Jump to content

S3 vs TT vs Leon


Recommended Posts

Здравейте, планувам да си вземам S3 ... и бих искал да ми дадете малко съвети отностно при оглед кое е най-необходимо да се види? Искам да попитам каква е разликата в окачванията като консуматив /щанги, накрайници, носачи, тампони/ между обикновенното А3 и S3.... каква е разликата между ТТ С3 и Леона.

Благодаря предварително :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, основното според мен е Халдекса да не дава грешки и задвижването да работи безпроблемно, тъй като нещата там са доста скъпи. Другите работи са си като за стандартна кола според мен. Да не е крива, да не са изпуснали амортисьорите и тн..., салона също е важно да е запазен. Щом предишния собственик си е пазил салона, значи си е пазил и колата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....каква е разликата в окачванията като консуматив /щанги, накрайници, носачи, тампони/ между обикновенното А3 и S3....

Точно в тези изброените неща разликата не е голяма, но примерно дискове/накладки са доста скъпи на S3,

комплекта ремъци/ролки също е скъп и водната помпа се сменя заедно с ремъците, пружини/амортисьори... по-евтино е да си вземеш спортно окачване...

Общо взето поддръжката е по-скъпа, но и колата си заслужава :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главно колата ще се ползва за драг... този халдекс ако е в добро състояние издържа ли на стартове? Предната ми кола беше Алфа 145 куве и там частите пак не са евтини... смяната на ремъци помпа и ролки е 500лв свещите са 350лв дебитомер 400лв ламбда 200лв... консумативите по окачването са 80лв за носач 25лв за кормилна щанга... амортисьорите са 130лв парчето... та в този ред на мисли не мисля, че аудито би ме уплашило с поддръжка кой знае каква... А ако се наложи да правиш основен ремонт на туин спарк двигател ти излиза някъде към 1500лв :hilezh: предполагам, че и на S3 ще е някъде там, но дано никога не се налага.... Питам ви за разлика между тези коли защото са горе-долу на една цена и едни години, но S3-то ми изглежда най-практичният вариант, а и ако решиш един ден да го продаваш ... сякаш е по-търсено от ТТ или Леон :(. Благодаря на отзовалите се... чакам още отговори :hilezh: бтв май ще ми е първото ауди :freude:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, щом питаш за цени на части и поддръжка по-добре не се захващаи със силов тунинг :P

За халдекса не се притесняваи

И какво имаш предвид?... Ако имам каре за смяна и отида и ми кажат 1000лв бъбрека ли да си продам? Нямал съм такава кола до сега и грам представа нямам кое колко и струва затова питам?! А отностно силовия тунинг... един кулер, генерация, чип и филтър за Stage 1 не са толкова много пари... поне за мен.... за тебе може да са нищо :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво имаш предвид?... Ако имам каре за смяна и отида и ми кажат 1000лв бъбрека ли да си продам? Нямал съм такава кола до сега и грам представа нямам кое колко и струва затова питам?! А отностно силовия тунинг... един кулер, генерация, чип и филтър за Stage 1 не са толкова много пари... поне за мен.... за тебе може да са нищо :D

Пишеш,че ще я ползваш за драг :P

Този мотор с чип става макс 260 кс което е доста малко за кола 4х4

Полуоската с двете карета струва 150 лв 2-ра ръка така че няма нужда да си продаваш бъбрека :lol:

Повечето части стават от А3 така че са евтини

Единственно калниците са доста по-скъпи ,на А3-65 лв ,на с3 460 лв

предна и задна броня също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...