Jump to content

Един въпрос за 2.5TDI AEL


c.g.l

Recommended Posts

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз сложих някакви Феби Билщайн който се вързаха под 120-30лв твърдо двата. Като почнете да ровите по каталозите ще забележите, че хората продават един модел тампони за всички мотори :hilezh: То ясно, че не е правилно на 2.8 и на 2.0 да са еднакви ама явно МОЖЕ щом няма теми падна ми мотора :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с обикновен тампон от 50лв(левия) и да ви кажа работата хич нее добре особенно сега като се застуди времето.Докато беше топло времето нямаше чак такива вибрации но пак имаше някакви.Сега и аз мисля да го сменя с оригинален защото вибрациите са много дразнещи.А за това дли е скъсан неможе да се разбере докато не се повдигне мотора.Според мен само оригинален тампон трябва (казвам го защото вече съм изпатил с по евтиния)А са и доста скъпи.

Редактирано от PAVEL MARINOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

малко инфо за тез скъпите тампони, че какви ли не бисери из4етох за тях тук,за подгреви вибрационни датчици и т,н.

post-42131-0-64428800-1385498498_thumb.j

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, би ли превел текста, моля - че руският не ми е няква огромна сила  :blush:

 

Друго се чудя - от Ауди А6 Це 5 има такива тампони , дали стават за нашите каруци?  :lupe:

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите отдавна са изтекли и разлика не забелязвам. Само ме притеснява да не скъсат тотално. Така че няма нужда от такива с датчици. 

Като са били нови може и да е нямало хич вибрации, но на мен и сега ми се струва, че са слаби. 

 

По-добре дайте тези пари за демпферна шайба на алтернатора. Оттам идват много вибрации. Може би затова при мен няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е с нови гумени, които се водят заместители на оригиналните електоро-хидравлични тампони. Ми тресе мамка му и ако нямаше да я сменям за Quattro щях да го сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, би ли превел текста, моля - че руският не ми е няква огромна сила  :blush:

 

Друго се чудя - от Ауди А6 Це 5 има такива тампони , дали стават за нашите каруци?  :lupe:

 

Ивчо, би ли превел текста, моля - че руският не ми е няква огромна сила  :blush:

 

Друго се чудя - от Ауди А6 Це 5 има такива тампони , дали стават за нашите каруци?  :lupe:

идеята на това чудо отстрани на клапана е че то е един електромагнитен клапан отварящ и затварящ една въздушна междина ограни4ена от гумена мембрана вътре в тампона.При отворен клапан тампона омеква и намаля вибрациите.Еку то управлява през едно реле 0366 кога и как да се отваря тоз клапан.Реално това е интервала 780-1100 об/м.На горе тампона си е като обикновен маслен а не обикновен гумен :) .Общо взето тодава работи на принципа на амортисиора ,преминава масло през тесни отвори от едната към другата камера.

post-42131-0-99350200-1385574640_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни с 20-40 оборотите на празен ход. Аз съм си ги вдигнал с 40. Май са ми на 800, а по дефолт са 760.

е и това е интересно как става през ВАГ КОМА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

оригинален 4ao199382d, e second hand, слаган 2008, колата се разпродава6е след воден удар в мотора

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви са тия вибрации при вас. На мен са ми изтекли и двата. Левият изтече преди над 2 години. Десният тази есен та ме притесни, че ми протекло масло отнякъде докато загрея, че е от тампона.

 

И няма особени вибрации.

 

Вдигнете си оборотите на празен ход вместо да давате грешни пари за тампони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз 40 лева  за втора ръка не ги смятам за грешни , а щом са ги сложили точно такива с електро клапан, значи не е случайно. Те и носачи пълнят за 12 кинта  и там ще кажеш грешни пари даваш за нов 120, ама на тон и седемстотин кола не бих сложил дори и да я продавам . по добре разхлопана да знае другия да си ги смени от колкото да се претрепе някъде. Когато центровката ти под 60 и Егр-а работи действително мотора работи по меко но е муден.Както и да е таз тема е бистрена много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз споделям какво съм установил.

 

Няма спор, че е най-добре всичко както е предвидено, но излиза доста пари, а не всички ги имаме в изобилие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

С обикновени тампони на празен ход тресе като някой форд 86г. Цялото табло вибрира. Единият ако е здрав поне се ядват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тез тампони Ауди ги монтират под различен номер от 90г на 2,5 тди моторите. На случайно са сложени и вси4ко останало е аматьорщина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те затова си продават колите на запад нормалните хора за джобни пари след  5 - 10 години каране . Не може да дадеш  1000 лева за две парчета гума , не е въпроса дали ги имам , а дали си заслужава да ги дам . Мойте оригиналните се разпраха , взех си такива за бензиновия двигател . Лятото си е що годе нормално  , зимата  си потраква доволно - но това е положението  . Или бъркаш дълбоко в джоба , или усилваш музиката и се правиш ,че не ти пречи тая работа  :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е не са 1000 но за 600 ги има двата нови, а като се разтърси 4овек и втора ръка за по 40 се намират, аз за нула време три си намерих и сега с двата оригинални е кеф да си слушам и по тихичко цд то ;).Аз по4ти три години дразнех от тез вибрации с един бензинов и един оригинален, но сега таз есен взе да се нетрае. Сега с двата секънд хенд карам друга кола.А за тампони се оглеждам и ако препадне някой 4итав го прибирам да има..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак пиша, че при мен с изтекли тампони няма особени вибрации.

 

По-евтино е да си вдигнеш малко оборотие на празен ход и колко ще изхарчи повече за 5 години -вдигнал съм ги с 40. И за здрави тампони дефолтните обороти са ниски.

 

Интересно ми е кога ви тресе - веднага след палене или след като спаднат до нормалните оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кат се скапат/скъсат/ тампоните и на 1000 и на 800 все си тресе , е на 800 е по гадно .А колега понеже все това пишеш за твоите изтекли тампони, това 4е са изтекли не озна4ава 4е трябва да почне да тресе в тоз случай оригиналния тампон тотално омеква но е обречен на късане.Маслото има опция да втърдява тампона и да го омекотява на стъдено и в ниските обороти.Масления ел клапан на тампона през реле 0366 се управлява от ЕКУ . При топло и при обороти над 1200 клапана е затворен и разширителната камерана маслото на тампона е затворена - тампона е твърд.

А оборотите компа ги вдига до 860 мах. Ми то кат тресе около хиляда дали ще тресе по малко на 860.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това не му тресе много на колегата, защото е с оригинални тампони, които са изтекли (предполагам не са скъсани тотално).

 

Моята беше с един оригинален изтекъл, но не скъсан и един обикновен. Тресенето се усещаше осезаемо при първо палене и на загрял двигател значително по-малко, но пак го имаше.

 

А на една друга кола беше с два обикновени тампона и там положението беше като с дизелов форд от 86г.  Вибрациите при студен мотор бяха брутални, както и топъл при празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...