nikolay80 Публикувано 6 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2012 (Редактирано) Здравейте.Скоро взех една А6-ица 4F5 2005г двигателя е 2.7TDI BPP 180кс.,обаче колата не върви както трябва,няма мощност особенно в ниските.Първо сменихме дебитомера промяна нямаше,и реших и взех един кабел за диагностика VCDS 11,80 с ъпдейт до най новата версия 11.11.1 но и там греда.Значи проблема е в това,че w инсталацията явно липсва label file за този мотор и данните които виждам не знам какви са.Например има има пет температури но коя на кое е не пише, а някои от данните изобщо нямат "име".Ако някои може да помогне с label file за този мотор или с друг подобен,мисля че с 3.0тди ще са едни и същи контролерите ще съм благодарен.И евентуално какво да гледам вътре като параметри за да установя в кое е проблема.Нещото което видях като съмнително е някаква температура която беше -43градуса но на кое е тя не знам.Благодаря ви предварително. Редактирано 6 Януари 2012 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 6 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2012 Колега, защо не отидеш на диагностика при майстори-у тук има няколко, а може и някой колега да ти подскаже, а и в Порше върви. Така сам с тези сложно техники-най-много да направиш хептен да не върви. Не си прави шеги , ами ход при някой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 6 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2012 Температурния датчик най вероятно се е прецакал за да показва -43 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 6 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2012 Проблема е,че при нас майстори на дизел само "ДАП-аджии" .А за температурния датчик хубаво ама кой,на кое има няколко температури тази на какво е все още не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 6 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2012 Разгледай в сайта на рос-тех дали няма да намериш подходящ файл за теб. Също порови в интернет. Мисля, че файловете са по буквения код на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2012 Мене ме научиха на много неща в ДАП-а. Апа колко нафта оттам съм взел... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 14 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 Днес успях да закача пак колата.Единственото нередно и което си мисля,че е причина за липсата на мощност са показанията на дюзите(позапушени ми се струват).Ето данните от 72-77 канал.72канал 30 44 36 мс73канал 30 48 28 мс74канал 28 48 26 мс75канал 30 58 40 мс76канал 28 52 30 мс77канал 16 34 18 мсПак по добре позапушени отколкото пикаещи де Ще ги пробвам с един протек,че да видим.Освен това колата като я взех беше стояла 6 месеца в автокъщата,и след около две седмици каране имаше много голяма промяна във вървенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 Направо вземи два ПроТек-а, че с тези стойности ..... голяма греда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 Дюзите не са ти запушени! Така да се каже не работят в норми, което се дължи най-вече на износване, което идва с доста км. Премини към смяна. Доста хора си ги сменихме вече, има хубава тема за тях, потърси я Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване