Jump to content

Не пали топла на газ?


Chichati

Recommended Posts

Здравейте.

Двигателя е 2.3 NG, испарителя е ловато електически. Когато колата е студена не дава да и докачиш ключа и пали веднага на газ,

по- добре от на бензин. Когато загрее обаче няма палене на газ и май, че дави защото след като неуспея да запаля на газ трябва да повъртя 5-6 секунди на бензин за да запали. Ако я паля на бензин топла студена няма проблеми. Като я запаля топла на бензин

и прехвърля на газ си работи супер. Къде да търся проблема? Може би настройка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е богата сместа, а може и просто да ти е дълъг пътя между изпарителя и плочката. Затова е необходимо повечко време да върти на стартер за да запали. При мен топла върти 5-6 оборота без газ преди да запали. Когато палиш двигателя студен, вероятно първите 1-2сек. ти помага и старт-дюзата (бензиновата) и това е достатъчно да си дръпне газ и да заработи нормално на газ после. При загрял двигател старт-дюзата не се включва - командва се от т-датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами стари мембрани на изпарителя правят същото, както е при мен. Това се познава още по-добре като запалиш студена колата директно на газ. Ако тресе и не държи добре обороти като я изключваш от скорост, докато позагрее значи в изпаритела е проблема , а не в самите настройки. Ял съм я вече тази попара на предишната кола, а вече и на тази.

Само да видим кого да търся за ремонт на мембрани на БРЦ, за АБК с обикновена газ в София. Чух, че колегата "машината" вече не се занимавал с газови уредби, ама не съм сигурен на 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Двигателя е 2.3 NG, испарителя е ловато електически. Когато колата е студена не дава да и докачиш ключа и пали веднага на газ,

по- добре от на бензин. Когато загрее обаче няма палене на газ и май, че дави защото след като неуспея да запаля на газ трябва да повъртя 5-6 секунди на бензин за да запали. Ако я паля на бензин топла студена няма проблеми. Като я запаля топла на бензин

и прехвърля на газ си работи супер. Къде да търся проблема? Може би настройка?

Отиди на газ анализатор за регулаж на изпарителя и нещата ще придобия съвсем друд вид.И ако може една идея от мен: на празен ход СО да ти е между 2% и 3%, а на високи около 1%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е луди ли сте ...

Чакър-чакър и е запалила директно на чесън ...

Е и Саше е свидетел вчера ...

Еле па като е загряла - само я чуквам и тя си развърта сама ... :zustimm:

Преди да я угасиш, остави я да почегърта малко на бенз ... Няма да имаш проблем после с което си искаш палене ...

А и мембраните са 20 кинта, не си заслужава да мъчиш колата, както и себе си !

А ако не си ги сменявал предните 2 години - нов изпарител за 50 кинта, центровка и каране ...

Просто се събира много гняс и утайки и ко ли не !

Имаме и подраздел "чесън" ... :hilezh:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обедих се, че колата се дави. Когато включа на неутрално положение копчето за превключване завъртам да паля и тогава щракам на газ пали моментално. Ако първо дам на газ и завъртя се дави. Явно настройка. Обаче испарителя е на поне 4-5 години(съдя по вида му и този на другите компоненти по газовата), ще му сменя мембраните и ще гоня добра настройка.

Между другото свалих да изчистя газовия филтър и ДО-ГОРЕ! клапана беше пълен с графит. Съответно чисто нов клапан ловато и този проблем го смятам за решен :zustimm:.

Преди карах Москвич Алеко и зимата не палеше на газ ако не го поливам обилно с гореща вода(на бензин пък въобще не палеше), а ми беше писнало в службата да си нося бързовар и канче, на вакумен ловато си бях сложил свещ от дизел за подгряване и беше чудно. За минута испарителя топъл и пали сравнително леко, та се чудя дали да не я прехвърля и на този като така и така ще го бишкам за мембрани?

post-61511-0-26496100-1315422728_thumb.j

Редактирано от Chichati
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених мембраните с български за скромните 18 лева и всичко се оправи. Постарах се с една хубава настройка на слух и сега пали всякък веднага и държи 900 оборота без да се колебаят както преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Преди да я угасиш, остави я да почегърта малко на бенз ... Няма да имаш проблем после с което си искаш палене ...

Пробвах го и даде резултат , поне на бензин на газ не съм я пробвал но нали пали на бензин . Преди я гася на газ и после върти по 10 сек. и на газ и на бензин все не палеше лесно . Ако е седяла 30 мин. , 1 или 2 часа си пали от раз на газ ... Та къде е разковничето та , като я оставиш на бензин малко да поклъца и после си пали веднага , грешки ли трупа иначе или ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно електромагнитния клапан в изпарителя не уплътнява и газта продължава да се пълни в коллектора. Направи проверка като покараш да загрее, изгасяш колата и махаш маркуча за изпарената газ от изпарителя. Със сапунена вода и някаква четка за боядисване примерно, намажи отвора  и виж дали ще почне да прави балонче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е колега , но примерно я гася и след малко и дори веднага да пробвам и не иска да запали а толкова бързо да се дави ... Ако е седяла 20 минути примерно си пали на газ без проблем , а не трябва ли тогава да се е удавила в газ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изпуска клапана на изпарителя, пълни колектора само с газта в тръбичката между двата клапана, и спира, тя не е много, но бърка работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ! И аз имах същия проблем с паленето на газ при топъл двигател.То не бяха сини датчици,не бяха изпарители,не бяха елементи по запалителната система и накрая къде бил ключа за мазата....еми в газовия клапан.Когато колата не е запалена,лекинко си пуска газ,после като дадеш на контакт и пусне ток към клапана той си вкарва още малко газ и отидоха 7-8 оборота докато запали :) Не беше много лесно диагностицирането,понеже на студен двигател нямаше абсолютно никакъв проблем,от втория оборот си палеше.Успех ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...