radil Публикувано 6 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Благодаря много за бързия отговор. Срещам други трудности и то на най-неочакваното място а именно на всмукателния колектор.Заоблих единия болт който при мен е с шестограм 5 а на другите които са с 6 счупих направо ключа.А другото което ми направи впечатление че въздушния филтър някой идиот го беше наврял вътре и имаше много място от където да смуче директно нефилтриран въздух което ме навежда на мисълта че може да се е набалбукала и да е надрала сегментите и цилиндрите ама ще се види като стигнем до там божа работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 (Редактирано) Колега, свали ли вече главата? По принцип мисля, че е най лесно да смъкнеш главата заедно с колекторните тръби. Аз развивам само двуцевката и вадя главата заедно с колекторите и дросела. Колкото за ключа - незнам как се нарича, ама аз си купих за около 40 лева гедория от около 30 части. И аз очаквах да се предаде камъка, но издържа вече две сваляния на главата и не му личи. Виж въртока на гедорията го поизкривих малко.При мен ключа за болтовете е с 6 върха(май еврейска звезда трябва да е), на него пише "CR-V T-55". Новите болтове и те са с него. Дванадесетостена също влиза, ама по-хлабаво, а този влиза по-плътно. Моят съвет е да си купиш една гедория като мен. Има всичко - шестограми, еврейски звезди и дванадесетостени. Моята е от евтините, но върши идеална работа и нямам прецакан камък още. След като обичаш да човъркаш по колата смятам няма да ти е излишна. Редактирано 6 Септември 2011 от nedelcho_iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 6 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 аз имам точно такава от евтините от по 7 лева и всичко до сега с нея съм отвъртал и не се чупи и не се криви, счупих само един от онези комплекти шестограми г-образните защото нямах 6-ца ама си купих заедно с М12.Главата иначе не съм я свалил че много ми дойде за днес 3 часа с един болт се занимавах и накрая го отрязах с шлайфа и ще си търся нов,само разпр.вал е свален и се изумих колко големи майстори има(да залепиш оригиналната гарнитура на капака със черен и то малко като сглобка от гарнитура от няколко стари сякаш ама аз ще си сложа новичка и здрава няма да правя такива "циганнии").Утре ще довърша на спокойствие жалко че пак ще е вечерта но няма как трябва и да се изкарват пари за тия ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 8 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Главата вече е свалена и даден на шлайф и е в почти перфектно състояние както и цилиндрите(като огледало са )и буталата.Проблема се видя на гарнитурата пропускала е по малко вода и по малко масълце вътре в 4 цилиндър а също е направила запушване на два три канала на "антифриза" който може би е бил вода и добре че го хванахме на време защото тръгваше и на другите отвори да запушва.До няколко дни се надявам да е с пълната си сила на пътя Благодаря на всичко който помогнаха с отговорите си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Ако цилиндрите са ти като огледало, означава че са износени /не си личи вече фабричния хонинг/. Премери с микрометър диаметрите на цилиндрите дали са в нормите, износени ли са на елипса. Ако цилиндрите не са прекалено износени може да смениш сегменти и да направиш лек хонинг /да използваш докато си свалил главата/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 9 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Ако цилиндрите са ти като огледало, означава че са износени /не си личи вече фабричния хонинг/. Премери с микрометър диаметрите на цилиндрите дали са в нормите, износени ли са на елипса. Ако цилиндрите не са прекалено износени може да смениш сегменти и да направиш лек хонинг /да използваш докато си свалил главата/. "като огледало" имах в предвид че няма надрано или ръб горе и не мисля да ги пипам защото не е дала никакви признаци да са износени нито имат луфт буталата нито е губила мощност.Сглобяваме и караме че много се застоя в бокса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Послушай ме бре, едни сегменти не са толкова скъпи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 9 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Послушай ме бре, едни сегменти не са толкова скъпи Е колко не са скъпи при заплата 600лв дали мислиш че става да се дават толкова пари то като се извадят няма да се сменят само сегменти ще трябва и лагери и какво ли още не...а и което ми е най омразно да правя разработка след това да карам като някоя баба.Като погледнеш реално тая кола до година две я е в мен я не...няма да и ставам такъв роб.Благодаря ти все пак за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 11 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2011 колеги помагайте колата е сглобена запали нормално но като загрее отваря си големия кръг и по съвет на майстори седи на отворена капачка на антифриза но в един момент водата излиза заведнъж и то без да са се включили перките.Обезвъздушавах от капачката на маркучите на парното и пак я запалих и разходих и като я спрях пак направи същото.Дали има още въздух или нещо др става.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Ще ти кажа как аз обезвъздушавам и нямам проблеми - получава се от първия път. На студена кола, развивам пробката, която се намира на единият маркуч за парното. Надувам с уста през разширителния съд докато протече вода(без балончета въздух). Завивам пробката преди да съм спрял да надувам. Доливам до необходимото ниво, затварям капачката на разширителния съд, паля мотора, включвам парното на максимално топло и чакам да отвори термостата. Подавам по малко газ (2000-2500 оборота) за да загрее по-бързо. След като изстине мотора проверявам отново нивото. След около 40-50 км. пробег пак проверявам нивото - понякога има нужда да се долее. Това с отворената капачка нещо не ми харесва - мое мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 12 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 и аз направих това но пробката се оказа дефектна и излезе с гайчицата явно не за пръв път защото беше малко залепена и аз след това я залепих да не цвърчи от там и вече няма проблеми днес и смених и маслото и се надявам да няма повече проблеми остава да сменя водата с антифриз само да се промие малко системата че имаше ръжди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Сподели после, какъв е разхода на масло, защото ми е любопитно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 12 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 преди малко пак се опита да ми прави мизерии ...