма пряка видимост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tочно така. Радар детектора не е не законен. Дори моя като го купувах ми издадоха декларация, която важи пред органите. В нея се цитираше и нещо от закона. Ама даже не я нося с мен. А не се е случвало да ме спират в момент в който ползвам машинката, а и не ми пука изобщо де. Повече бих се притеснявал , ако ме сгащят с 20-30 км. над разрешената скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все пак радар детектора е създаден за да предупреди за радар насреща, който засича превишена скорост. Намаляте скоростта като почне да бипка и готово. Пак може и да ви спрат, но не и за превишена скорост. Ако реагирате навреме де, хихи. Все пак това устройство реагира от доста голямо разстояние, доколкото съм запознат. Което от своя страна дава достатъчно време за реакция на водача на МПС. Ако все пак видите палката размахана пред колата, светнете със светкавицата. При засичане на превишена скорост, катаджията има 10-15 секунди да изтрие показанията. След което се запаметяват. Знака със светкавица е възприет като условен между служителите на мвр и кат. Но не го употребявайте в никакъв случай ако нямате познати в системата. Такъв акт ще ви надрусат, ще ви гледат колата под лупа, ще питат са пожарогасител, аптечка, триъгълник, ще ви проверяват за светлини и изправност и т.н. Знам го от личен опит. Посред нощите ми се наложи да звъня на един от башовете в КАТ-Варна, че да отърва кожата.flehan.gif При ограничение 50 км, скоростта ми беше 140. И въпреки всичко, спазвайте ограниченията.rotcol.gif От този случай съм много примерен. Моя човек твърдо ми каза, че втори път няма да ме отървеblink.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги, така монтирани детекторите ви ще са по- слабо чувствителни, но това вече са го нписали по- нагоре.

Аз по същия начин като вас ползвам такава машинка, но кобра. Не веднъж ме е спасявала, ползвам я от 5 години горе доле. Последния път, като ме спаси беше с бездействие, а не с предупреждението си. При поредното ми прибиране към Шумен от София, някъде м/у Севлиево и Търново, На едно 60, можеби карах с 130. Естествено кобрата запази мълчание до спирането ми. Ченгето заобиколи колата, огледа всички стикери по стъклото, спря си погледа на навигацията и на кобрата. После учтиво ме покани да ида с документите при него. Аз бях сигурен, че не съм засечен с устройството за измерване на скорост, може и за последно но трябваше да има сигнал от кобричката. Естествено преди да тръгнем за патрулката поканих сержанта да погледне часа на навигацията(по верен няма- спътници). И репликата беше "искара късмет, колегата ти е изтрил данните от радара" взех си документите и си тръгнах. Ако бях засечен, което се доказва лесно с времето на засичане, а и все пак аз си знам скоростта, кобрата щях да я подаря на полицаите.

Другото което е много важно за радар детекторите, е че не трябва да имат нищо пред себе си, никави бленди които да екранират. Това е заради чувствителността.

поздрави и безаварийно каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен са ме спирали за проверка в града без да съм има нарушение и това като започна да пищи пред полицая :hilezh: чак на него му стана смешно как бързам да го изключа,нонищо не ми каза.Погледна документите и ме пусна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...