Jump to content

Audi A4 B6 1.8TQ


kocta

Recommended Posts

kocta, това adyno може направо да го изхвърлиш , пробвал съм доста програми и тази е една от най-смотаните т.е. няма нищо вярно в това което показва.  Ето тази  http://www.perfexpert-app.com/en/ дава горе долу прилични резултати но е платена. 

 

 

Ето пример дино и app-a (това е само един има и други)

 

Dyno-Digitronic.jpg

 

Dyno-PerfExpert.jpg

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с PerfExpert ми даде на 1 бар на 2-ра предавка 286hp/5473rpm и 446.5nm/3682rpm

1451483_10200469135085798_786895090_n.jp

А на 1.5 бара явно се е разкалибрирал телефона и изкара някакви 911 коня и 1000+нм а на 1.7 бара ми изхвърли маркуча към кулера и нямах възможност за нов рън. Утре ще пробвам пак. Ама най-добре си е дино

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено диното си е най-добре, тези програми за да са около истината трябва и въведените данни да са точни, иначе тази на голф аум (150 коня фабричо) даде 148, моето агу( пак 150) го изкара 145 т.е. горе-долу прилично. Аз ги ползвам предимно за сръвнение преди/след а не толкова като абсолютни стойности.

Тази графика с коя турбина е, гледам датата е от 2011.

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С холсета е. С тези програми не става.Днес на всички рънове ми показа различно. На 1.6бара на 3-та стигна лимит на дебитомера с 76мм тялото. Air flow meter high voltage reach.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, аз съм го пробвал на 10+ коли и винаги разликата в ръновете ми е била +/- 5-6 коня (при съмнение веднага мога да прикача доказателства :rolleyes:  )....   От графика която си дал не изглежда колата да е лагава, и  ако мога да съдя по нея , колата е доста приятна за каране . 

 

 

П.П. даже съм мерил с два уреда успоредно, единия на стойка вертикално а другия на седалката хоризонтално и разлика между тях беше ~2-3 коня, което за мен е прилично и доста консистентно  :)

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна ми е темата и я следя и не претендирам да разбирам ама 1.7бара и стокови вътрешности на мотора не е ли опасна комбинация? :D

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е отварян в америка но дали за ревизия или усилване... Картера не съм свалял за да видя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е отварян в америка но дали за ревизия или усилване... Картера не съм свалял за да видя.

Вдигни още буста изкарай една 6та скорост и ще се разбере   :lupe: дали е с биели :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъъъъъ ко тряяше да видя тук, не се вижда манометъра на помпата ....... 

 

П.П. са да не ме нападнеш :bat_angel:  ......... ибавам се  :silly:

нема ве,споко...но е добре да знам,че си шегаджия :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако цялата газ на 3 бара през дупка  не ти падне някоя пломба, значи е добре направена  :hilezh:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1,7-1,8 бара нов оригинален съединител от RS4 с обновен алуминиев маховик 240мм превъртя. Някакви предложения за нещо по-здраво за всеки ден?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво RS4. Ако е от B5, там притискателя и феродото са много слаби. Ако е от B7, най-вероятно само феродото те е предало. Виж в clutchnet, продавам заместители на ОЕМ-ските фрикционни дискове, има интересни предложения и не са скъпи.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах с 228мм и Закс Перформанс който не е много тегав за дейли .

Туй на два бара евридейка.

ПП

Видях че си метнал клип с моя буркановоз,но няма база за сравнения.

Турбината е ФП 3586 и около 450 коне на гуми и 500+ НМ

Имам един бар на 3800об а фул буста е на 4500

Оборотомера в дизелов и не работи точно!

Разликата в турбините не е малка.

За мен е отлично че тръгва на 4500,скоро ще въртя до 8200 и диапазона е голям.

Ти надуваш дори по късно от мен,диапазона ти е малък....това не ми се струва ОК .

Може би има нещо не както трябва,ба ли го

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислих си ,че отчита правилно оборотомера и найстина развърта толкова късно.

При мен чугуна е огромен пък и съм 1.8 кубатура. Може да има и проблем.Ще потърсиме.

Нещата биха могли да се подобрят ако се направи туйн скрол колектор но СПА турбо чугуна ми е по-надежден за дейли драйв.

 Ще го мисля по-натам. За сега ми е ок. Посвиках да чакам 1-2 минути докато ми дойде бооста пък и с този трафик в София преди и след работа няма и къде да надуе турбината.

 Иначе за съединителя има разни керамични дискове 240мм където се коват директно на мястото на феродото или направо кевларов диск и се чудя:

http://www.clutchnet.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.pbv.v2.tpl&product_id=39510&category_id=8432&option=com_virtuemart&Itemid=140

 

http://www.clutchnet.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.pbv.v2.tpl&product_id=35568&category_id=8432&option=com_virtuemart&Itemid=140

 

Иначе маховика ми е този: http://www.clutchnet.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.pbv.v2.tpl&product_id=9944&category_id=4584&option=com_virtuemart&Itemid=140

Редактирано от kocta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога ще поръчваш? 

Иначе днес засякох пак VAG-а тоя път на 3 бара.Изхвърлих 600кила баласт и се получи това:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...