v1per Публикувано 29 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2011 Здравейте, планувам да си вземам S3 ... и бих искал да ми дадете малко съвети отностно при оглед кое е най-необходимо да се види? Искам да попитам каква е разликата в окачванията като консуматив /щанги, накрайници, носачи, тампони/ между обикновенното А3 и S3.... каква е разликата между ТТ С3 и Леона.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 29 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2011 Ами колега, основното според мен е Халдекса да не дава грешки и задвижването да работи безпроблемно, тъй като нещата там са доста скъпи. Другите работи са си като за стандартна кола според мен. Да не е крива, да не са изпуснали амортисьорите и тн..., салона също е важно да е запазен. Щом предишния собственик си е пазил салона, значи си е пазил и колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 29 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2011 ....каква е разликата в окачванията като консуматив /щанги, накрайници, носачи, тампони/ между обикновенното А3 и S3.... Точно в тези изброените неща разликата не е голяма, но примерно дискове/накладки са доста скъпи на S3,комплекта ремъци/ролки също е скъп и водната помпа се сменя заедно с ремъците, пружини/амортисьори... по-евтино е да си вземеш спортно окачване...Общо взето поддръжката е по-скъпа, но и колата си заслужава :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insane Публикувано 29 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2011 Леона си мисля че в версията си купра с 1.8т е на предно, което за си е минус. При него хубавото е, че е доста по рядка кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 29 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2011 Главно колата ще се ползва за драг... този халдекс ако е в добро състояние издържа ли на стартове? Предната ми кола беше Алфа 145 куве и там частите пак не са евтини... смяната на ремъци помпа и ролки е 500лв свещите са 350лв дебитомер 400лв ламбда 200лв... консумативите по окачването са 80лв за носач 25лв за кормилна щанга... амортисьорите са 130лв парчето... та в този ред на мисли не мисля, че аудито би ме уплашило с поддръжка кой знае каква... А ако се наложи да правиш основен ремонт на туин спарк двигател ти излиза някъде към 1500лв предполагам, че и на S3 ще е някъде там, но дано никога не се налага.... Питам ви за разлика между тези коли защото са горе-долу на една цена и едни години, но S3-то ми изглежда най-практичният вариант, а и ако решиш един ден да го продаваш ... сякаш е по-търсено от ТТ или Леон . Благодаря на отзовалите се... чакам още отговори бтв май ще ми е първото ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 29 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2011 колко коня планираш да правиш колата, за да я ползваш за драг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 29 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2011 Виж сега, щом питаш за цени на части и поддръжка по-добре не се захващаи със силов тунинг За халдекса не се притесняваи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 30 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 Виж сега, щом питаш за цени на части и поддръжка по-добре не се захващаи със силов тунинг За халдекса не се притесняваиИ какво имаш предвид?... Ако имам каре за смяна и отида и ми кажат 1000лв бъбрека ли да си продам? Нямал съм такава кола до сега и грам представа нямам кое колко и струва затова питам?! А отностно силовия тунинг... един кулер, генерация, чип и филтър за Stage 1 не са толкова много пари... поне за мен.... за тебе може да са нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 И какво имаш предвид?... Ако имам каре за смяна и отида и ми кажат 1000лв бъбрека ли да си продам? Нямал съм такава кола до сега и грам представа нямам кое колко и струва затова питам?! А отностно силовия тунинг... един кулер, генерация, чип и филтър за Stage 1 не са толкова много пари... поне за мен.... за тебе може да са нищо Пишеш,че ще я ползваш за драг Този мотор с чип става макс 260 кс което е доста малко за кола 4х4Полуоската с двете карета струва 150 лв 2-ра ръка така че няма нужда да си продаваш бъбрека Повечето части стават от А3 така че са евтиниЕдинственно калниците са доста по-скъпи ,на А3-65 лв ,на с3 460 лвпредна и задна броня също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване