joreto Публикувано 1 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 (Редактирано) kocta, това adyno може направо да го изхвърлиш , пробвал съм доста програми и тази е една от най-смотаните т.е. няма нищо вярно в това което показва. Ето тази http://www.perfexpert-app.com/en/ дава горе долу прилични резултати но е платена. Ето пример дино и app-a (това е само един има и други) Редактирано 1 Декември 2013 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 1 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 с PerfExpert ми даде на 1 бар на 2-ра предавка 286hp/5473rpm и 446.5nm/3682rpmА на 1.5 бара явно се е разкалибрирал телефона и изкара някакви 911 коня и 1000+нм а на 1.7 бара ми изхвърли маркуча към кулера и нямах възможност за нов рън. Утре ще пробвам пак. Ама най-добре си е дино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 1 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 (Редактирано) Да, определено диното си е най-добре, тези програми за да са около истината трябва и въведените данни да са точни, иначе тази на голф аум (150 коня фабричо) даде 148, моето агу( пак 150) го изкара 145 т.е. горе-долу прилично. Аз ги ползвам предимно за сръвнение преди/след а не толкова като абсолютни стойности.Тази графика с коя турбина е, гледам датата е от 2011. Редактирано 1 Декември 2013 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 2 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 С холсета е. С тези програми не става.Днес на всички рънове ми показа различно. На 1.6бара на 3-та стигна лимит на дебитомера с 76мм тялото. Air flow meter high voltage reach. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 (Редактирано) Странно, аз съм го пробвал на 10+ коли и винаги разликата в ръновете ми е била +/- 5-6 коня (при съмнение веднага мога да прикача доказателства ).... От графика която си дал не изглежда колата да е лагава, и ако мога да съдя по нея , колата е доста приятна за каране . П.П. даже съм мерил с два уреда успоредно, единия на стойка вертикално а другия на седалката хоризонтално и разлика между тях беше ~2-3 коня, което за мен е прилично и доста консистентно Редактирано 2 Декември 2013 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Интересна ми е темата и я следя и не претендирам да разбирам ама 1.7бара и стокови вътрешности на мотора не е ли опасна комбинация? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 3 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Мотора е отварян в америка но дали за ревизия или усилване... Картера не съм свалял за да видя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Хвани здраво турбопътищата и ще си каже кован ли е или ще се кове тепърва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Мотора е отварян в америка но дали за ревизия или усилване... Картера не съм свалял за да видя.Вдигни още буста изкарай една 6та скорост и ще се разбере дали е с биели :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Много сте подли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 ДВА БАРА И ДА НЕ СЕ БАРА!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 А три бара и ше изядеш шамара...коса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 возИл съм се на 3 бара и.........не моо го опиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Прекалил си с помпането на гумите ...ми се струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 дали?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Ъъъъъъъ ко тряяше да видя тук, не се вижда манометъра на помпата ....... П.П. са да не ме нападнеш ......... ибавам се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 возИл съм се на 3 бара и.........не моо го опиша Мда.. друса да си е*е веко.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Ъъъъъъъ ко тряяше да видя тук, не се вижда манометъра на помпата ....... П.П. са да не ме нападнеш ......... ибавам се нема ве,споко...но е добре да знам,че си шегаджия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 (Редактирано) Ако цялата газ на 3 бара през дупка не ти падне някоя пломба, значи е добре направена Редактирано 3 Декември 2013 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 4 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 На 1,7-1,8 бара нов оригинален съединител от RS4 с обновен алуминиев маховик 240мм превъртя. Някакви предложения за нещо по-здраво за всеки ден? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 (Редактирано) От какво RS4. Ако е от B5, там притискателя и феродото са много слаби. Ако е от B7, най-вероятно само феродото те е предало. Виж в clutchnet, продавам заместители на ОЕМ-ските фрикционни дискове, има интересни предложения и не са скъпи. Редактирано 4 Декември 2013 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 4 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 Аз карах с 228мм и Закс Перформанс който не е много тегав за дейли .Туй на два бара евридейка.ППВидях че си метнал клип с моя буркановоз,но няма база за сравнения.Турбината е ФП 3586 и около 450 коне на гуми и 500+ НМ Имам един бар на 3800об а фул буста е на 4500Оборотомера в дизелов и не работи точно!Разликата в турбините не е малка.За мен е отлично че тръгва на 4500,скоро ще въртя до 8200 и диапазона е голям.Ти надуваш дори по късно от мен,диапазона ти е малък....това не ми се струва ОК .Може би има нещо не както трябва,ба ли го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 4 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 (Редактирано) Мислих си ,че отчита правилно оборотомера и найстина развърта толкова късно.При мен чугуна е огромен пък и съм 1.8 кубатура. Може да има и проблем.Ще потърсиме.Нещата биха могли да се подобрят ако се направи туйн скрол колектор но СПА турбо чугуна ми е по-надежден за дейли драйв. Ще го мисля по-натам. За сега ми е ок. Посвиках да чакам 1-2 минути докато ми дойде бооста пък и с този трафик в София преди и след работа няма и къде да надуе турбината. Иначе за съединителя има разни керамични дискове 240мм където се коват директно на мястото на феродото или направо кевларов диск и се чудя:http://www.clutchnet.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.pbv.v2.tpl&product_id=39510&category_id=8432&option=com_virtuemart&Itemid=140 http://www.clutchnet.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.pbv.v2.tpl&product_id=35568&category_id=8432&option=com_virtuemart&Itemid=140 Иначе маховика ми е този: http://www.clutchnet.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.pbv.v2.tpl&product_id=9944&category_id=4584&option=com_virtuemart&Itemid=140 Редактирано 4 Декември 2013 от kocta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 И аз на тОз сАм сА спрял KSPN861. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 4 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 Кога ще поръчваш? Иначе днес засякох пак VAG-а тоя път на 3 бара.Изхвърлих 600кила баласт и се получи това: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване