Jump to content

Golf V , информация за модела


Recommended Posts

Здравейте колеги , на последък обмислям покупка на такъв автомобил , въпреки че много ми се иска А3 спорт бек но там цената е друга. Колегите които имат опит с Голф 5 моля да споделят впечатленията си от модела . Интересува ме обезшуменост , пътно поведение и кои бензинови мотори са за предпочитане като съотношение м/у разход и динамика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да преговорим малко, какво знаем! Голф 5 , Ауди А3 8P , Шкода Октавия и някой си модел на Сеат ползват една и съща платформа! Двигателите при голфа са малко повече от другите там имаме 1.9 TDI 90 и 105 к.с. като на 105 конювия имаме в редки случаи и 6-степенна ръчна скоростна кутия, има и DSG автомат! Имаме и задължителния 2.0 TDI-PD като във вариант 140 и 170 коня с 6 степенна ръчна или DSG, много рядко съм виждал и 2.0 SDI дизела без турбо умряла работа е предполагам! При бензиновите мотори почваме от стандартния базов 1.4 75 конски сили минаваме през стандартен 1.6 бензин 102 коня, 1.6 FSI 115 коня директно впръскване рядко се среща и е комбиниран със 6 степенна ръчна кутия, после задължително минаваме през 2.0 FSI 150 кончета и 6 степенна ръчна кутийка 2.0 с турбо 200 кончета има и 2.5 бензин ама американска му работата е там <_<

Лично аз карам от 2006 година Голф 5 във формата му Шкода Октавия и съм изключително доволен! Абсолютно удобен, ненатрапчив семеен автомобил с огромен багажник! Вярно окачването отзад особено трополи, но това е описано и във форума на Шкода, защо е така, може да се направи! Относно моторите не мога да кажа, кой бензин е най подходящ, защото от 8 години карам все дизели! Пътно поведение образцово, абсолютно е настроено да се усеща пътя, а не да ти се лигави волана в ръцете при всякакви скорости, като известните френски коли!

Ей това са уж двигателите на Голф 5 за европейския пазар http://autoplanet1.com/index.php?cat=7&pcat=3&marka=137&model=2848

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам удоволствието да карам често 2.0 ТФСИ 200 коня с DSG ...мога да кажа само хубави неща, шум! - няма шум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега продума за продаване на голфа му .. 4/5 врати, сив металик, 2.0 ТДИ ( друго по конкретно не знам за мотора ), с навигация .. Ако искаш мога да го попитам дали е решил да я продава сериозно, и да ви уредя среща. ( ако ще я купуваш от човек/автокъща де .. ) <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам наблюдения над три такива на мои приятели купувани чисто нови 1.6 -8V 102 к.с. и 2Х 1.9 TDI 105 к.с.,единият от които с чип.И трите коли са под 100 хил. в много добро състояние,няма хлоп,няма троп,досега не са създавали проблеми на собствениците си,влизат в сервиза само за редовните си инспекции.Вътре са си просторни,на пътя стоят стабилно и въобще нищо лошо не мога да кажа за този модел и дори си е много добре в сравнение с конкуренцията в същия клас и особено ако се сравни с кенефите от франция и италия .Бензиновия 1.6 е мудничък като цяло,но става за спокойно придвижване,не е особено икономичен.Дизеларките 1.9 не са изтребители,но са си ок и според мен са оптимални за купето и като динамика и като разход,а са и куче марка и предвид писанията за проблемите при 2.0 ТДИ,който се очертава като новия душегуб, си мисля,че са за предпочитане,ако се спреш на дизелов вариант.При бензиновите изборът е силно стеснен,ако човек държи на някаква динамика.Така като гледам остават само 2.0 ФСИ или 2.0 ТФСИ.За съжаление 1.8 ТФСИ не се предлага в Г5,а 1.4 ТФСИ май се оказва прекалено хайтек и греда за купуване на втора ръка.На 1.6-16V както на всяка такава малка атмосферка,115 к.с. се намират само в книжката с тех.данни,а на живо са си мъка да ги накараш да се размърдат . При втората ръка ,за качествата на автомобила ,естествено най-определящо за качествата на модела ще е състоянието и пробега на всеки конкретен автомобил.По автокъщите ми прави впечатление,че вътре се белят брутално пластмасите,особено около копчетата на средната конзола,което предполагам става доста над 100 хил.км.,но все пак си е показателно за спад на качеството на материалите при по-новия модел,щото не съм видял досега Г2 и 3 с обелени пластмаси.

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал 2.0 TDI DSG и като динамика е добър много.Скоростната кутия я прави много пъргава.За возия вози малко смотано и си друса и тропа гадно.Като цяло мен си ме кефеше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...