Jump to content

Ауди A4 B5 мнения?


Recommended Posts

Здравейте,

искам да разбера и вашите мнения относно тази кола - http://www.mobile.bg/11307437107962392 . Нагледал съм и се от бая време, и друг колега от форума я беше гледал, но не харесал интериора, че е "брутално" син (което на мен ми допада) Колата има забележки по боята, има на няколко места чукнато и одрано. От вътре е доста запазена, има и разни глезотийки - парктроник, командване на CD-то от волана, пръскачки на фаровете...

А и колегата беше свалил по телефона на 6500лв.

Да се насочвам ли към каране на сервиз и закупуване или?

По принцип съм се наочил към 1.8Т след фейслифта (седан), но в сайтовете за коли има нищожен избор и по автокъщите, които гледах не видях някоя по-читава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не те дразни синия салон я купувай. Изглежда добре. Двигателят вероятно е АНБ и е по-добър от АЕБ.

Пръскалките обикновено вървят с ксенон. Питай за оригиналния касетофон.

Заведи майстор на място с един лаптоп да провери дали ABS и AIRBAG модулите отговарят, в сервиз едва ли ще кажат нещо повече (освен ако не мериш компресия).

Ако колата е с номера е много по-важно да вдигнеш висока скорост за да провериш дали има неприятни шумове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джамбазина каза, че е с ксенон ама аз не му повярвах, сега вече му вярвам. За оригиналния касетофон защо? Иначе има и CD changer в багажника, който незнам дали може да се върже към всяко CD (мисля да си сложа от старата кола)

Иначе компресия най-вероятно ще се мери, а за жалост е без номера и едва ли ще мога да я карам дори и с ниска скорост :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния касетофон се поврежда (има фабричен дефект) след около 250к км - което еразбира се е много условно, зависи как е ползван. Но тук може просто да е сменен заради по-добро ЦД.

Компресия на турбо кола не може да ти покаже много - т.е. дори да има компресия на стартер, може при бууст да я няма. А може да няма компресия заради нагар по клапаните. Което се оправя за един-два дена и няколкостотин лева.

Много по-важно ти е да се затварят правилно вратите и да работят еърбеци и електрониката на АБС-а и изобщо електрониката по купето, да е здрав салона, таблото и климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш оригинална аудио уредба, не я закачай. Слагаш емулатор на чейнджър и ще имаш възможно най-доброто, вместо да слагаш разни неща по таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Слагаш емулатор на чейнджър и ще имаш възможно най-доброто, ....

Доста смело твърдение. Евтино и мързеливо - да, но чак пък "най-доброто".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-доброто е относително за всеки и за мен е по-добре да си караш с оригиналния плеър и емулатор на СД чейнджър с МР3-та, отколкото да набиеш някакъв си плеър отпред. Лично мнение – аз бях направил второто, когато си взех В5-цата, тогава още и нямаше такива емулатори.

Сега ако си купя В5, никога не бих и сменил плеъра отпред.

А вие вместо да сочите с пръст, може да предложите кое е по-добро и да го дефинирате нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки среден и висок клас Pioneer или Alpine е по-добре и това не е субективно. Аз имам медиен ресивър на алпайн, разпознава лослес формати и свири по-добре от фабрично радио с ченджър.

Ако искаме да ползваме оригинално радио има и фабрични решения с дебелина 2U и ченджър за 6 диска в "хед юнита".

Решението с xcar е добре, ако е комбинирано с ipod (това не съм го пробвал, само си мисля, че трябва да е така:bia:. Но с емулатора не решаваме проблема с изгарящата памет на фабричното радио на Б5.

.....приказката тръгна от там, че колата от обявата е със сменено радио и е полезно да се разбере защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва стои много добре в ауди и предлага много повече за парите си от дървените радиокасетофони монтирани в Б5. Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само дето тея цдта дето 99.99% ги слагат на мястото на оригиналните се връзват с интериора като на свинче звънче, но знае ли човек, важното е да е шарено и да е екстра.

Сигурен съм, че дори на картинка в интернет не си виждал коментираните плеъри. Предполагам, че не те и интересуват, след като част от тях са по-скъпи от Б5-ца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако колата беше сега излязла от завода разбирам да не се пипа по музиката, макар че много фирми го правят и да седи фабрично пак... Фабричната система в повечето случаи е пълна подигравка на фона на това, което е платил допълнително клиента - босето при Б5 и Ц5 с на светлинни години от среден клас афтърмаркет система.

