Jump to content

Audi coupe quattro с двигател AAN


Recommended Posts

sk. - мислех, че донякъде ги знаеш нещата ама май и хабер си нямаш.....

Адаш от къде ги измисляш тия работи бе човек? Какви заварки какви рязаници, ужас..... Това ще се пука на палене и на гасене... А да не говорим ,че колкото рано и да тръгва това "нещо" толкова по-рано и ще свършва.

niiko_1 е асболютно прав.

И пак се чудя - от къде на акъла ви идват такива сложно/невъзможни неща, които ви отнемат много повече време/пари, отколкото една истинска готова схема...

Това е ужасна простотия - не пречело на чугуна - как да не пречи бе - нали си има един куп изчисления за ъгли и сечения по които минават изгорелите газове за ДИЗЕЛОВ двигател.... Тоа чугун си е за определено приложение, не става просто така да го клъцнеш, да го завариш и хоп айде...

Адаш - по добре от рано се взимай в ръце и не си давай парите на вятъра и на пишман майстори.

ЧНГ.

Редактирано от CLNIKI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 310
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@CLNIKI,

днеска целиш бонус ден....

Айде да ми обясниш защо хабер си нямам от нещата? Вкарай ме в правата вяра, дет се вика! Обясни на простия, ако обичаш :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами възможно е и да не е грешно погледнато от едната страна, но от друга с тази 4082, без да се ангажирам с конкретни цифри, ще тръгва значително по-късно от 3076 и въпреки, че мотора е голям, ще имаш по-малък диапазон, което пък прави автомобила по-кофти за градско каране. Разбира се можеш да сложиш и 4082 на тръц на предно и да си направиш дино кралица, ама дали това ще е оптималното за каране в градски условия?

Отделно, ако имаш турбината 4082, която не знам на какъв фланец е, но сигурно е на Т3, можеш да закараш колата да ти направят колектор, така че 40-ката да е разположена оптимално и след това да се сложи примерно 30-ката. В този случай при смяната на турбините (на по-късен етап), ще трябва да се преправят най-вероятно турбопътищата и даунпайпа, но няма да е нищо фрапантно. Също като бонус за по-малката турбина си заслужава да се спомене, че ако счупиш 3076 до един-два дни ще имаш друга такава турбина, защото тук в БГ са на голяма почит и повечето тунери едва ли не си държат по една на рафта за украса, докато тази 40-ка може да се окаже голям дефицит.

Ей заради тоя ти пост. Ако не можеш да се сетиш конкретно за какво - звънни- - щи обясня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Адаш от къде ги измисляш тия работи бе човек? Какви заварки какви рязаници, ужас..... Това ще се пука на палене и на гасене..

Е нека пробват. Явно има мерак и пари за трошене. Аз лично, ще остана приятно изненадан, ако това не се нацепи по заварката, от страната на турбината, в радиалната част :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нека пробват. Явно има мерак и пари за трошене. Аз лично, ще остана приятно изненадан, ако това не се нацепи по заварката, от страната на турбината, в радиалната част :hilezh:/>

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CLNIKI,

абе хубаво ще ти звънна, ама като не знам на кого звъня? Предполагам сме се виждали по ОМВ-то и си ми давал твоя номер, ама сега нещо не се сещам... можеш и тук да ми обясниш де, все пак няма да ми разкриеш някоя строго секретна военна тайна, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше да не съветваме адаша да си харчи парите на вятъра, ами да му посочим правилния път.

Една 30ка и един китайски колектор (не ,че ги харесвам ама е евтин и с малко доработки държи - аз съм с такъв) и е готов за 500кс.

Такива вятърничави идеи трябва да се гасят в зародиш.

Знам ,че и ти си облъчен като всички нас от Ауди, и затова можем задружно да му налеем акъл :)/>:):)/>:)- все пак за 2.2, 5 цил. има милион сетъпа.

А при мен днес се оказа ,че малко съм посварил мотора и ще се наложи отваряне, но няма кахър - тъкмо ще сложа едни по-корави пружини и тарелки :)/>.

Адаш - вземи разгледай подобни проекти, харесай си един и го следвай - не търси да откриваш топлата вода. Ще стане много по-лесно и безболезнено (с по малко средства) и ще се кефиш по-скоро. Има много такива и в БГ и в чужди форуми.

Поздрави

Редактирано от CLNIKI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е болест която те полазва и трови кръвта ти....:hilezh:/>

Имам да мисля точно 2 месеца...исках преди да набия 2 бона за нова 30-ка да се пробвам по по-трудния начин а и ми изпадна този гигант почти без пари...Той и Тони се изцъкли:blink:/> като му казах какво смятам да правя...ама каза слагай да видим....

края на март се прибирам и трябва да те видя си поговорим да измислим проекта...ми кажеш от каде и какво да напазаря...Аз и Брембо 6 бутално взех ама него после...сега няма никакъв смисъл...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30ки има и по-евтино..

Аз 4 бутално бех сложил,че го махнах ти 6... - нема нужда. Опитай да се засилиш първо пък после спирай. Те големи апарати биват - ама и дискове трябват. А като вземеш дори един 330мм и видиш колко тежи, ще ти се отще :)/>.

Редактирано от CLNIKI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо спирай, после засилвай ;)

Иначе съседа ми си взе 30-ска без чугун GTX (чипляк нова) за 680$ ;)

Трябва просто да изчакаш да изкочи оферта. Иначе за по 3+ се продават :D Мисля след 3-4 месеца да извика една и на мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела да спреш 318-ката, която е 116кс и с 288мм дискове. Аз ще ти кажа от къде да минеш и с колко, пък ти я спри. :hilezh:

Малка справка

Bugati Veyron - 100km/h to 0km/h - 31.4 meters

Audi S3 Standard. 195kW (265 PS - 261 hp). Launching year : 2006 100 kph to 0 : 37.1 m

Странно, човек очаква че като даде 1 милион евро, колата му ще спира много, а не някакви си 6 метра повече от автомобил за 45 000 евро.

Пичове, кат немаш акъл и Господ не може да те спре!

А относно 30-ката, едно време като ми обявиха цена тука в БГ, веднага се свързах с Garret.co.uk, от там ме препратиха към Garret Финландия или нещо такова, и от там ми обадиха същата цена която казва Визора. Тънката далавера е, че цената е без транспорт, и без чугун, а чугуна хич не излизаше евтино по спомени особено, ако си го купуваш нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е незнам какво да кажа. Разбира се ,че първо трябва да се мисли за спирането. Горното го казах защото едни 330ки са 12кг е едни 280 - 5кг. При мен нещата стигнаха до там ,че да си сложа и най-леките и достъпни на пазара джанти.... и махнах и 330те.

Сега съм с 280мм дискове (даже от морга) и стоковите апарати - който иска може да дойде да му покажа как спира колата. Не,че заковава но спирачките си стигат на хараби.

Дето вика sk. ако не можеш да караш и немаш акъл - и 500мм да сложиш - тръц....

Разгледайте http://www.ctsturbo.com/ - човека се казва Clay,и работи отдавна с българаи - праща до БГ. Цените му са най-ниски, според мен.

Иначе съм внасял основно от eBay без опасения. Също така турбина може да се купи и 2ра ръка - понякога съм претърсвал всички чужди форуми - и супра и рх8 и модед мустанг и ево форума - какви ли още не. До сега всички американци от които съм купувал, са се оказвали перфектни продавачи и не съм имал проблеми от никакво естество.

ATP turbo - също е възможност но им е много скъп 6ипинга до БГ..

Поздрави

Редактирано от CLNIKI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка справка

Bugati Veyron - 100km/h to 0km/h - 31.4 meters

Audi S3 Standard. 195kW (265 PS - 261 hp). Launching year : 2006 100 kph to 0 : 37.1 m

А при 3-4 последователни спирания от 200+ какво ще стане? Стокови, еднобутални апарати на "малки" дискове спират сериозно(силна дума) само веднъж, при скорости не по-високи от 160км/ч и след това ги няма следващите поне 5 минути. С по-спешъл накладки ситуацията е различна, но става въпрос за стокови спирачки. А тези 6 метра който според теб са малко, в реалният свят са адски много при положение, че Вейрона има и някакви значителни кила в плюс над S3-то.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е прав си. Но аз не вдигам 200км/h, 5 поредни пъти в града - само 1-2 и то там където позволява. Някой път ми се налага и скорости да свалям... А на магистралата не трябва толкова рязко спиране, че да се запалят.

Но като цяло си прав - те и стокова кола трудно спират камоли над 300кв на колела.. Само дето големите дискове са адски тежки а керамичните са ми мечта за сега....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не визирах теб, просто коментирам. И аз мислех да слагам първо 6 бутално брембо с 340мм дискове, вдигнах дисковете, отказах се. Взех си 4 бутално брембо, с идеята да го карам с 330мм дискове, вдигнах дисковете, отказах се и продадох брембото. Накрая реших да си ревизирам стоковите 2бутални лукаси, да набия едни керамични накладки, армирани маркучи и да си карам с тях и стоковите 321мм дискове. Просто ми изплува в главата чувството как колата олекна на ускорение като сложих Ултралегерите и си представих как слагам по-тежки дискове и нещата пак се връщат в първоначалната ситуация.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бтв, аз съм забелязал, че като спирам 43 последователни пъти от 200км/ч до 0, сякаш има някаква разлика и наистина колата започва да не спира, но на 74-тия път, горе-долу си възвръщат нормалните характеристики :hilezh:

Истината, е че тия спирачки и колосалното разстояние от 6 метра няма по никакъв начин да ви изкарат от кофти ситуация, единственото, което може да Ви помогне е да не влизате в такава, което всъщност става доста лесно и спестява бая пари, пък и нещо доста по ценно ;)

Отделно, много по-голям фактор според мен са гумите и настилката, като последното е в критично лошо състояние.

Ама айде да не цапаме повече темата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, човек очаква че като даде 1 милион евро, колата му ще спира много, а не някакви си 6 метра повече от автомобил за 45 000 евро.

6м при спиране от 100км/ч хич не са малко. 6м по-дълъг спирачен път могат да означават удар в нещо със скорост от порядъка 15-20км/ч. Вероятно няма да пострадаш, но финансовото изражение на този удар може да е доста неприятно.

Редактирано от Ivo-G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не визирах теб, просто коментирам. И аз мислех да слагам първо 6 бутално брембо с 340мм дискове, вдигнах дисковете, отказах се. Взех си 4 бутално брембо, с идеята да го карам с 330мм дискове, вдигнах дисковете, отказах се и продадох брембото. Накрая реших да си ревизирам стоковите 2бутални лукаси, да набия едни керамични накладки, армирани маркучи и да си карам с тях и стоковите 321мм дискове. Просто ми изплува в главата чувството как колата олекна на ускорение като сложих Ултралегерите и си представих как слагам по-тежки дискове и нещата пак се връщат в първоначалната ситуация.

Армираните маркучи е можел да ги спестиш ама все едно вече. Виж другото е много ценно инфо, тамън и аз мислех скоро да видя кво може да се мушне при мене. Сега вече няма, ще те копирам, керамични ебц дискова и накладки и толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отхвърлям идеята, че 350мм диск, със 6 бутално Брембо ще направят от водата вино :hilezh:/>

Еййй значии - разбира се ,че са в пъти по добри от стоковите - ама в пъти.Въпроса не е вода или вино - въпроса е кат има коли по булевардите и си даваш газ, изпреварваш и да можеш да спреш и да се мушнеш в колоната.... Само дето за това е нужно и окачване, което пък при мен беше първото което направих.

Сложих и 330мм дискове (12кг/бр) от S калса с 4 бутални и колата почна да прави челни стойки - без да преувеличавам ама хич.

Не ми се мисли 350мм с 6бутални какво е. Просто са адски тежки дисковете ако не са керамика, но ПО 2к лв за дискове не ми се дават.

Ще дам друга идея - вместо стоковите дискове, едни по рацингови, надупчени и нарязани с размера на стоковите + 4 бутални апарати. Това е достатъчно.

Зъбаря не може да кара и затва щи каже - слагай слагай!!!! хахахахахахахахах

Яворе да не са обидиш сега:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...