tomi4160 Публикувано 5 Август 2011 Доклад Share Публикувано 5 Август 2011 Изпаднах в много гаден проблем , нямам мигачи , свалях кората под волана да проверя релето на мигачите , всичко си му беше наред , смених го с едно друго от релетата отпред под капака и пак нищо!А не е проблемът в ръчката за мигачите , защото няма и авариики !Не знам дали има бушон за мигачите , но проверих всички бушони отпред и всичките бяха наред!Колата е 1,9 ТДИ Б4!?Помагайте колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 5 Август 2011 Доклад Share Публикувано 5 Август 2011 Лостчето за мигачите ?Релето цъка ли въобще ...Аварийни !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Август 2011 Доклад Share Публикувано 5 Август 2011 Изгорял ти е предпазителя или релето. Огледай релето за "студени" спойки и ако трябва му презапой куплунга. Друго място от където може да идва проблема е самия ключ за аварийни светлини. През него се захранва самото реле за мигачите и ако е повреден ключа няма захранване към релето, съответно не светят мигачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 6 Август 2011 Доклад Share Публикувано 6 Август 2011 колега а пробвай малко да си поразместиш ключа когато даваш на контакт.аз от връска с много ключове си преебах климореда и на така паля няма фарове ровя гледам нищо .мисля че с годинките тия неща амортизират и правят чакмаци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 6 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2011 (Редактирано) Изгорял ти е предпазителя или релето. Огледай релето за "студени" спойки и ако трябва му презапой куплунга. Друго място от където може да идва проблема е самия ключ за аварийни светлини. През него се захранва самото реле за мигачите и ако е повреден ключа няма захранване към релето, съответно не светят мигачите.Ами проверих ги всички бушони отпред в кутииката , предполагам там е и на мигачите?А релето го смених с едно друго пак от отпред и нямаше никаква промяна , изобщо не цъка и не прищраква! А колкото до копчето за аварийките , наистина ли захранването на релето минава през него ? Редактирано 6 Август 2011 от tomi4160 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 да, наистина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Колега релето за мигачите не е обикновено ектромеханично ,а различно от от тези за вентилаторите отпред в кутията които най вероятно си ползвал за проверка.Вземи релето в ръчички или запомни белия номер и виждам че си от София ако имаш път към Италиянеца там струват точно 5 лв.В събота е до обяд в неделя не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 7 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Ами ще отида да погледна при италянеца , но въпреки всичко релето което свалих беше номер 217 , и отпред свалих 202 , като схемата нарисувана и на двете релета беше абсолютно една и съща , така , че не виждам причина да има разлика в двете релета , незнам какво имах предвид под "различно"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 Релето за мигачите на Б4 /поне бензиновите/ стои отвътре на таблото отделно от допълнителните релета и е под една пластинка, увито в изолация , а вътре на платката има поне една интегрална схема ,а може и повече не помня колко бяха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 колега под волана нямаше ли още едни бушони до лотса за капака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 7 Август 2011 Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 (Редактирано) Релето стои на едно ниво с бутоните на панела но под волана от вътре точно с/у допълнителните релета .Релето не се вижда напипвасе с ръка ,а това 217 мисля че е за вентилаторите. Редактирано 7 Август 2011 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 7 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2011 утре ще го погледна , че вече е късно но значи съм гледал най-вероятно друго реле... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 6 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Малко да посъживя темата колеги , че пак ми се налага да ползвам колата , а без мигачи е малко тегаво...Та днес се захванах , и намерих къде е релето , номерът му е 21, свалих го и бегом до денонощният магазин-сервиз на Сливница , където си взех ново...Върнах се , сложих го и ....НИЩО....само дето като сложа релето и то щраква веднъж , и после е като умряло , викам си "Дефектно е " , и понеже си знам какво гюле съм , предвидливо си купих 2 вместо 1 , слагам и второто и същата работа , колата НЕ е на контакт , копчето на аварииките съм го извадил , и въпреки всичко като го сложа релето , то само щраква и пак никакъв ефект!Няма мигачи и това си е!А когато включвам/изключвам алармата , мигачите си светят и то всички , защото по едно време си мислех , че може да има някъде укъсило по някоя крушка и това да ме бъзика...Някой , някаква идея ако има ще съм благодарен да ми я каже... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Без копче за аварийни няма да има захранване до релето. Писах ти и по-горе - проблема може да е в самия ключ за аварийни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 7 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2011 Значи трябва да търся друго ключе за авариините и да пробвам с него!?А защо при липса на захранване към релето , при слагането му в цокъла и цъка? Мерих с мултицета няма никъде ток , кое го кара да цъка!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateIcho Публикувано 7 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2011 Клега,релето за мигачите трябва да има 3"крачета".49,49а и31.49 е + от аварийния ключ 49а е към ключа за мигачите,а 31 е маса.Вземи една лампа с 2 проводника и премери дали имаш + на 49 когато си на конткт или с вкл.авариини мигачи и виж дали има маса на 31.Може да сложиш мост м-у 49 и 49а.Като дадеш на контакт и пуснеш мигач той трябва да свети постоянно без да мига.Ако това се случи значи проблема е в релето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2011 Точно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 8 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 Мерси много колеги , пробвах го , но не не сети мигача постоянно , значи проблема не е в релето ! А изчезването на мигачите стана отведнъж , светеха си и на един светофар , както си мигаха и изчезнаха ,затова си мислех че виновникът е релето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateIcho Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 А премери ли дали има напрежение на 49.Ако няма +12v на49 трябва да видиш бушоните.Те са два.Единят е за мигачите,а другият е за авариините.И двете напрежения влизат в ключа за авариините,а той разпределя дали мигачи или авариини.Може с мост да игнорираш ав. ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 проблемацията ти е в ключа за мигачите и аварийките аварийните и мигачите ползват едно и също реле и едни и същи кабели само дето при аварийките се пуска "мигащия" ток идващ от релето към 4-те мигача а само при мигач към съответния ляв или десен. по спомен при подаване на мигач се пуска ток към релето... релето "накъсва" сигнала и го връща към съответния мигач... така се получава мигането (малко с мои думи го обясних ама съм технически неграмотен това всичко го установих с опити) така че проблема при теб е в ключа... има тема в раздела Направи си сам как да го разглобиш... ако си спокоен човек и действаш внимателно ще се справиш ... скоро ще ти изчезнат чистачките (ако вече не са изчезнали без да си разбрал ) а след това и дългите... така че заемай се с разглобяването ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 Аварийните работят ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 в първия си пост каза че няма така че проблема му е 100% от лостчетата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 Не е баш така защото и без лостчетата ще има аварийни мигачи - те са независими. По-скоро е повреден ключа за аварийни и то в частта, която превключва захранването към релето. Това лесно може да се провери с пробна лампа. При "контакт" на двигателя трябва да има +12В на релето за мигачите при натиснат и не-натиснат бутон на аварийните - т.е. и в двата случая. При изключен "контакт" на двигателя +12В трябва да има само при натиснат бутон на аварийните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateIcho Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 Спор да няма така е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 15 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Колеги проблема се оказа точно копчето за аварийните мигачи ... От при Емо взех едно и всичко е наред вече Че хората ме мислеха за самоубиец , и все ме питаха "към електромера ли са ми вързани мигачите? А аз така съвестно си ги пусках с надежда да замигат някога.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване