Jump to content

Свързване на реле за дневните светлини


swindler

Recommended Posts

B) от почти 2 години имам една джаджа дето ми святка фаровете автоматично след 10-12 секунди обаче е вързана толкова махленската че се чудя как не съм се подпалил. искам да си я вържа като хората затова ще задам няколко въпроса

първо да обясня как работи

3 кабела са.

1- захранващ - сега смятам да го хвана от алтернатора щото ми трябва ток само когато колата работи

2- към фаровете -

3- сигнал от габарита който управлява дали релето да работи или не ... ако свети габарита (тоест съм пуснал фаровете от лостчето) изключва системата с релето

1ви въпрос : От къде точно трябва да си хвана ток от алтернатора ? на гърба на алтернатора съм виждал че има хваната с един болт една кабелна обувка УХО (май така им казваха) ... та там ли трябва да хвана захранващия кабел ?

2ри въпрос : как да пусна правилно тока към фаровете ? ако прекача към единия фар ще светят ли и 2та ? ако не къде да свържа правилно за да пускам и на 2та фара ? (в момента кабела е "увит" около бушона за фаровете и така светят и двата :gruebel: )

3тия кабел за габарита знам от къде да си го хвана B)

и последен въпрос ... къв кабел точно да ползвам за захранващия и тоя за фаровете ? колко квадрата ще е достатъчен ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има :gruebel: и прикачена за релето няква платка дето да святка след определено време B) един пич от форума на мерцедес ми я продаде за 20 кинта и само ми беше описал на един лист кой кабел за къде е :D и ся ако видиш как е свързана :X

захранващия кабел съм го хванал от бушона за парното , тоя за фаровете както вече казах е на бушона на фаровете и габаритния естествено пак е на бушона за габарита B) и всичко съм го наврял в кутията с бушоните B)

проблемацията идва в това че тоя дето е хванат към бушона за фаровете явно грее щото топи леко тялото на бушона от време на време та си го сменям периодично ... ма ще направи беля така и затва съм се заел да го направя като хората. взел съм поялник и ще правя всичко както трябва да е

Редактирано от swindler
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е стига де :gruebel: дайте сериозно... не е кой знае колко сложно за изпълнение ... просто питам за да изгладя детайлите а не да се въртя утре 1 час докато намеря кое къде точно трябва да се свърже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къде по-точно в колата си ситуирал въпросното "чудо",за да може човек по-лесно да те ориентира?Освен това,така както си се вързал към бушона винаги си готов да се запалиш,защото там се получава слаба връзка и греене.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се към лостчето на светлините в салона. Клема "Х" e къси светлини.

За кабел ползвай 1.5 - 2.0мм2

На същото лостче има и + контакт. Маса от някъде другате. Кафявите жици са маса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се към лостчето на светлините в салона. Клема "Х" e къси светлини.

За кабел ползвай 1.5 - 2.0мм2

На същото лостче има и + контакт. Маса от някъде другате. Кафявите жици са маса.

знам че там става обаче е мн криво за работа... тряя да лежа под жабката дето е под волана :gruebel: ... няма как да го наврЪ където са лостчетата щото си е бая реле B)

затова искам да го шибна някъде в коша за по удобно... а и винаги ако нещо се прецака мога да го изчервя за отрицателно време. място за монтажа лесно ще намеря... интересуват ме само въпросите в 1вия пост... другото ще си го измисля и сам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се прави на умен като не му разбираш. Свържи го където му е мястото.

Има колкото искаш обем зад таблото. Не ти е проблем да удължиш цели ТРИ жици по 20 санта.

Или си купи ГОЛЯМ пожарогасител. Сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си решил да го монтираш в коша трябва да съобразиш следното нещо:

-въпросното усторойство има ли някаква защита на управлението на фаровете,т.е.защитени ли са с бушони комутируемите вериги на двата фара,или е сметнато да използва заводските бушони на колата?

На мен ми се струва,че са го предвидили за монтаж под таблото и използване на заводските бушони и за да го праснеш в коша,ще трябва да си сложиш и две допълнителни закрити гнезда с бушони,като по този начин ще избегнеш тегленето на кабели обратно от коша до под таблото и връзването за бушоните там.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, сигурно не е тук мястото, ама някой може ли да ми прати линк или файл с легенда за бушонерата. По точно конекторите под нея. За това Ауди никакви схеми не мога да намеря( не съм и търсил толкова много),ама ако някой има на по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да знам за предпазителите. то е предвидено да стои под таблото и човека щеше да ми каже точно кои кабели да използвам ако карах Мерцедес Ц-класа.

еми ще ви послушам и ще се опитам да го вържа зад таблото. дано излезе по-лесно отколкото си мисля

благодаря за помощта :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...