В моите коли винаги всичко е било сменено, личи се че колата е правена, но за сметка на това музиката ми прави истински кеф и изобщо промените в дизайна на салона не могат да ме откажат.

Даже променям салона за да пасне на СД-то :zustimm:

IMAG8339.jpgIMAG8337.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегай от тука с тия шарении от магазин за един лев :zustimm:

Предлагам ти бартер за оригинален блаупункт с УКВ, без доплащане :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая кола ходих да я гледам преди 2 месеца за един приятел. стегната изглеждаше, отзад е сервиз пак на същия човек+автомивка... да го имате в предвид, всеки сам решава как ще го спряга това. на вагкома не дава никакви грешки(освен темп датчик), всичко й работеше коректно. синият салон малко дразни. цената преди 2 мес по спомени беше нагоре нагоре :zustimm: задълже е за нови гуми :hilezh:

Нещо, което не ми допадна, освен синия салон е, че човека НЕ ДАВА да се кара, само той можело да я кара(щял да си сложи някакви номера).... други могат да я карат "като я платят" или "след като са купили няколко коли от него" ... :gruebel:

аз ксенон не помня, ама явно не съм гледал добре

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно защо повечето обяви на б5 със сменени аудио системи нямат и помен от тези скъпи плеъри.

Какво му е интересното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не те дразни синия салон я купувай. Изглежда добре. Двигателят вероятно е АНБ и е по-добър от АЕБ.

Що пък да е по-добър, има сумати неща в повече дето дразнят, като:

- две ламбда сонди (втора струваща една торба с пари)

- елекtронен дросел струващ колкото два нормални

- Secondary Air injection с тъпата си помпа дето вие при всяко палене

- глава с малки портове

- Една камара ненужни соленоиди и еко шитни.

- по-кекави карантии

- по-скъпи сегменти.

- по-сложна електроника.

Разкарах кола с модерно 1.8Т точно за да си взема кола с куатро и по-стария и упростен 1.8Т :zustimm:

Аз лично бих търсил А4 само с quattro при положение, че разликата в цените е нижтожна, ако изобщо има такава.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера конфликт ли търсиш или не понасяш мнения различни от твоето. Не е нужно да си съгласен, но аз не бих сменил фабричната (работеща) аудио система с евтин чалгоизглеждащ пайнер и сие... които виждам по обяви на б5 със сменени аудио системи.

Не, не търся конфликт, дразни ме само обобщението ти, че всичко различно от обикновено посредствения и неработещ Б5 касетофон е "шарения, чалга, на свинче звънче" и прочие епитети.

@Никоо-то - всичко, което си изборил, без втората ламбда, аз виждам като предимство за стокова кола. Наличието на МАП сензор също е предимство. Малките портове и леките биели водят до по-нисък разход и по-добро вървене в ниски и средни обороти. Подобреното мазане на турбото води до по-голяма надеждност. По мой наблюдения (имал съм и АНБ и АЕБ) АНБ-то загрява по-бързо, което до някъде се дължи на втотричната система за въздуха. Дебитомера за АНБ, (без връщане и рециклиране) е 230лв в Порше и подлежи на чистене. Дебитомера за АЕБ е 571лв и се чупи с поглед.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Не е ли малко странно, че още никой не я е купил (не ми се вярва да е от синия салон, дразнещ всички) !

И аз и се оглеждам на тази Б5ца , лошо впечатление прави , че плата по вратите е разлепен и мрежата на лявата седалка е скъсана. Цвета на слалона на мен лично ми харесва както и цвета на колата. Не е добре , че продавача има сервиз , явно знае къде да пипне и да направи по колата за да закрепи някой неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора на това Ауди ме съмнява да е ANB ... (да го наречем 6-то чувство)

Иначе изглежда добре ... а и с тези пръскалки на фаровете и оригинален ксенон ако всичко останало е изправно значи си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е АНБ, остава да е АПУ. Което е най-добрият вариант.

Сега я разгледах пак - няма борд и задни ел. стъкла.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е АНБ, остава да е АПУ. Което е най-добрият вариант.

А защо ако не е тайна да е най-добрия вариант? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има предимствата на АНБ, без усложнената електроника и най вече - с една ламбда е.

Някои АПУ-та могат да се чипват през ОБД.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На скоро бях да го гледам по-обстойно и открих 1 проблем с вдигането на прозореца на предна лява врата - свалянето е добре, обаче при вдигането стига почти докрая и се запъва някъде и се връща надолу. Друго което забелязах е че на дисплея пише Insp мрежичката на лявата седалка е счупена и кората отзад в ляво е пукната! Ако смъкне цената още малко ще е перфектно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...