Jump to content

Какво АГУ за АБК 115 комби с климатик


Recommended Posts

Здравейте колеги :bia:

доста порових из форума но намерих само противоречиви и доста стари постове за газово при този модел. Решил съм да слагам газ на колата и се колебая дали да е газов инжекцион или обикновенно газово. Ходих при един газаджия който ми каза, че може да сложи каквото искам, но ми препоръча обикновенно газово - понеже дюзите пръскали едновременно при този мотор и трудно се нагласял ГИ, но не е невъзможно! Каза че като се сложат хубави свещи и кабели и добра настройка няма да има никакви проблеми с обикноевенно газово-слагал и 2 клапана за предпазване на дебитомера но това не го предпазва на 100% естествено. Интересно ми е какви впечатления имат колеги от форума с този мотор и какво биха ми препоръчали и какви проблеми са имали! Кой с какво газово е? Доволен ли е? Как е динамиката и разхода на автомобила?

Благодаря предварително!

Редактирано от SoSSeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено има много противоречиви мнения по - този въпрос . Естествено , че ГИ е по добре по - принцип , но и цената му е доста " по - добра " . И ако не ти го монтират качествено ще ти тресе мотора на празен ход ... Обикновена газова , но с кадърен монтаж може да работи по - добре отколкото ГИ монтирано само да ти вземат парите . Първо намери кадърен майстор пък после решавай какво да сложиш ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме и с коя газова динамиката ще е по-добра! относно майсторите нямам голям избор, но мисля че съм намерил кадърен дава ми и гаранция обаче много се колебая какво да е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е много явно с ГИ ще е по-добре !

Монтираш по описаният от колегата начин - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110272 , и всичко спи !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме и с коя газова динамиката ще е по-добра! относно майсторите нямам голям избор, но мисля че съм намерил кадърен дава ми и гаранция обаче много се колебая какво да е!

Колега гледам, че си от Сливен, а там познавам наистина добри газаджии. Монтираха ГИ на АДР мотор на Пасат-а на баща ми и е перфектен. Аз имам АБК и същите хора ми смениха мембраните на изпаритела БРЦ, съответно и на газ анализатор ми правиха настройките. Ако искаш мога да ти дам тел. или координати, пиши ми на ЛС.

Иначе аз карам с АГУ вече 58 000 км. , колата беше с монтирана уредба в Италия. При мен гърмя веднъж по-сериозно и то по моя вина, защото не послушах един майстор да си махна ламда контрола. Минах само с изкривена клапа на дебитомера и спукан маркуч на инжекциона....демек малкия дявол.

Слагай качествена, италиянска уредба и ще си караш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за мненията - ще поизчакам още малко да видя какво ще пишат и други колеги с този мотор - за мен не е проблем дали ще е ГИ или обикновенна интересуваме струва ли си да се дават повече пари при условие че явно и с обикновенната няма проблеми при естествено правилен монтаж!

"Vitcig" благодаря за линкчето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо ! Колегата е постигнал нещо което мъчи доста хора !

Ами ти попита за динамиката - с ГИ е по-добре !

С плочка е по-просто, и не толкова "капризно" откъм датчиците на ДигиФанта :icon_arrow: !

С разход и ГИ е по-близко до бензин, въпреки че и "обикновенна" не е кой знае каква разликата !

Да ти кажа съм раздвоен, но ако имах стотинки си минавам на ГИ, иначе за момента "плочката" е идеална алтернатива !

Абе колкото човека се разпишат, толкова и мнения ще има !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ГИ Стефанели на АБК съм - вече почти 55 000 км. нямам проблеми :hilezh:

Иначе аз карам с АГУ вече 58 000 км. , колата беше с монтирана уредба в Италия.

Абе колкото човека се разпишат, толкова и мнения ще има !

Наистина различни хора различни мнения и предпочитания, но именно те ще ми помогнат да направя своя избор! Ще поизчакам още малко естествено досега съм се съветвал само с един майстор но ще попитам още двама опитни в града, но най-полезни ще са ми вашите мнения и най-вече личния ви опит. И накрая ще споделя с вас какъв е бил избора ми придружен със снимков материал естествено, тъй като мисля бутилката да е на мястото на резервната гума (не съм го решил на 100%) и дюзата за пълнене да е в капачката на резервоара. Че да видим.... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неее, с нито едно от двете няма да имаш проблем !

С ГИ всичко ще трябва да ти е перфектно за да нямаш проблем - нови кабели и свещи, нов син датчик, нова ламбда сонда евентуално ... Докато с "плочка" може да пропуснеш последните две !

С ГИ ще имаш същата динамика и разход на газ много близък до този на бензин ! Откъм монтаж е малко по-сложно и самата цена е по-висока !

С обикновенната газова ще е по-лесно откъм монтаж, цената на самата уредба ще е по-ниска, но откъм разход ще качи примерно 2 килца, и не толкова добра динамика ! Възможността за "кихане" е по-висока, а с цените на тези дебитомери и маншони за дросела + кутията ...

Аз съм с обикновенна, и нямам никакви проблеми, обаче си я обслужвам много отговорно, и само с качествени части !

Пак ще го напиша - ако имах възможност бих "ъпгрейднал" към ГИ поради по безпроблемната и стабилна работа на мотора !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Vitcig много добре го е казал - всичко трябва да е наред при работата на бензин, за да сложиш ГИ. Аз например бях с ламда сонда на 5000 км да кажем при монтажа, свещите бяха на около 4000, кабели, капачка,палец на делкото смених чак след 30-тина хиляди на ГИ. Но знаех, че колата е наред на бензин, защото и бях направил достатъчно километри да се убедя в това.

За ГИ мога да отбележа, че трябва да се смянят своевременно въздушния филтър, филтрите на газовата.

Относно разхода, колегата може да погледне темата ми за моя монтаж и какво съм споделил за разхода в нея.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=115824

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачка, палец и кабели, температурен датчик и ламбда сонда се сменят само след диагностика установила наченки на проблем. Такава е добре да се прави на 20 000 км. или веднъж годишно. Аз например от гореизброените консумативи за моите 58 000 км. скоро смених синия датчик и се оказа, че не е бил проблемен. По-рано "майстори" ми счупиха капачката и я смениха. Преди това кога са сменени тези чаркове италианците си знаят...Свещи на около 30 000 км. обаче.

Искам да кажа, че ако диагностиката ти изкара системата ОК, най-много си смени свещи....другото няма какво да буташ, още повече, че не се знае новите чаркове колко ще изкарат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно разхода, колегата може да погледне темата ми за моя монтаж и какво съм споделил за разхода в нея.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=115824

Колега линкчето е за тази тема.

Относно избора ми май ще е инжекцион, понеже понякога не ме слуша главата и рязко скачам на педала на газта - страх ме е че може да ми се случи тва с гърменето, знам че по принцип това става само когато свещите са за смяна и сместа е бедна, но дали е само тогава - все пак времето си тече и другата седмица трябва да влиза в бокса автомобила... Благодаря Ви колеги за менията до момента-засега ми е от полза кой с какво се е сблъсквал при избора си. Ще се радвам ако и други колеги се включат...отново :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маме, тез тримата убавци сме ... Само на mash Цупето е на ГИ, аз и Тани сме на плочка ...

Наеш как рипам на педала с двата крака - мамооооооо :stupid:

Направо ще скъсам пружините на дросела :bia:

Всичко опира до центровката правена от един "голям" човек ! :hilezh:

Взривове не е имало до сега с изключение на един, и то на вторият ден като я взех ! Беше и скъсан маншона м/у дросел клапите и дебиЛомера ... И нищо и нямаше ...

Ся съм и развинтил всички кранове,кранчета и кранища ...

Сабахлем си палим на бенз, вдигам "пара" и като дойде стрелката м/у двете точки - пускам чесновката ...

С тоз стил на каране - 12-13 на 100 градско, и задължително вечер изпомпване по Рожен до колкото може на трета :bia: , и тук таме по Борис за фън дето се вика ... Ич и не я жаля ... Обаче в повечето време съм на меката газ, и превкл. на 2200-2400 оборота ! ДигиФанта си тегли добре в ниските, и не ме кефи да я карам да ходи по-натам, освен по магистралата - да изкараме нагара от катализаторЯ :hilezh: !

Докато си топурка сабахлем не я закачам, че Хюстънския ми е дал бензинов регулатор на 28 бара сигурно, и на работа снего вече почерня за 5 дена палене и работа на ПХ на бенз. ! Дето се вика маркирал съм си територията ... Че върви на извращение на бенз като за 115 - върви ... Колко харчи не мога да ти кажа, че като отворя капака на резервоара, и се подават едни лами, и ме е страх да ги питам къде отива бензина ! Бе ауспуха е черен и отвън :hilezh: Все едно караш АФН без Н75 и на изкл. дебитомер :hilezh:

Ма си я обичам :respekt:

Слагай ГИ и се вози на воля !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааа...Аз съм със АГУ вече близо 50 000км.Никви гърмежи засега да чукна на дърво.Според мен всичко зависи от майстора който си избрал.Когато реших да я газифицирам мойта ми предложиха ГИ на цена близо 75 процента от от цената на колата.Разбира се това беше преди 3 години.Обикновената газова уредба си е напълно отделна горивна система от бензиновата,и дори на бензин да не върви на газ пак ще върви.Разхода ми е 8-9 на дълго,и 12-13 градско.Някои казват че ГИ е по-добре от АГУ,а други че е все тая.Аз лично съм ходил при ''майстори'' които са ми казвали че ако сложа АГУ всеки ден ще имам проблеми.Както казах намери ДОКАЗАН ЧОВЕК който да ти монтира АГУ или ГИ. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

ако ще да е ГИ, какъв ми препоръчвате да сложа?

В Сливен можеш да отидеш при Камен.Тодор също много години е на пазара.Ямбол ти е на 25км там е нашия сервиз.Марки много избор голям.Успех в избора! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сливен можеш да отидеш при Камен.Тодор също много години е на пазара.Ямбол ти е на 25км там е нашия сервиз.Марки много избор голям.Успех в избора! :wacko:

Да колега много си прав - майстора е по-важен отколкото избора на ГИ. Аз по имена не ги знам, но ако ми кажеш на ЛС кой къде е ще съм ти благодарен. Щото аз ги знам из Сливен газаджиите ама кой как се казва на даденото място - само Юри знам - кой е и от къде е и му имам доверие щото предната ми кола обслужваше и останах доволен, но той точно ми казва да салгам обикновенна.... :hilezh: точно затова отворих темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

От утре на газ.

Колеги ето че дойде времето за газифициране и на моята кола - изборът е взет италиянски газов инжекцион, че с тея дебитомери каква цифромания е и качествената газ в България.... Така че само мога от тук нататък да споделям и аз с вас впечатленията си от ГИ и да продължаваме да си помагаме взаимно...

Благодаря за менията ви...

Редактирано от SoSSeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...