tanuco Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Отскоро при рязко даване на газ в ниски обороти колата се "замисля" за секунда. Мотора е АБК. Прави го на газ и бензин. Двигателя работи равномерно, за момента изключвам тоците. Е все пак ще се ходи на диагностика, но да питам друго. - Никога за близо 50 000 км. при мен не съм чистил дросел клапата. Дали не е там проблема ? Какви са признаците на зацапан дросел? След такава интервенция обучава ли се с Ваг Ком? При палене на мотора в първите 2-3 секунди колебае обороти и подавам газ, после е добре. Подобни теми четох , но за АСЕ, АДР и др.- Катализатора може ли да оказва подобно влияние? Миналата зима го гледах и нямаше запушване, гледано с просто око.Иначе колата като цяло си върви нормално (мудно) и разхода е приличен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 При теб има стъпков мотор,той се сваля и се чисти.Лесно е,сам можеш да сии го направиш,поне аз сам си го чистих(с ВД 40 мисля). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Хора, оставете го това WD 40! Газ за горене е истината - петролен продукт е и разлага маслените натрупвания без остатък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 28 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Ще взема първо там да видя тогава, да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 11 Август 2011 Доклад Share Публикувано 11 Август 2011 Същия проблем и при мен само,че аз съм чистил и стъпковото моторче и дросел клапата и пак си го прави номера при рязко подаване на газ се замисля и тогава се изтрелва,ако подадеш леко газ(плавно)100-200 оборота да вдигне повече и тогава настапиш си се изтрелва добре.Иначе и при мен разхода е приличен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 11 Август 2011 Доклад Share Публикувано 11 Август 2011 Клапата на дебиломера !?Клапата може да е оцапана с маслото от картерната вентилация ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 11 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2011 Тъкмо днес се бях оговорил с майстора да я види, ама бил имал мн. работа....Та уж утре сабале се разбрахме....Дано го хване от какво е, че ме дразни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Август 2011 Доклад Share Публикувано 11 Август 2011 Ако плочката за газ ти е монтирана след дебитомера вместо на дросела има голям шанс да е от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 11 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2011 Да, след дебитомера ми е плочката....ама и на бензин го прави това. Сега си мисля дали не е възможно да е от една писта на дросела, която като се поизноси и прави такива магарии. Този филм ми се е втълпил от един клип за подобен дефект и то точно на този мотор. Ще ви го кача да го видите и вие....Преди отделна тема бях пускал за него....Ето...http://www.youtube.com/watch?v=YX6BSk47P9o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 12 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Причината е установена. Грешка в температурния датчик, в следствие на разкачване от буксата му и работа на двигателя така известно време. Сега колата се държи нормално. Ламда сонда, дебитомер, тоците....всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Причината е температурния датчик.Реалния виновник за забиването е ламбда сондатаЗаради невключения температурен датчик ЕКУ-то опикава всичко с бензин щото приема за стандартна стойност -40 градуса при това условиеОт там ламбдата се дави в бензин и нищо не може да помирише. И от там забивакис на носакис в хАсфалта Скивахте ли сега какъв съм спецЯлист ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefopzz Публикувано 12 Август 2011 Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Аз съм имал сащия проблем и наистина ламбда сонда иска ремонт, мисля че ми искаха някаде към 200 лв,все пак аудитата са скапи.успех с ремонта, после кажи дали си го оправил и цената ако може. успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 12 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2011 Няма ремонти бе хора....само изчистихме тази грешка- 20 лв. След това ходих покарах Карнобат-Айтос и обратно, това на бензин....колата си върви нормално и като , че ли малко по-добре....Да видим дали ще се задържи така. А на майстора му имам 100% доверие....Там само е трудно да се докопам до него, че е със записване, голям цар е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts