Jump to content

И вашите 80-ки ли са така ...


tanuco

Recommended Posts

Да се включа и аз. Мойта осемдесятка действително не тропа. Но за да я накарам да е тиха, сменям всяка година тампоните на носачите и тампоните на стабилизиращата щанга(без биалетки съм). Пробвал съм и евтини и скъпи тампони, разликата е почти никаква. Изкарват година, не повече. При поредната смяна на тампони(преди около 4 мес.), леглата на носачите в които влизат втулките вече са толкова износени, че се наложи да прикапя с по две капки всеки тампон за да не превърта. Следващата смяна ще е направо с нови носачи. С тампоните на макферсона съм нямал особени проблеми, сменял съм ги един път, както и съм сложил чисто нови пружини. Другото неприятно тропане идва от шарнирните болтове. Тях съм ги сменял също, изкарват година и половина максимум и се раздрънкват. Даже в момента са си за смяна, чуват се във дупкитеhilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това за шарнирните болтове звучи смешно.

Не знам колега ,какви болтове си монтираш,

но не е нормално да ги сменяш толкова често.

Кормилните накрайници се разбиват по често,

но и те изкарват доста време.

Друг е въпроса ако минаваш почете от 30к на година.:respekt:

Моите болтове са на около 40к и са си все така стегнати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тия коли са си с характер и това е....

Аз например карам над 50 000 км. вече с шарнири МУГ и са перфектни. Биалетките не знам каква марка са, но са на 55 000 км. Веднага като купих колата ги подмених и също не са мръднали.

Тампоните на стабилизиращата щанга не съм ги пипал, но нямат луфт при проверка...

Накрайниците смених преди около 4-5000 км. , т.е. свалените стари са на около 50 000 км., а преди това италианеца колко е карал не е ясно. Мисля, че бяха оригиналните, защото имаха щампи на VW / АУДИ. Тампони на носачи, само на десния смених преди 4-5000 км. пак и то нямаше голяма нужда. Левия е перфектен вече 55 000 км. при мен , а колко е карал преди това той си знае.

Амортисьорите са ми на около 4 000 км. и те, маслени КАЯБА, честно казано не са хубави за Б4, другия път слагам газови, ако ще и от най-евтините....

Та като цяло не мисля, че предницата е слаба на колата, но просто си "говорим" с нея по време на движение :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е истината,другото са празни приказки!Танк да е,ще се разтропа и той горкия,само въпрос на време е,по тия отвратителни пътища пълни с дупки,от една избягаш-в друга влезеш! Колата е направена да се движи по асфалт,не по дупки,павета,извадени шахти и тн! Проблема не ви е в колите и носачите и тн... :flehan::respekt::zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен предишната ми кола беше френска и като се качих на В4 веднага ми направи впечатление, че когато минавам през дупки потропва. Постепенно й свикнах, обаче за една година потропването стана доста силно. Преди месец я дадох в сервиз, смениха ми всички възможни тампони и започна да тропа по-малко.

Понеже карам много Дачия и непрекъснато ги сменям, като ги сравнявам разликата е огромна. Дачията минава през дупките като лодка без да мръдне и без никакъв звук. Аудито се тресе, тропа - стомахът ме заболява от мъка като минавам през дупки. За сметка на това в завой Дачията се накланя та ще ме изсипе. Когато спирам рязко имам чувството че ще направя кълбо напред.

Все пак В4 е толкова дърта кола, а всъщност е стабилна и със сигурни спирачки дори по съвременните стандарти. Просто явно не може да има такава кола, която хем да е евтина, хем да е стабилна, а пък и да вози меко и тихо. Трябва да са направи някакъв компромис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не само ЕГН-то си казва думата! Те, колиците са си добри, ами есенно време - вече и ракията е сварена и виното е готово! Аз, като изпия една чашка повече и............ей, абе тези мухи - много силен звук издават! Какво да кажа за колите ни?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не само ЕГН-то си казва думата! Те, колиците са си добри, ами есенно време - вече и ракията е сварена и виното е готово! Аз, като изпия една чашка повече и............ей, абе тези мухи - много силен звук издават! Какво да кажа за колите ни?!

Иии колега,ква е таз ракия?По Еконт пращаш ли? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виждам че колегите каращи б3 искат да поддържат кола с жълти стотинки и да ползват комфорт на а8 и С класа няма как да стане и второто нещо е че караме коли на по 20-25 години дали ако бяха на по 4-5 щяха да са така, все пак няма нищо вечно обаче каквото и да казвате за мен ауди 80 б3 е един уникално опростен и надежден автомобил с неразрушимо здрава ламарина и дизайн надминал времето си:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземем в предвид настоящите технологии в автомобилостроенето Ауди 80 е наистина опростена кола.

Едно време много не ги е било еня какво е това евро норми за изгорели газове и техники за безопасност.

Визирам годината на пускане 86-та, тогава е била много напред колата и от коефициент на съпротивление, от към тенекия + визия.

Някъде беше писано че сега мениджъри правят колите, тогава инженерите са имали последната дума :hilezh:.

Колкото и да се прехласвам по тоя моята колиба, все повече се заглеждам за по-сигурна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тропат, нищо не е това на фона на други ядове дето дават коли от другите марки на тия години....Лошото за мен е, че след 2-3 год., ако си продам колата и бюджета ми е около 4000 лв. трудно ще си представя следващото ми возило....Изобщо не харесвам предниците на VAG моделите след 95г. Дано изпадне някое А6 С4, което да става за каране с малко възстановяване :) Ама да дойде него време пък ще го мислим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то май от 95 до около 2001 че и малко след това е няква "автомобилна ДУПКА". в тия години и ценовия диапазон за нищо свястно не се сещам... като цена/качество

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тропат, нищо не е това на фона на други ядове дето дават коли от другите марки на тия години....Лошото за мен е, че след 2-3 год., ако си продам колата и бюджета ми е около 4000 лв. трудно ще си представя следващото ми возило....Изобщо не харесвам предниците на VAG моделите след 95г. Дано изпадне някое А6 С4, което да става за каране с малко възстановяване :musik: Ама да дойде него време пък ще го мислим.

Бъди спокоен, защото сега търсих повече от година C4 и попадах на разрухи, а докато ти тръгнеш да сменяш колата съвсем ще са рядкост :musik:

C5 е в същото положение, значи.... да заповяда следващия от опашката :)

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е някакво съвпадение притежателите на 80-ки да се заглеждаме за С4. То си е нормално де, един клас нагоре, без досадната предница. Само да не бяха тия мех.инжекциони. Остават за гледане 2.6 и двата дизела петаци, май.

По темата- Днес смених биалетки и тампони на стабил.щанга и отново започнах да си харесвам Б4-та. :)

Почти не се чува, почти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли не се вживявам много в потропването на предницата? При мен е единствено от измъкналия се тампон на магарето и разбитите тампони на кормилните щанги - напролет цялата предница долЕ, монтаж на новите части и цяло лято тишина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли не се вживявам много в потропването на предницата? При мен е единствено от измъкналия се тампон на магарето и разбитите тампони на кормилните щанги - напролет цялата предница долЕ, монтаж на новите части и цяло лято тишина

и ако я жалиш повече белкем изкара тихо зимата :gruebel: ма не се надявай много B) иначе и аз като смених цялата предница и чак ми беше готино да си карам без музика ... обаче ся дъни яко жицата и тва е ... да лопка колкото иска

Редактирано от swindler
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта кола вижда всичко друго, но не и жалене :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво продаване - никой не пита за нея :gruebel: Карам си я както съм я карал винаги - избягвам единствено големите трапове B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мики е прав ...

И само да спомена - като се сменя тампон на носач, се сменят и тези на моста (а.к.а. "магарето") !

Всичко по предницата ми е ново, и си похлопва, но вече не му обръщам внимание ... Кофти е като се качиш на друга кола, и е тихо, и като се разтропа, ти си викаш, нема ядове, то си е така !

И да споделя с Вас едно откритие ...

Намерих начин как да накарам предницата да замлъкне ... Forever :hilezh::bia: Решението е толкова просто и очевадно, че се чудя как съм го пропуснал !

Прилагам снимка за любопитните колеги - !

Смятам скоро да приложа метода, мисля че ще има резултат :hilezh:

Не спира бе, мам*а му ... Две седмици и пак сме на здравей-здрасти !

Не може 700+ килограма да се държат на тампони високи 6 мм, и дебели 3 ! :flehan::hilezh:

неразбрах колега за решението което си намерил за тропането на предницата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами щом трябва ще си ритнем осемдесятките към последното им пътуване. По запазените ще ги пратим в музейhilezh.gif А, бе хора, що говорите врели некипели. Чукало било, тракало било. Няма лоша кола, има лош собственик. Факт е, че след голфовете, б3 и б4 са най често срещани на пътя. Което показва че са надеждни и здрави автомобили. Повечето набори от други марки отдавна са отишли на вторични суровини!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве маме, Ние нИ рИвем ... Само ми е тегаво, че всичко е сменено, и след няма и половин година сме пак в началото ...

Колата я има, понеже има АБТ, и е най-готин за чесън насаждане ...

И естествено е 14 пъти поцинкована, и галванизирана ! :help:

Не е лоша колата, обаче малките камъчета обръщат каруцата, а точно в таз моделна серия са се сбрали един куп инженери, и 14-15 Мехмеда,Хюсюф и Гювенч, и са се осрали на най-важните места - окачване и контролни прибори ... Да не говоря че всичко в коша е насметено отдясно, докато вляво има място да си спя там ;)

Но такава е съдбата ...

Карам си я с кеф, и някой като пита ко тропа, му обяснявам че това си е фабрична особеност, за да не заспиваш по улиците ! :wall:

Иначе ядове нямам ...

Поне не големи !

И няма ръждЪЪЪ ! :help:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...