перките не се включват и карах на парно да се охлади а като отворих капака маркуча на радиатора беше твърдичък и като отворих казанчето за водата бая исфъска и нивото се качи нагоре....вече незнам какво м....та си иска.Дали го прави защото е горещо и я карам в града по сфетофари а перките като не се включват да охладят.Ще сменя май профилактично и датчика който е на радиатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Един бърз въпрос! Смени ли капачката на разширителния съд??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 12 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Един бърз въпрос! Смени ли капачката на разширителния съд???не съм я сменял но без нея направо извира навън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Ами ако е повече "водата" си излиза ... Проблем е ако излиза 1-2 минути след като си запалил (сигурен признак че може да си духнал глава отново) !Сега я обезвъздуши като хората, смени и таз скъпа капачка за 4 лева и пак сподели !Не очаквай от въздуха да се задейства датчика за перките ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 12 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Ами ако е повече "водата" си излиза ... Проблем е ако излиза 1-2 минути след като си запалил (сигурен признак че може да си духнал глава отново) !Сега я обезвъздуши като хората, смени и таз скъпа капачка за 4 лева и пак сподели !Не очаквай от въздуха да се задейства датчика за перките !не е след като съм запалил поне 10 15 мин докато загрее отваря големия кръг осезаемо защото се стопля и долния маркуч на радиатора и след това вече като загрее хубаво и изхвърля но на отворена капачка това сега на затворена като я отворя исцъсква доста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 (Редактирано) не е след като съм запалил поне 10 15 мин докато загрее отваря големия кръг осезаемо защото се стопля и долния маркуч на радиатора и след това вече като загрее хубаво и изхвърля но на отворена капачка това сега на затворена като я отворя исцъсква достаСмени ли смотаната капачка?Системата на нашите кошери, работи под налягане т.е. нормално е да съска, като отвиеш капачката!!! Редактирано 12 Септември 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 12 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 до 7 ми е работното време и няма да улуча отворен магазин вече утре сутринта ще взема капачка и датчик за радиатора и ще видим как е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Колега, аз не разбрах къде точно е проблема?1. На отворена капачка изхвърля водата, когато загрее - според мен е напълно нормално.2. На загряла кола, когато отвориш капачката изхвърля малко вода - ами и това го намирам за нормално.Когато загрее хубаво долния маркуч(отвори термостата напълно), опипай радиатора дали навсякъде температурата е приблизително еднаква. Нормално е да е по-горещо горе, но провери дали няма студени участъци(запушване на радиатора). Хубаво е да изгасиш мотора преди това да не стане някоя беля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BMario Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Присъединявам се към колегата по-горе,но писа някъде за датчика на радиатора-кво стана с него,работи или не. Ако ти се включва вентилатора за охлаждане мисля,че всичко е наред.И при мен,като се прибера от центъра е горещо под капака и маркучите са по твърди.След спиране се включва вентилатора 2-3 пъти,а на сутринта маркучите са си меки и кръгли.Ако на сутринта маркучите/водни съединения/са сплескани,или по-точно всмукнати от вакум,то това е признак за проблем в клапаните на капачката и тя е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radil Публикувано 13 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 (Редактирано) Присъединявам се към колегата по-горе,но писа някъде за датчика на радиатора-кво стана с него,работи или не. Ако ти се включва вентилатора за охлаждане мисля,че всичко е наред.И при мен,като се прибера от центъра е горещо под капака и маркучите са по твърди.След спиране се включва вентилатора 2-3 пъти,а на сутринта маркучите са си меки и кръгли.Ако на сутринта маркучите/водни съединения/са сплескани,или по-точно всмукнати от вакум,то това е признак за проблем в клапаните на капачката и тя е за смяна.Дори и на угасен мотор ли ти се включват вентилаторите защото моите преди ремонта се включваха но угася ли и те спираха което за мен е малко странно на другите ми коли остават докато не охлади и чак тогава спира.А иначе за маркучите сутрин са си нормални а като загрее стават твърди но не и надути Редактирано 13 Септември 2011 от radil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 (Редактирано) ............моите преди ремонта се включваха но угася ли и те спираха което за мен е малко странно на другите ми коли остават докато не охлади и чак тогава спира............."Другите коли" ги остави,вентилаторите ти си бачкат точно както трябва.Те наистина спират при изгасване на колата,но ако е нужно се пускат пак от друг датчик,който следи температурата в близост до главата и дюзите на инжекциона. Редактирано 13 Септември 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BMario Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Да и на угасен мотор.А понякога в жегите,когато колата е на слънце,даже да не е палена през деня се включват. Готин,мисля да покараш и да се поуспокоиш вече,ако има нещо да става,то наистина ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 (Редактирано) .........А понякога в жегите,когато колата е на слънце,даже да не е палена през деня се включват..............Да бе,да, и един мармот завива шоколад.Тази работа дето си я написал е абсолютна дивотия и ако наистина си я наблюдавал,значи имаш голям проблем с реле№3.Системата за пускане на перките при загасена кола сработва само и единствено след загасяне на колата,като следи температурата в двигателния отсек определено време/10-12минути/,което щом изтече,дори да окъсиш датчика нищо не се случва. Редактирано 13 Септември 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване