Jump to content

налягането на маслото


Recommended Posts

В4ера сутринта слизам, паля колата (1.8S РМ двигател) но лампата за маслото оставя да свети!Веднага гася и проверка наред - ниво на маслото, кабели на дат4ици!Вси4ко е оки! Паля пак - лампата продължава да свети! На третия път се престраших и форсирах до към 1500 оборота и изгасна! След това никакви проблеми!Досега проблеми с налягането на маслото не съм имал изоб6то!Надявам се да е от дат4иците, но ме притеснява факта 4е като 4ели леко притракваха повдига4ите - тоест може би наистина не е ка4вала масло! От в4ера я следа но няма никакви проблеми - даже лампата изгасва о6те на стартер!Утре 6те сменя дат4ика за ниско налягане и масления филтър(сегашния както и маслото са на 2000 км - кастрол магнетек)! За да не подка4ва масло си мисля, 4е проблема би могъл да е в привода на маслената помпа или пък задвижващото зъбно колело в помпата да превърта от време на време около задвижващият го вал!Какво мислите вие! По4ти съм сигурен, 4е проблема не бе6е от датчиците!има6е обективни показатели , 4е не се подка4ва масло!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега със абсолютно същия мотор имах абслолютно същите проблеми. Студена и особено не палена 2 дни колата като я запалиш и лампата не гаснеше докато не изфорсирам 1500 - 2000 оборота. - НЕ КАЧВА МАСЛО В СИСТЕМАТА :(

Стигнах чак и до нова помпа - ама ефект никакъв само дадох 160 лв за помпа и добре че аз си я правих. И наскоро реших да промия двигателя и от тогава до сега вече 10-12 к. няма никакви проблеми. Явно съм имал някакво подпушване и като е по-гъсто маслото трудно качва. Така че не сменяй датчици ами като дойде ред за смяна на масло промии системата.

Колкото и да не е хубаво на мене ми я промиха с малко нафта и после със компресор надуха през отвора за наливане на масло, а пробката беше отворена отдолу и страхотна чернилка излезе, като се има наизпредвид че бях свалял картера за да сменя помпата и за да сменя гарнитура на главата в последствие бях свалил и главата и всичко основно почистено. /Не казвам и ти да я миеш системата с нафта !!! /. Дано съм ти помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах такъв проблем с невдигане на налягането и то скоро след загасен двигател. Тракаха повдигачи като луди и лампата не гаснеше. Като го направи два пъти и всички казаха да сменя маслото. Беше на 9000км. Смених го и проблема изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В4ера сутринта слизам, паля колата (1.8S РМ двигател) но лампата за маслото оставя да свети!Веднага гася и проверка наред - ниво на маслото, кабели на дат4ици!Вси4ко е оки! Паля пак - лампата продължава да свети! На третия път се престраших и форсирах до към 1500 оборота и изгасна! След това никакви проблеми!Досега проблеми с налягането на маслото не съм имал изоб6то!Надявам се да е от дат4иците, но ме притеснява факта 4е като 4ели леко притракваха повдига4ите - тоест може би наистина не е ка4вала масло! От в4ера я следа но няма никакви проблеми - даже лампата изгасва о6те на стартер!Утре 6те сменя дат4ика за ниско налягане и масления филтър(сегашния както и маслото са на 2000 км - кастрол магнетек)!  За да не подка4ва масло си мисля, 4е проблема би могъл да е в привода на маслената помпа или пък задвижващото зъбно колело в помпата да превърта от време на време около задвижващият го вал!Какво мислите вие! По4ти съм сигурен, 4е проблема не бе6е от датчиците!има6е обективни показатели , 4е не се подка4ва масло!

Тези РМ двигатели много калпави излезнаха, майна! По4ти всеки един от проблемите, който е описван в тази рубрика мина и през мойта глава!

Като чета и твоите патила си мисля, 4е ако имам някоя запу6ена маслена магистрала, то по скоро налягането 6те да да е много високо а не ниско или нулево! Единствено може би ако е запушен смукателния тръбопровод на маслената помпа или самата цедка на него!? Или пък тази гарнитурка, която уплътнява свързването на смукателния тръбопровод на помпата към самата нея - тогава при завъртане помпата ще засмуква въздух през него и няма да създаде достатъ4но подналягане да самозасму4е маслото?! Знам ли?! Но първо, ще пробвам с филтър и дат4ик!10х!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,и при мен го имаше този проблем.Сменяй веднага масления филтър.Напълнили са магазините с боклуци,които или нямат клапи или клапите им не отварят на необходимото налягане.Аз докато хвана от къде е проблема и си разтропах повдигачите.Вземи си оригинален филтър/аз го взех от Юнитрейд/ и ще си оправиш колата.Сега лампата ми гасне веднага при палене.Ментето го бях купил от Ауто+ :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пцилютно съгласен с колегите! Има едни филтри,които все едно са правени по трудово в четвърти клас.Или с кофти клапани,или съвсем без клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези РМ двигатели много калпави излезнаха

против това изказване съм - за мене двигателя е много добър!

Ментето го бях купил от Ауто+ :P

лелеее, мислих от там да взимам маслен филтър, добре че не го взех :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пцилютно съгласен с колегите! Има едни филтри,които все едно са правени по трудово в четвърти клас.Или с кофти клапани,или съвсем без клапан.

Старото ми Ауди беше с JN двигател! Железен двигател!С РМ-а, гледам много проблеми описват хората!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно подкрепям lllubo- нямам никакви проблеми от РМ двигателя :(

Иначе и аз чух за ментета маслени филтри- да го е страх човек да си смени маслото :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като писах по-горе за смяна на помпата щото лампата не гаснеше - преди това смених 3 маслени филтъра и едва след промивка се оправи талигата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...