Jump to content

Моля за съвет - бензин или дизел?


gogo68

Recommended Posts

Не иска Голф...харесал си е Ауди и това е! :)

Значи А3 или 1.6 бензин като много внимаваш как превключва скоростите като го пробвате или А3 1.9 TDI 90 кончета, запазено хич не му мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако сведем изборът до 1.6 или 1.9/90, аз съм категорично за дизела. Вярно е, че А3 е малко по-лека, но 1.6 си е капризен мотор още от Голф3. При Голф4 с 1.6 често се чупи скоростна кутия, която предполагам е същата като при А3.

1.9/90 от по старото поколение е сравнително евтин за обслужване (примерно 100-на лева повече от 1.8/1.8Т заради обтегача на пистовия ремък), но е по-надежден. Поне при А4 не е с двумасов маховик, та накрая ще излезе, че е и по-евтин за обслужване. Остава недостатъка с дизеловото боботене и турбо-дупката, но заради ниския разход и данък може да се преглътне.

ПП И има голяма остатъчна стойност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо се побърках!!! Таман се навия за дизел и ме разубедят...после се навия за бензин и пак ме разубедят...Не знам вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Най-голямата и важна разлика е ,че 1.8Т има турбо ,25 коне повече и т.н.

Да не споменаваме и едни нютонметри дето си ги имаме още от 1700-1800 оборота :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9ТДИ е един от най-здравите мотори правени някога в цялата история на автомобилната индустрия и въобще не разбирам защо това не го споменавате!

По възрастните е крайно време да разберат вече че дизелите не са Форд Орион отдавна,малко на по-високо ниво са.

Дизела е дар от Бога,а 1.9ТДИ в купе на А3 си е направо дар от всички богове.

Във всяка една кола,независимо каква е и с какъв мотор е,по всяко едно време може да се счупи всяка една част.Всяко друго мислене е грешно и ненужно вдълбаване в темата.

Всичките ми филтри и то Кнехт,плюс масло Кастрол или Мотул 5/40 ми струват общо 160лв.Еба таа скъпотия за 10к км.

1.8Т също е доказано много здрав мотор,ама 12 градско от една страна и 6 нафта от друга мисля че говорят достатъчно за правилния избор.За слагането на газ си имам особено мнение.

Само да спомена че като си регистрирах колата от 17 коли в потока 16 бяха нафтови.Бахти колко са глупави всички а :)

А инак синът ти ако няма акъл за 5 стинки може и с колело да се пребие достатъчно качествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак продължава...всеки си хвали това което кара!

"1.9ТДИ е един от най-здравите мотори правени някога в цялата история на автомобилната индустрия" - НАПРАВО НЯМАМ ДУМИ!!! :)

Редактирано от gogo68
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е факт! Затова 5 вековните бечетворки печки държат цена, въпреки че нямат живи съученици от другите марки. 90 коня тди на А3 мисля не се различава значително, освен турбината, която има вариант да е с променлива геометрия.

Според мен 1.6 е мотор, подходящ за дами или улегнали хора. Има висок разход за динамиката, която предлага.

Като гледам терзанията на автора, хич не трябва да поглежда марката :)

Аз съм за дизела в случая! Предлага по- добра динамика заради въртящия момент, по- икономичен е, подлежи на чипосване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти верно ли сега за първи път чу че 1.9TDI на VAG е един от най-сполучливите и здрави мотори???

Мене ич не ми дреме какво ще си купиш,искаш мнение ето ти мнение.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алоооооо!!! Каде сте бе бензинкиии??? Няма ли да се защитите!? Верно ли 1.9ТДИ е номер едно в света?! Баси м....а!!! Не бях го чувал това нещо...направо си е за Гинес!:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами номер едно е 1.8. Във версия 8 клапана. Но не се намира краден бензин или газ.А и не се слага на "новите" коли.

1.8Т е супер, но е с по-висок данък и иска скъпа газова уредба.

Както написах 1.9Д е изборът на реалиста - една идея е по-скъп за обслужване от 1.8Т, не може да пръдне да върви в сравнение с него, но не иска газ, или каквато и да е техническа култура за обслужване. Върви с масло от Метро, върви с крадена нафта, има цена при препродажба (защото 9 от 10 тариката са чули, че нафтата е най-ефтино, а им е под достоинството да карат на газ :) ). Никой не обръща внимание на вибрации, турбодупки и екология.

Не знам дали това дето написах е в защита на бензина или дизела :steinigung:

Още не знам дизелов двигател на ВАГ, които да няма по-добър бензинов еквивалент (чувал съм само че 4.2ТДИ е може би първият).

Като стана дума за Б4-ки АБК е по-добрия двигател, като шум, като екология, като разход на газ.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли 1.9ТДИ е номер едно в света?!

Това освен теб никой друг не го е казал,в резултат на което няма нужда някой да се защитава от нещо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колите са или бензин или дизел !!! Кви са тия газстанции,кви са тия метани и простотии!!!!

Престанете да слагате бомби в колите си ,че даже и съветвате хората да го правят !!!

Разбирам,че е по евтино на газ и там всякви газове ама да твърдите ,че е по добре да се купи кола бомба пред някоя която ще си върви с гориво за което е предназначена е леко казано смешно

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"robobug" го каза много точно! Бензин и газ трудно се крадат, а нафта дал господ! Ето за това е най-добрия двигател! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колите са или бензин или дизел !!! Кви са тия газстанции,кви са тия метани и простотии!!!!

Престанете да слагате бомби в колите си ,че даже и съветвате хората да го правят !!!

Разбирам,че е по евтино на газ и там всякви газове ама да твърдите ,че е по добре да се купи кола бомба пред някоя която ще си върви с гориво за което е предназначена е леко казано смешно

Поздрави <_<

Прочети внимателно темата и ще откриеш, че просто се коментират възможности. Всеки има глава на раменете си, има някакъв опит, техническа култура, предпочитания, изисквания и пр. и може да прецени. Темата не е дизел срещу бензин или газ, а е за избор на конкретен двигател на конкретна платформа.

ПП В духа на поста ти ще отговоря - Сигурен съм, че на неандерталците каруцата би им изглеждала по-опасна от совалка с ракетно гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, стига повече спорове!!! Насочил съм се към 1.6 101к.с. или 1.9TDI 90к.с. - това е! По-запазената ще е! Моля, ако някой знае или попадне на добър екземпляр, да пише. Благодаря на всички! Търсенето продължава. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно отмина модата да се хвалят дизеловите двигатели. Ред е обикновенния бензин без турбини, щот бил евтин, и сложиш ли му газ и си номер едно.

Вкарват се какви ли не кенефи от Европа, тотално раздрънкани и после дизелите били кошници. Който си отваря очите и знае какво да купи, такива проблеми няма да има, или поне няма да са скоро.

Карам ТДИ-та вече 80-90 хиляди км. и не помня да съм сменял турбини, дюзи, съединители и темподобни скъпи неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти приятелю освен всичко друго да ми говориш за евтини коли при положение, че караш англичанка :flehan: Каква сервизна история те гони бе пич, всеки на Горубляне може да ти я разпечати и да ти докаже даже.

Кой да те разбира погрешно - старите дизели са здрави ама вече са на милион км и всичко е леш. Новите са буклук и сложнотия до шия. Кое му е хубавото.

Дизел - само от магазина, другото е хиляди ядове.

Типичния БЪЛГАРСКИ КОМПЛЕКСАРСКИ отговор... карал съм евтина англичанка... :heiss: Еми като съм в Англия каква да карам ПАТРОНЕ? Пък ми е и много интересно ти Богаташче каква караш? колко пари си дал по нея и колко пъти е влизала в оторизиран сервиз когато ти сменят нещо да го напишат в КНИГАТА НА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ???? <_< Далеч съм от БГ комплексите да се хваля но .... ако искаш можем да сравним моето техн състояние и твоето ....? :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига спорове - няма смисъл! Всеки да си кара каквото си иска! Ето моите разбирания за конкретния случай: 1.6 101к.с. ще му гори 8/100 на синковеца, а 1.9TDI 90к.с. ще му гори 6/100...разлика от 2/100...бензиновата ще я взема с 1000лв. по-малко от дизеловата...тая разлика от 2/100 с 1000лв. в джоба бая километри ще има да покара! <_< А и дизела си е по-майнат за поддръжка! Таман ще се понаучи и да си купува каквато си ще! Прав ли съм?! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам А4 1,6 101кс- доволен съм. Миналата седмица се прибрах от Варна разход - 7,3/100 бензин с климатик (от време на време),две деца и съпругата.Не съм карал икономично- 110-130 -на магистралата 140 - 200. Гоних един джип Тойота който караше с 160 - на 180 го стигнах и на 190 го оставих далеч зад мен,както и няколко Туарега.Така ,че 1,6 съвсем не е толкова слаб мотор.Рядко срещам сериозна конкуренция на пътя- някоя А6 или по-голямо BMW. Не виждам какви толкова големи коне му трябват на човек- освен ако не превозва някакви големи товари.Градско ми гори 11 лятото и 12 зимата ,като градско разбирам 2-3 километра сутрин и 2-3 вечер.

Предимствата са евтина и по-лесна поддръжка,по-малък разход от другите двигатели,точно на границата на ниския данък,-101 кс не са никак малко (ако колата е изправна)

В ниските обороти е малко мудна което предполага спокойно градско шофиране до 3000-3500 об

Силата и идва в по-високите обороти 3800- 6500. Колата набира добре от 130км/ч до 200км/ч точно в силата си.Повечето автомобили от други марки "увяхват" около 160 км/ч най - много до 180 км/ч. Също окачването ,айродинамиката,ниската стойка и стабилноста на Аудито са отлични!

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и дизела си е по-майнат за поддръжка!

И кое му е по-майнатото?1,6 пък ако кажеш ,че е по-здрав и безпроблемен мотор,ще помоля някой да отвори друга тема-анкета специално затова.smile.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Градско ми гори 11 лятото и 12 зимата..." не е ли много този разход за 1.6 ?

"autorazsipnik" не съм казал, че 1.6 е по-здрав и безпроблемен мотор!

Редактирано от gogo68
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...