ivo91 Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 Имам колата от 2 седмици и като цяло съм доста доволен с изклю4ение на едно нещто,а именно 4е ми губи антифриз. 4уваше се 4е издиша от капа4ката и от изпускателния клапан на казан4ето.смених капа4ката и долях аннтифриз и не след дълго пак светна лампата за ниско ниво на антифриза,отворох капака и се о6те си изди6а от клапана и от някои гумени съединения.и другото което забелязах е 4е има усобенно голямо налягане когато отвърта6 капа4ката та въпроса ми е къде е проблема според вас,6тото не ми се жярва мн мн да е от казан4ето.. помагаите 6тото колата много ме кефи и тва и е единствения проблем (за ся) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chapai Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 "Антифриза се изпарява". Съмнявам се. Дано не ти го изсмуква през гарнитурата на главата. Все пак огледай добре всички съединения дали няма протичане при тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 мммм със сигурност не се изпарява : ) въпроса е откъде протича, а като те слушам за колко кратко стигаш до светване на лампата, то има за какво да си притеснен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 Така както го описваш проблема Колега,си за смяна на гарнитура на главата.Най-добре отиди на сервиз да я надуят през свещите или пък да сложат реактив и да видиш дали е е от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 Ако няма теч от никъде, излиза през ауспуха демек гарнитурата на главата е избила, понякога като има теч след запушването му се оказва, че и гарнитурата е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 22 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 Смятате 4е е от гарнитурата ли.да предположим 4е е от нея,какви са признаците и ако я закарам на сервиз какво да у4аквам като цена(одеве забелязах някакво необи4аино омасляване на кората под дв.) това от какжо може да е, ще пи6а като има развитие по слу4ая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanaki74 Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 Да знайш,ШЪ тЪ преместят,просто темата не е за тук,иначе и мойто мнение е ,че гарнитурата ти е "сдухана"И да те питам:"Ш" и "Ч" на клавиатурата нямаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 22 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 Да ме местят 4ове4е аз незнам какво не и е наред на темата просто се опитвам да разбера какво и е на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 (Редактирано) Колегата по-горе вече ти е казал.Най-вероятно ти е здухана гарнитурата на главата.От там ти надува в казанчето.Когато спреш антифриза се натича в някои от цилиндрите и като запалиш го издухва през аспуха.Сигурно отзад пуши бяло след като заполиш или постоянно. Не я карай така отиди на сервиз. Редактирано 22 Август 2011 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 Само Ч и Щ да беше, с мед да го намажеш ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krum Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 И то във форум "Техника / Електроника" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 12 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Здравейте пак,проблема още си стой.прави бяхте че е от гарнитурата на главата казаха ми че първо трябва да я отворят да видят дали е за смяна и главата,та съгласих се ама днес му сипах масло за спиране на течове на двигателя.Според вас ще има ли някакъв ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 нещо не те разбирам,Искаш да кажеш че са ти сменили гарнитурата на главата и пак губиш антифриз ,или губиш масло ,или сега губиш масло вместо антифриз.Масло за спиране на течове не съм чувал.Има добавки за течове на масло и добавки за течове на антифриз. Или са я отворили да видят кво и има и са я затворили само.Аре обясни по така ,верно не разбрах нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 турил е добавка у антифриза и се надява да се оправи гарнитурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Според вас ще има ли някакъв ефектДа- запушена охладителна система и други допълнителни проблеми.Хора, преди да сипете нещо, различно от стандартните консумативи, поне прочетете за страничните им ефекти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Да- запушена охладителна система и други допълнителни проблеми.като на пример радиаторчето на парното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 E що съсъпвате мотора, ми сменете му гарнитурка и колата ще е благодарна.Няма да е първата я .ПП,сетих се зе комшията преди години с червен пипер я пълни,и слаба ракия зимата вместо антфриз . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 13 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Само да вметна,на обяд я закарах на сервиз''няма да споменавам кой'' трява нова гарнитура за главата не са сигурни,утре ше и правят водна проба да се види дали не е пукната или изкривена.утре ще съобщя резултатите.а относно добавката нямаше смисал да я сипвам тъй като пишеше,че и тряа една седмица да подеиства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 ще стане като нова,като и лъснат колектора,паснат клапаните,ще пее,Успех колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 16 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2011 Така,време е да завършим и моята сага.Главата се оказа здрава освен това смениха един счупен клапан и ангренажа тъи като му е било време.За сега всичко е наред по колата,мн.ме радва а и вървежа се подобри.Благодаря на всички за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
isoo80 Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 zdr kolegi i as imam problem s te4 na antifris mejdu glavata i bloka dali e za smqna garniturata zagrqvasi normalno i puska perkata no gubi antiftis lekoako e garnotura trqbvali dase 6laifa glavata za6toto mi kazaha 4e moje i bez dase 6laifa ako nemi pravi problem v varveneto zagrqvaneto i taka natatak 4akam otgovor etovi edna snimka na te4a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 От Гарнитурата е ,и по добре да се шлайфа ,една ревизия на клапани ,и така ....ПП,Пиши на кирилица . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts