kokicha Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Здравейте колеги! Значи проблема е следния: Колата пали, върви 5-10 минути, и след това започва да придърпва и да няма мощност, не може и да се изфорсира. Накрая изгасва и няма палене, колкото и да въртя на стартера. След около 1-2 часа, пали все едно че нищо и няма, и отново всичко се повтаря. Някой имал ли е такъв проблем? Мисля че е бензиновата помпа, но реших да питам Вие какво мислите, за да не купувам напразно помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 темп датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) Мога да заподозра и горивния филтър, освен температурен датчик. При мен на механична инжекция беше той проблема. Редактирано 15 Декември 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicha Публикувано 15 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 темп датчик Пепи, къде е тоя темп. датчик? А между другото, спирачните апарати още бачкат перфектно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 от зад на главата,завит е в нея,после жицата излиза при конектора на детонационния датчик ,от там се мери по лесно,предполагам че непрекъснато седи на висока стойност и мотора се дави след като по загрее малко,компа пуска мн гориво ,провери и дюзата за ст палене ,играчка е ама ,утре ще правя едно аад и може да съчетаем нещата.Принципно съм редко кух,ама днес съм в кондиция и едва ли греша,пропуски на въздух също е възможно,А спирачките,страх ги е да не пусна бормашината пак и работят,къде ще ходят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicha Публикувано 15 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 от зад на главата,завит е в нея,после жицата излиза при конектора на детонационния датчик ,от там се мери по лесно,предполагам че непрекъснато седи на висока стойност и мотора се дави след като по загрее малко,компа пуска мн гориво ,провери и дюзата за ст палене ,играчка е ама ,утре ще правя едно аад и може да съчетаем нещата.Принципно съм редко кух,ама днес съм в кондиция и едва ли греша,пропуски на въздух също е възможно,А спирачките,страх ги е да не пусна бормашината пак и работят,къде ще ходят То хубаво да ги съчетаем нещата, ама сме далече а аз не мога да мръдна колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAVARECA83 Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 (Редактирано) Температурния датчик на 100%,имах същите симптоми и при смяната му вече всичко е ОК.От тоя датчик жицата отива на друг датчик,май детонационен,абе ще видиш влиза в едно като преходник отдясно на главата и в него е вкаран един куплунг(букса),на първо време я дърпаш но имай предвид,че ако палиш и е дръпнат куплунга трябва да държиш педала на газта за да не изгасне,стигне ли температурата на 51 канал на климатроника на 50 градуса няма проблем-ще пали и ще върви.Другия вариант е сутрин да тикаш тая букса и да палиш нормално и като станат 50 градуса я вадиш и си готов,абе хамалогия си беше всяка сутрин да дигам капака по 2 пъти и да ме гледат странно комшиите сутрин. Редактирано 15 Декември 2011 от BAVARECA83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 или направи както човека по горе те съветва,може и да откачиш биксата на тем датчик за климатроника и да им размениш местата,после си лесен,или само моторния да закачиш ,другия ти дреме дали е закачен, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicha Публикувано 16 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Нищо не става. То е пълно с датчици... Разкачвах един по един, никакъв резултат. Ще я продам на части накрая, д... и боклука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAVARECA83 Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 (Редактирано) Колега това че ти не проумяваш какво ти казваме тук,не означава,че колата е боклук.Пък заради един датчик да си хвърлиш колата . Редактирано 16 Декември 2011 от BAVARECA83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicha Публикувано 16 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Не може всеки да разбира от всичко... Благодаря на всички за помощта, но няма да мога да се справя сам. Ще се търси майстор... или ще се дава за части.Темата е за триене! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 (Редактирано) Не може всеки да разбира от всичко... Благодаря на всички за помощта, но няма да мога да се справя сам. Ще се търси майстор... или ще се дава за части.Темата е за триене!Не се отчайваи,а звънни на колегата buzzi и ще ти я нагласи както пише по книгите,много е чат на тези моторетки,мога смело да кажа,че им е станал доктор и ги лекува,за сметка на много други псевдо"МАЙСТОРИ".Успех! Редактирано 16 Декември 2011 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 не ме ФАЛИ,днес станах за резил,ама утре ще му таковам таковато на тоя иншекцион Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 17 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 не ме ФАЛИ,днес станах за резил,ама утре ще му таковам таковато на тоя иншекцион Ще го излекуваш,твърдо вярвам,данеби моя кораб да беше лесен за лекуване в този студ когато го правихме,но от тогава една година работи на бензин перфектно,дори по добре от газта,гледам човечеца който е пуснал темата не си я е отворил за да я допрочете,а е пуснал нова тема,но добре е че все пак сте се свързали за да му помогнеш ,че май много се е отчаял от псевдо.....! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicha Публикувано 17 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 Оказа се бензиновата помпа. С Пепи измерихме налягането, и даде 3 атм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 17 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 Каква ще взимаш?Караш само на бензин ли?Аз си взех китайска,но при мен газта е основно гориво,а бензина ми е подгряващ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicha Публикувано 17 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 Имам оферта за Бош 2- ра употреба за 90 лв. Най вероятно нея ще я взема. Карам само на бензин. Имам някакъв стар газов инжекцион, който в БРЦ не можаха да го оправят,и си карам на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 17 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 Ако не се оправи след смяна на помпата, на всяка цена проверете средния термо-бушон, който се намира до ЕКУ-то в краката на пасажера. Много често там е проблема, като вследствие на деформация на би-металната пластина и лош контакт при лек товар се нагрява и прекъсва веригата. След като изстине напълно пластината пак прави контакт и така до следващия път. Погледни тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts