knikov Публикувано 26 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 пръсна се водното съединение към помпата за охлаждане на турбото когато се спре двигателя и антифриза си изтече...след което се почна монтирането на К27 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 26 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 след свалянето на това онова открих че детонационните датчици са в окаяно състояние... и по-голям купер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 21 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 тъкмо я сглобих...ККК27 сега тръгва малко след 4200оборота...в петък след настройките ще видим как ще тръгне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 По всмукателния колектор има някакви промени ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 22 Август 2013 Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 А кой я настройва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 22 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 По всмукателния колектор има някакви промени ??? малко изместих дросела...А кой я настройва?TST Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 А кой я настройва?Въпросът вече е - Ами сега кой ще я настрой...???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Хахаха - щото адаша щял да запали диното нещо :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 18 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 пак той ще е ...само да сложа 30-ката и отивам ...ама чакам китчето за мазането и водата и онова филтърче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 5 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 Някой кара ли 5-ак с новите бубини с вграден комутатор ? Взех един сет кабел с бубини за един френд с двигател като моя и идеята беше да се пробва при мен и ако стане и аз да си направя... Но. при мен прекъсва когато колата е в движение .... колата пали много леко ...и работи на място добре, когато започне да се кара направо и спират токовете.... при повторно палене на стартер си пали също така леко... и така в движение работи малко и спира..не трупа никакви грешки....с оригиналния бубинен блок няма такива проблеми , но гледам много хора карат с такива бубини и са възхитени ....бубините са 5бр 07K 905 715F...и 5 бр. 06E 905 115B и с двата комплекта прекъсва те са от дългите ама си щракват в свещите....Та се чудя каде е грешката....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 5 Април 2014 Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 Аз карам колега с такива бобини. Сигурен ли си, че ги вързал добре? Може да нямаш добра маса и за това да не работят добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 5 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 (Редактирано) Ами те бяха направени кабелите с обща маса пинове 2 и 4 бяха обединени и се подаваха към корпуса на главата.... после разплетох кабела и пуснах маса на бубината от кафяво/белия кабел при комутатора на пин 2 а пин 4 си остана маса към корпус...и пак същото... тя на място работи и пали много по-добре от оригиналните....само когато се кара забива (спира му тока тотално)...с оригиналните бубини с комутаторите няма никакъв проблем....А да те питам ...doncecone.... ти какви бубини ползваш късите или дългите... аз май съм с дългите Редактирано 5 Април 2014 от knikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 5 Април 2014 Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 Нещо не е как трябва. Направи едни планки над бобините с по 2 болта които да ги притискат към свещта щом са с дългите лули.Другия варянт е някъде не добра спойка или свързване на кабелите за сигнал или захранване. 3-ти варянт е свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 6 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 (Редактирано) спойките са добре тя си пали с новите бубини и работи на място много меко....прекъсва само когато се дава газ в движение, турбото е GT30R без настройки... свещите са на около 5-6к км bosch F5DP0R ...а за плнки се замислям , но ще пробвам когато пристигнат буксите към комутаторите , че ми писна да поя и разпоявам Редактирано 6 Април 2014 от knikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULIT Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Коле ква е таз сбирщайн работа бре!Не съм го очквал от теб!Я земи направи нещо истинско!Тая архаична турбина е изхвърли!Ако ли не ще дойда и ще те дръпна до ТРАНСИС!Майтап! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 6 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Защо архаична бе, има много добър респонс ...имам колектор 5 в 1 от сливенския колега...хаузинг на дебитомера 90мм, сега чакам една гарнитура от Австрия 3мм , ще ревизирам главата , монтирах 4-ри бутално брембо на 321мм диск РС2 броня се лепи в момента и други дреболии, много исках да видя как са новите бубини с комутатори ама не се получава нещо... за сега... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Моите бобини са черните, слагал съм и червените. Няма никаква разлика, те вътре са едни и същи. Ако не влизат добре черните, малко ги издялквам с макетно ножче и нямат проблем. Ти как си ги вързал - с букса или ряза кабела?Принципно при мен всичките маси са обединени в един кабел от акумулатор и после са хвананти за болта на бензиновия филтър или за един от болтовете за разпънката. Ако си от София Иво от Княжево може да ти ги направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 6 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 ползвам тези в момента...щракват си във свещта като в главата влиза всичко до черната гума....като във високата си част бубината се изравнява с главата на двигателя....а по снимки от форуми гледам,че бубините са много надолу влезли даже пише , че се "дялат" малко 2-те черни зъбчета ....ама това са за други от1,8 ТФСИ които са по-къси...не съм с букси а са запоени директно на кабелите пред комутаторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Ако инсталацията е от С4 и може да е вързана през термо бушон, който при по-силен ток може просто да създава точно такъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 7 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 От S4 ми е инсталацията ама не видях такова нещо при навръзването .Бубините се захранват и се пазят от един лилав държач за бушони с 20А предпазител S32 който взема от клема 15 ...+12волта след контактен ключ и още отива на на 27 пин на компа черен кабел ...това е оригиналната схема с която старите бубини работят нормално без никакви прекъсвания... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Ако искаш провери какви са бушоните в него и дали са точните. На тези бобини им трябва повече ток от стандартните, за да работят добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULIT Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 Коле с тези бубини трябва да запали от раз ,ако са вързани правилно!Провери всичко от начало,бавно и спокойно!И аз ще минавам на такива,затова ми е интересно!А за турбото и колектора ще те критикувам на живо,докато надуваме шишета от бири!Ще чукнем и на Веско ако е тук! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 13 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 Абе тя пали от раз както писах по-нагоре....и работи много по-меко мотора.... само когато тръгна да карам спира им токовете. след това пак си пали без проблем ...можем да пробваме моя комплект кабели при теб ...имам и 2 комплекта бубини....а за колектора...имам хубав колектор 5 в 1 на сливенския адаш... скоро ще го слагам и него и дебитомер имам на 90мм ...като знам че трябва да се преправя всичко на ново...направо не ми се почва...Търся да копирам едни планки за 6 степенната кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 17 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Цецона се оказа прав смених 15А (автоматичен токов прекъсвач) бушон ...замених го с обикновен стопяем 25А и сега е тип топ ...То и преди беше ок , но мисля , че сега пали малко по-леко...или така ми се струва.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване