Jump to content

Странен проблем с Ауди-100,Ц4,93г. АЦЕ


kokicha

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Значи проблема е следния:

Колата пали, върви 5-10 минути, и след това започва да придърпва

и да няма мощност, не може и да се изфорсира. Накрая изгасва

и няма палене, колкото и да въртя на стартера.

След около 1-2 часа, пали все едно че нищо и няма, и отново

всичко се повтаря.

Някой имал ли е такъв проблем? Мисля че е бензиновата помпа,

но реших да питам Вие какво мислите, за да не купувам напразно помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да заподозра и горивния филтър, освен температурен датчик. При мен на механична инжекция беше той проблема.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темп датчик

Пепи, къде е тоя темп. датчик?

А между другото, спирачните апарати още бачкат перфектно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от зад на главата,завит е в нея,после жицата излиза при конектора на детонационния датчик ,от там се мери по лесно,предполагам че непрекъснато седи на висока стойност и мотора се дави след като по загрее малко,компа пуска мн гориво ,провери и дюзата за ст палене ,играчка е ама ,утре ще правя едно аад и може да съчетаем нещата.

Принципно съм редко кух,ама днес съм в кондиция и едва ли греша,пропуски на въздух също е възможно,

А спирачките,страх ги е да не пусна бормашината пак и работят,къде ще ходят :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от зад на главата,завит е в нея,после жицата излиза при конектора на детонационния датчик ,от там се мери по лесно,предполагам че непрекъснато седи на висока стойност и мотора се дави след като по загрее малко,компа пуска мн гориво ,провери и дюзата за ст палене ,играчка е ама ,утре ще правя едно аад и може да съчетаем нещата.

Принципно съм редко кух,ама днес съм в кондиция и едва ли греша,пропуски на въздух също е възможно,

А спирачките,страх ги е да не пусна бормашината пак и работят,къде ще ходят :2gunsfiring_v1:

То хубаво да ги съчетаем нещата, ама сме далече

а аз не мога да мръдна колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурния датчик на 100%,имах същите симптоми и при смяната му вече всичко е ОК.От тоя датчик жицата отива на друг датчик,май детонационен,абе ще видиш влиза в едно като преходник отдясно на главата и в него е вкаран един куплунг(букса),на първо време я дърпаш но имай предвид,че ако палиш и е дръпнат куплунга трябва да държиш педала на газта за да не изгасне,стигне ли температурата на 51 канал на климатроника на 50 градуса няма проблем-ще пали и ще върви.Другия вариант е сутрин да тикаш тая букса и да палиш нормално и като станат 50 градуса я вадиш и си готов,абе хамалогия си беше всяка сутрин да дигам капака по 2 пъти и да ме гледат странно комшиите сутрин. :2gunsfiring_v1:

Редактирано от BAVARECA83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или направи както човека по горе те съветва,може и да откачиш биксата на тем датчик за климатроника и да им размениш местата,после си лесен,или само моторния да закачиш ,другия ти дреме дали е закачен, :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не става. То е пълно с датчици...

Разкачвах един по един, никакъв резултат.

Ще я продам на части накрая, д... и боклука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това че ти не проумяваш какво ти казваме тук,не означава,че колата е боклук.Пък заради един датчик да си хвърлиш колата :).

Редактирано от BAVARECA83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може всеки да разбира от всичко...

Благодаря на всички за помощта, но няма да мога да се

справя сам. Ще се търси майстор... или ще се дава за части.

Темата е за триене!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може всеки да разбира от всичко...

Благодаря на всички за помощта, но няма да мога да се

справя сам. Ще се търси майстор... или ще се дава за части.

Темата е за триене!

Не се отчайваи,а звънни на колегата buzzi и ще ти я нагласи както пише по книгите,много е чат на тези моторетки,мога смело да кажа,че им е станал доктор и ги лекува,за сметка на много други псевдо"МАЙСТОРИ".Успех!

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ме ФАЛИ,днес станах за резил,ама утре ще му таковам таковато на тоя иншекцион :zustimm:

Ще го излекуваш,твърдо вярвам,данеби моя кораб да беше лесен за лекуване в този студ когато го правихме,но от тогава една година работи на бензин перфектно,дори по добре от газта,гледам човечеца който е пуснал темата не си я е отворил за да я допрочете,а е пуснал нова тема,но добре е че все пак сте се свързали за да му помогнеш :stupid: ,че май много се е отчаял от псевдо.....!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква ще взимаш?Караш само на бензин ли?Аз си взех китайска,но при мен газта е основно гориво,а бензина ми е подгряващ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам оферта за Бош 2- ра употреба за 90 лв.

Най вероятно нея ще я взема. Карам само на бензин.

Имам някакъв стар газов инжекцион, който в БРЦ не можаха

да го оправят,и си карам на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се оправи след смяна на помпата, на всяка цена проверете средния термо-бушон, който се намира до ЕКУ-то в краката на пасажера. Много често там е проблема, като вследствие на деформация на би-металната пластина и лош контакт при лек товар се нагрява и прекъсва веригата. След като изстине напълно пластината пак прави контакт и така до следващия път.

Погледни тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...