Jump to content

"замисляне" при даване на газ в ниски обороти


Recommended Posts

Отскоро при рязко даване на газ в ниски обороти колата се "замисля" за секунда. Мотора е АБК. Прави го на газ и бензин. Двигателя работи равномерно, за момента изключвам тоците. Е все пак ще се ходи на диагностика, но да питам друго.

- Никога за близо 50 000 км. при мен не съм чистил дросел клапата. Дали не е там проблема ? Какви са признаците на зацапан дросел? След такава интервенция обучава ли се с Ваг Ком? При палене на мотора в първите 2-3 секунди колебае обороти и подавам газ, после е добре. Подобни теми четох , но за АСЕ, АДР и др.

- Катализатора може ли да оказва подобно влияние? Миналата зима го гледах и нямаше запушване, гледано с просто око.

Иначе колата като цяло си върви нормално (мудно) и разхода е приличен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб има стъпков мотор,той се сваля и се чисти.Лесно е,сам можеш да сии го направиш,поне аз сам си го чистих(с ВД 40 мисля).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, оставете го това WD 40! Газ за горене е истината - петролен продукт е и разлага маслените натрупвания без остатък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Същия проблем и при мен само,че аз съм чистил и стъпковото моторче и дросел клапата и пак си го прави номера при рязко подаване на газ се замисля и тогава се изтрелва,ако подадеш леко газ(плавно)100-200 оборота да вдигне повече и тогава настапиш си се изтрелва добре.Иначе и при мен разхода е приличен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо днес се бях оговорил с майстора да я види, ама бил имал мн. работа....Та уж утре сабале се разбрахме....Дано го хване от какво е, че ме дразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако плочката за газ ти е монтирана след дебитомера вместо на дросела има голям шанс да е от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, след дебитомера ми е плочката....ама и на бензин го прави това. Сега си мисля дали не е възможно да е от една писта на дросела, която като се поизноси и прави такива магарии. Този филм ми се е втълпил от един клип за подобен дефект и то точно на този мотор. Ще ви го кача да го видите и вие....Преди отделна тема бях пускал за него....

Ето...

http://www.youtube.com/watch?v=YX6BSk47P9o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е установена. Грешка в температурния датчик, в следствие на разкачване от буксата му и работа на двигателя така известно време. Сега колата се държи нормално. Ламда сонда, дебитомер, тоците....всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е температурния датчик.

Реалния виновник за забиването е ламбда сондата

Заради невключения температурен датчик ЕКУ-то опикава всичко с бензин щото приема за стандартна стойност -40 градуса при това условие

От там ламбдата се дави в бензин и нищо не може да помирише. И от там забивакис на носакис в хАсфалта

Скивахте ли сега какъв съм спецЯлист ? :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал сащия проблем и наистина ламбда сонда иска ремонт, мисля че ми искаха някаде към 200 лв,

все пак аудитата са скапи.

успех с ремонта, после кажи дали си го оправил и цената ако може. успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ремонти бе хора....само изчистихме тази грешка- 20 лв. След това ходих покарах Карнобат-Айтос и обратно, това на бензин....колата си върви нормално и като , че ли малко по-добре....Да видим дали ще се задържи така. А на майстора му имам 100% доверие....Там само е трудно да се докопам до него, че е със записване, голям цар е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...