Ivcho1 Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 Здравейте,искам да разбера и вашите мнения относно тази кола - http://www.mobile.bg/11307437107962392 . Нагледал съм и се от бая време, и друг колега от форума я беше гледал, но не харесал интериора, че е "брутално" син (което на мен ми допада) Колата има забележки по боята, има на няколко места чукнато и одрано. От вътре е доста запазена, има и разни глезотийки - парктроник, командване на CD-то от волана, пръскачки на фаровете... А и колегата беше свалил по телефона на 6500лв.Да се насочвам ли към каране на сервиз и закупуване или?По принцип съм се наочил към 1.8Т след фейслифта (седан), но в сайтовете за коли има нищожен избор и по автокъщите, които гледах не видях някоя по-читава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Щом не те дразни синия салон я купувай. Изглежда добре. Двигателят вероятно е АНБ и е по-добър от АЕБ.Пръскалките обикновено вървят с ксенон. Питай за оригиналния касетофон. Заведи майстор на място с един лаптоп да провери дали ABS и AIRBAG модулите отговарят, в сервиз едва ли ще кажат нещо повече (освен ако не мериш компресия).Ако колата е с номера е много по-важно да вдигнеш висока скорост за да провериш дали има неприятни шумове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivcho1 Публикувано 6 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Джамбазина каза, че е с ксенон ама аз не му повярвах, сега вече му вярвам. За оригиналния касетофон защо? Иначе има и CD changer в багажника, който незнам дали може да се върже към всяко CD (мисля да си сложа от старата кола)Иначе компресия най-вероятно ще се мери, а за жалост е без номера и едва ли ще мога да я карам дори и с ниска скорост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Оригиналния касетофон се поврежда (има фабричен дефект) след около 250к км - което еразбира се е много условно, зависи как е ползван. Но тук може просто да е сменен заради по-добро ЦД.Компресия на турбо кола не може да ти покаже много - т.е. дори да има компресия на стартер, може при бууст да я няма. А може да няма компресия заради нагар по клапаните. Което се оправя за един-два дена и няколкостотин лева. Много по-важно ти е да се затварят правилно вратите и да работят еърбеци и електрониката на АБС-а и изобщо електрониката по купето, да е здрав салона, таблото и климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Ако имаш оригинална аудио уредба, не я закачай. Слагаш емулатор на чейнджър и ще имаш възможно най-доброто, вместо да слагаш разни неща по таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Далеч от най-доброто ще бъде, но поне ще изглеждат прилично нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 ....Слагаш емулатор на чейнджър и ще имаш възможно най-доброто, ....Доста смело твърдение. Евтино и мързеливо - да, но чак пък "най-доброто". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Най-доброто е относително за всеки и за мен е по-добре да си караш с оригиналния плеър и емулатор на СД чейнджър с МР3-та, отколкото да набиеш някакъв си плеър отпред. Лично мнение – аз бях направил второто, когато си взех В5-цата, тогава още и нямаше такива емулатори.Сега ако си купя В5, никога не бих и сменил плеъра отпред.А вие вместо да сочите с пръст, може да предложите кое е по-добро и да го дефинирате нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Всеки среден и висок клас Pioneer или Alpine е по-добре и това не е субективно. Аз имам медиен ресивър на алпайн, разпознава лослес формати и свири по-добре от фабрично радио с ченджър.Ако искаме да ползваме оригинално радио има и фабрични решения с дебелина 2U и ченджър за 6 диска в "хед юнита".Решението с xcar е добре, ако е комбинирано с ipod (това не съм го пробвал, само си мисля, че трябва да е така. Но с емулатора не решаваме проблема с изгарящата памет на фабричното радио на Б5......приказката тръгна от там, че колата от обявата е със сменено радио и е полезно да се разбере защо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 (Редактирано) Toва стои много добре в ауди и предлага много повече за парите си от дървените радиокасетофони монтирани в Б5. Редактирано 6 Септември 2011 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 само дето тея цдта дето 99.99% ги слагат на мястото на оригиналните се връзват с интериора като на свинче звънче, но знае ли човек, важното е да е шарено и да е екстра.Сигурен съм, че дори на картинка в интернет не си виждал коментираните плеъри. Предполагам, че не те и интересуват, след като част от тях са по-скъпи от Б5-ца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 То ако колата беше сега излязла от завода разбирам да не се пипа по музиката, макар че много фирми го правят и да седи фабрично пак... Фабричната система в повечето случаи е пълна подигравка на фона на това, което е платил допълнително клиента - босето при Б5 и Ц5 с на светлинни години от среден клас афтърмаркет система.В моите коли винаги всичко е било сменено, личи се че колата е правена, но за сметка на това музиката ми прави истински кеф и изобщо промените в дизайна на салона не могат да ме откажат.