to6o1.8ss Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Колеги,търсих на всякъде обаче така и нищо не намерих та питанката ми е имали схема или снимков материал за тази интервенция? Благодаря предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6o1.8ss Публикувано 2 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Брей че здрави тия четворки!!!!Никой ли не е свалял табло?????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 (Редактирано) май клапите при теб не се развалят,не са дунапренови,мотор на клапата или радиаторче или термостат ако нямаш парно Редактирано 2 Февруари 2012 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6o1.8ss Публикувано 3 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 много дунапрен лети от духалките и според мен са клапите.Утре почвам ремонта на клапите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 СНИМАЙ,,по скоро ,дунапрена е от снадките от колкото от клапите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Въобще ли никакво парно нямаш, защото и аз имам същият проблем. И не знам на какво съ дължи. При мен духа много студено независимо дали съм на HI или LO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6o1.8ss Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 (Редактирано) И така колеги ремонта е завършен !!!!!Вече 3 дни се радвам на невероятно парно!!Равносметката е ново радиаторче ,нов филтър на купето и ремонт на всички клапи.Всичките клапи бяха само на ламарина ,залепих им дебел плат и в момента не можеш да си държиш ръката на духалките.Ремонта е труден разглобява се мноооооооооого ама мнооооооого но пък си заслужава. Редактирано 7 Февруари 2012 от to6o1.8ss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 Колега, за да се смени радиаторчеро на парното трябва ли да се свали и радиаторчето на климатика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 То не е ли едно и също? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 (Редактирано) Не, през едното минава антифриз, а през другото фреон . Редактирано 31 Октомври 2012 от VBI 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 Ама съм глупав А колегата с ремонтираните клапи, цялото табло ли сваля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 Не би следвало.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 2 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2012 Колега buzzi-a4 б5 имат дунапрен на клапите...лошото на форумите е че който знае пише,а който незнае още повече пише...а до колегата с проблемното парно.колега и аз имах същия проблем.всичко ок,обаче парно няма.какво ли не пробвах.накрая се престраших и таблото на земята.и се оказа че на клапите нямам изобщо донапрен,облицовах си ги с кожа и готово.сега вече имам парно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 (Редактирано) Виждал съм с алуминиево фолио, колегата по-нагоре беше споменал за дебел плат, а ти кожа. Кое е най-добре да се използва според теб и тая кожа от къде я взе? Мисля си че най-лесно ще намеря фолио.... Ти тази кожа с какво я залепи? Редактирано 3 Ноември 2012 от nifcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 да колега може и с фолио,кой както намери.имах една торбичка от нещо като кожа,малко лепило,че и после му ударих и едни малки винтове,дет са за гипскартон(копчета).и сега много се радвам на парното.иначе за таблото-не се сваля трудно,поне за мен не беше трудно,а пък не съм някакъв професионалист... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 Значи все пак се сваля таблото за клапите, както си мислех. То не се сваля особено трудно, като разглобявах моята кола, която се продава на части го свалих сравнително лесно, но не съм го слагал обратно и не знам този процес колко е сложен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 Аз го играх този филм преди месец.Свалянето и качването не е сложно защото няма скрити болтчета,фреона ако ти е зареден отиди до някой сервиз за климатици да ти го изтеглят с уговорката след това да го заредиш там,защото за да свалиш арматурното табло трябва да окачиш тръбите(има един болт между двете)и фреона заминава.Трябва ти ключе 10 с винтоверт евентуално защото са много болтчета и евентуално отвертка.Аз моите ги направих с алуминиево тиксо защото това имах под ръка,но с кожа с лепило и шев според мен ще е по добре заради хлабините около клапите.Дано съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 Всички клапи за топло-студено и за нагоре-надолу, с изключение на едната малка клапа, са ламаринени, на Поло до към 2000 година, от Голф 2 до Голф 3(поне), от Пасат '87-ма до 2005г, от Ауди 80 '86-та до А4 В5, на Сеат Ибиза, Кордоба, Толедо до към 2000 година.Или казано накратко - всички еднозонови климатроници и обикновеното парно са с такива клапи. Двузоновите са с пластмасови клали и нямат такива проблеми.Само веднъж съм срещнал пластмасови клапи с гума по края, и то беше парно за пасат около 99-та година. На Голф 4 и 5 не съм разглеждал как е. На А6 С4 и на Ауди 100 не съм заглеждал.С каквото и да ги облепите, все ще е по-добре от дупките на ламарината, като единствено трябва да е устойчиво на температурата, ако е с лепило, и устойчиво на стареене.На стария ми Пасат съм ги лепил с найлон, силикон, и мокет. Изкараха 4-5 години, но... не беше добре. После си намерих клапи от Пасат В5.5 2005 година, тогава (през 2010г.) клапите бяха 5 годишни, и в комбинация с неговото радиаторче, което за първи път видях да е изцяло алуминиево, нещата станаха повече от добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ge1e Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Аз също си помислих, че имам проблем с клапите Вчера свалих цялото табло и се оказа, че съм с пластмасови клапи и няма никакъв дунапрен.Колата ми е 10 месец 1997 година АДР мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Доколкото си спомям клапите на Б5 са с дунапрен, а на Ц5 са с гумено уплътнение и прилепват перфектно без значение възрастта. Таблото се сваля и качва лесно, но самата замяна на дунапрена как ще стане не е напълно ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ge1e Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Да беше прочел какво написах Твойте спомени май Ич ги нема.Не на всички Б5 клапите са с дунапрен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Не на всички Б5 клапите са с дунапрен.Дам прав си всъщност. А тези които са без би трябвало да имат дунапрен поне при съединенията на въздуховодите, но там е по-малката беля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 Доколкото си спомям клапите на Б5 са с дунапрен, а на Ц5 са с гумено уплътнение и прилепват перфектно без значение възрастта. Таблото се сваля и качва лесно, но самата замяна на дунапрена как ще стане не е напълно ясно.С5 е с двузонов климатроник - там проблеми няма, щото са пластмасови с гума по краищата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 7 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2012 В неделя съм планувал да правя процедурата със свалянето на таблото и облепянето на клапите, обаче още не съм решил с какво. Ако е с плат, някой има ли идея с какво лепило да го залепя? Също така, ми се е отлепило и таблото в предната част под прозореца, та искам и него да залепя евентуално със същото лепило.... Някой да препоръча някое лепило ако може.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 7 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2012 За лепило не смя да препоръчам, но внимателно подбери вариант, който да дърви на температура. Всичко от типа на универсален момент отпада. С таблото не искам да те разочаровам, но има много голям шанс да се можеш да направиш нищо освен ако проблема не е само отстрани. В такъв случай бих подходил по следния начин, вече е тествано това и издържа всичко, първо нагряваш проблемите участъси със сешоар за да могат да си възвърнат формата с натиск. Когато се навдигат таблата същото така отлепения слой се прибира и навътре и няма друг начин да стане както си е било. Докато още е топло може се се ползва Акфикс гел + активатор, мажеш на няколко места, притискаш за момент и чак тогава се пръска с активатора.След като е готово е препоръчително да се запечатат краищата пак с това лепило, става вечно Ако се е надигнало при стъклото също тогава следва много лош филм и засега ще се въздържа от обяснения как се прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване