Jump to content

Audi 80B4 АВТ - двигателят гасне


CHERVEQ

Recommended Posts

Отивам да сложа ено друго табло, марка VDO и да му таковам мамата на UN4 ако се окаже че е от него :)

проверено: същата история и с това табло :blink:

заключение: не е от таблото ;)

едит: ето и видео ;)

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ей събудихте ми любопитството и сега бях при колата , да вида кое мига и кое свети :) Та мигат лампата за прегряване на двигателя и тази за ниско ниво на спирачна течност , тези за маслото , акумулатора и ръчната си светят без да трепват :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е Ние, със сецащите куротресини, ко да правим ... Бах, все едно Е30 карам .... Един чувал с пари и не стигна да стане като колите ...

Да се задави дано с бензин :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо, твоето не е точно мигане, а по-скоро следствие от слаб контакт и ти предлагам да провериш връзката на второто кабелче към генератора /в смисъл не основния червен,по който тече зарядния ток/, тъй като по него лампата която те дразни :blink: получава минус при даден контакт, а плюса й идва от клемореда. Не е проблем,че премигва на контакт, след като гасне при работещ мотор. Не обвинявай таблото в този случай :);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То моето като неговото ... Даже още по-незабележимо ... Просто като смигнат тез за маслото и антифриза, тез все едно губи "маса", и леко смигне ... Онез изгаснат, таз си е ние лук яла, ни мирисала ... Онез светнат, таз побегне ...

Затова набедих таблото ... Ама проблема може да не е там !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под мигане се има в предвид да угасва лампата напълно и пак да светва. Ако просто си намалява интензитета заради другите мигащи лампи е въпрос на "пад" на напрежението в самото табло и няма нищо опасно в това. Така, че не си човъркайте колите излишно :blink:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само 500 ли ва ... ? Да ти пратя по-гоУем ...

Еййй, иде ми всичко да подпаля по таз кола ... Не от жената, от колата ми побеля косата :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

буксата която е за датчика на Хол и се намира под дистрибуторната капачка може да не ти дава добър контакт, почисти със спрей и може да се оправи, макар че малко ме съмнява да е от това

от това което си написал или е много въздуха и гасне или е малко горивото и при двете ситуации решенията са доста и различни

при газта като я пуснеш по инерция и гасне значи ти влиза повече въздух щото караш примерно със 100 и или ограничаваш въздуха или регулираш газта, центровка на газ скоро правил ли си?

ами преди няма 5-7 хл .километра ами повече ме съмнява за много въздуха ако е малко по- скоро би се давила на празен ход като работи или поне така мисля ,но сега чакам малко да поомачкам четките че то само събота и неделя е карам че през седмицата съм със служебния транспорт.

за въпросната лампа и моята и пада силно интензитета при самото завъртане за старт.

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

четките се поотъркаха ,но пак зарежда 13,5-6 стигна максимум до 13,83-5.

може ли и самия корпус да иска подмяна или има нещо проблем в алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж с фарове при средни обороти колко зарежда.

колега напиши ми стойностите и в момента на колко би следвало да е поради ниските температури.

защото онези 13,8 и нагоре ми се стори нормално в топлото време, но сега мисля ребва да е плътно 14+ или само така си мисля

замерванията ги правя на клемите на акумолатора на работещ мотор без да се подава гас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на топло и на студено 14,1 - 14,5 според състоянието на укумулатора.С пълно натоварване фарове , нагреватели и т.н. не трябва да пада под 13,7-13,8 V .И още една подробност реле регулаторите на някои фирми за различната мощност на алтернатора са различни,но търговците ти пробутват каквото имат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако зарежда 13.8В с пуснати консуматори при средни обороти - нямаш проблеми с реле-регулатора. Затова е хубаво да го замериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на топло и на студено 14,1 - 14,5 според състоянието на укумулатора.С пълно натоварване фарове , нагреватели и т.н. не трябва да пада под 13,7-13,8 V .И още една подробност реле регулаторите на някои фирми за различната мощност на алтернатора са различни,но търговците ти пробутват каквото имат.

ами аз колега замених само четките, корпуса е от БОШ ,но явно трябва да заменя нацяло или да търся проблема някъде другаде, но проблема е че нямам грам свободно време ,да ходя по сервизи. още повече че в бургас са жива мъка.акумулатора е нов варта !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и колегата ти е казал включи всички консуматори и мери напрежението .При пълен товар държи ли 13,3/4,5/ нямаш проблеми,щом акумулатора ти не пада,но след 10 мин. на включено радио не завърти ли ,тогава се притеснявай.Може и уреда да дава грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес поредното мерене, та с климатик ,фарове , радио и осветление в купето ми дава 13,0-,15 такива стойности, без никъв консуматор единствено осветлението в купето заради отворения капак ми дава 13,3-,5 максимум и почнах да си мисля колко ли време ше трябват на тези четки , и дали да сменя целия корпус с четките ова ли е този реле регулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и дали да сменя целия корпус с четките ова ли е този реле регулатор.

Това е целият регулатор.Погледни също в какво състояние е колектора на ротора.

Аз също смених моя с такъв на "MOBILETRON" закупен от магазин "КОСЕР"(не е реклама на магазина).Струваше 9.50лв.

Без включени консуматори алтернатора трябва да зарежда 14.3-14.5В.

При включени фарове не трябва да пада под 13.5-13.8В.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колектора си ми се стори че външната част е по- дебела оста след това има една част която според мен е да разделечава четките и след това останалото напипане не видях да има някви врапиращи други разминавания в повърхностите. в понеделник ще вземам целия модул да видя какво ще стане. а може ли да се замери само този алтернатор ли е динамо ли е незнам точно? , без да се разкачват ремъци и други интервенций

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а може ли да се замери само този алтернатор ли е динамо ли е незнам точно? , без да се разкачват ремъци и други интервенций

Какво имаш в предвид да се замери?Не мога да те разбера.

Алтернатора(динамото) се мери колко зарежда с мултицет закачен на клемите на акумулатора при работещ двигател.

Ако има отклонения от нормалните стойности на зареждане се търси причината защо е така и се отстранява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то лесно като му разбираш колега.

днеска погледнаха ротора и ми казаха че имало хляб в него и да сменя реле-регулатора с нов а не само четките и да видим какво ще стане!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй реле-регулатора - малко ти зарежда. Трябва да е колкото пише колегата по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес по тъмно смених реле регулатора и работата стана и се обедих че няма смисъл от подмяна само на четки.

колата веднага заспа на 14.5-6 с климатик фарове и радио на от 13,9 до 14,1-2 сега ще видя дали ще има и прогрес с гасненето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...