Даже променям салона за да пасне на СД-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Бегай от тука с тия шарении от магазин за един лев Предлагам ти бартер за оригинален блаупункт с УКВ, без доплащане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Щом няма да доплащам ще се замисля Много исках да има флашка, че тоя туч и мп3 няма ама... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 (Редактирано) тая кола ходих да я гледам преди 2 месеца за един приятел. стегната изглеждаше, отзад е сервиз пак на същия човек+автомивка... да го имате в предвид, всеки сам решава как ще го спряга това. на вагкома не дава никакви грешки(освен темп датчик), всичко й работеше коректно. синият салон малко дразни. цената преди 2 мес по спомени беше нагоре нагоре задълже е за нови гуми Нещо, което не ми допадна, освен синия салон е, че човека НЕ ДАВА да се кара, само той можело да я кара(щял да си сложи някакви номера).... други могат да я карат "като я платят" или "след като са купили няколко коли от него" ... аз ксенон не помня, ама явно не съм гледал добре Редактирано 7 Септември 2011 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Интересно защо повечето обяви на б5 със сменени аудио системи нямат и помен от тези скъпи плеъри. Какво му е интересното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 (Редактирано) Щом не те дразни синия салон я купувай. Изглежда добре. Двигателят вероятно е АНБ и е по-добър от АЕБ.Що пък да е по-добър, има сумати неща в повече дето дразнят, като: - две ламбда сонди (втора струваща една торба с пари) - елекtронен дросел струващ колкото два нормални - Secondary Air injection с тъпата си помпа дето вие при всяко палене - глава с малки портове - Една камара ненужни соленоиди и еко шитни. - по-кекави карантии - по-скъпи сегменти. - по-сложна електроника.Разкарах кола с модерно 1.8Т точно за да си взема кола с куатро и по-стария и упростен 1.8Т Аз лично бих търсил А4 само с quattro при положение, че разликата в цените е нижтожна, ако изобщо има такава. Редактирано 7 Септември 2011 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Не мога да разбера конфликт ли търсиш или не понасяш мнения различни от твоето. Не е нужно да си съгласен, но аз не бих сменил фабричната (работеща) аудио система с евтин чалгоизглеждащ пайнер и сие... които виждам по обяви на б5 със сменени аудио системи.Не, не търся конфликт, дразни ме само обобщението ти, че всичко различно от обикновено посредствения и неработещ Б5 касетофон е "шарения, чалга, на свинче звънче" и прочие епитети.@Никоо-то - всичко, което си изборил, без втората ламбда, аз виждам като предимство за стокова кола. Наличието на МАП сензор също е предимство. Малките портове и леките биели водят до по-нисък разход и по-добро вървене в ниски и средни обороти. Подобреното мазане на турбото води до по-голяма надеждност. По мой наблюдения (имал съм и АНБ и АЕБ) АНБ-то загрява по-бързо, което до някъде се дължи на втотричната система за въздуха. Дебитомера за АНБ, (без връщане и рециклиране) е 230лв в Порше и подлежи на чистене. Дебитомера за АЕБ е 571лв и се чупи с поглед....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivcho1 Публикувано 5 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2011 Не е ли малко странно, че още никой не я е купил (не ми се вярва да е от синия салон, дразнещ всички) ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Не е ли малко странно, че още никой не я е купил (не ми се вярва да е от синия салон, дразнещ всички) !И аз и се оглеждам на тази Б5ца , лошо впечатление прави , че плата по вратите е разлепен и мрежата на лявата седалка е скъсана. Цвета на слалона на мен лично ми харесва както и цвета на колата. Не е добре , че продавача има сервиз , явно знае къде да пипне и да направи по колата за да закрепи някой неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Мотора на това Ауди ме съмнява да е ANB ... (да го наречем 6-то чувство)Иначе изглежда добре ... а и с тези пръскалки на фаровете и оригинален ксенон ако всичко останало е изправно значи си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 (Редактирано) Ако не е АНБ, остава да е АПУ. Което е най-добрият вариант.Сега я разгледах пак - няма борд и задни ел. стъкла. Редактирано 6 Ноември 2011 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Ако не е АНБ, остава да е АПУ. Което е най-добрият вариант.А защо ако не е тайна да е най-добрия вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Има предимствата на АНБ, без усложнената електроника и най вече - с една ламбда е.Някои АПУ-та могат да се чипват през ОБД. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivcho1 Публикувано 10 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 На скоро бях да го гледам по-обстойно и открих 1 проблем с вдигането на прозореца на предна лява врата - свалянето е добре, обаче при вдигането стига почти докрая и се запъва някъде и се връща надолу. Друго което забелязах е че на дисплея пише Insp мрежичката на лявата седалка е счупена и кората отзад в ляво е пукната! Ако смъкне цената още малко ще е перфектно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване