Jump to content

Пак изгасна след като запали А4 Б7


maximoff

Recommended Posts

ПС:Интересно ми е какво става ако дюзата се гътне в движение....при изпреварване например?

Най-важно е да запазиш самообладание,държиш здраво кормилото, спирачки, отбиваш и аварийни! Предполагам, че на Пасатите с BKP код на мотора доста се е случвало това, там положението било трагично!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всичко е технника... направена от човек.

Същото е и когато ти се скъса ремък по времена изпреварване, какво правиш? Или ЕКУто избуши? Има много примери при които колата умира в движение, и то не само новите :wall:

Техника, баджанак!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе може и да струва повече да си правиш профилактиката и смяна на консумативи в оторизиран сервиз, но виж какъв бонус дава! Дали е по-добре да спестиш 150лв от смяна на масло и 3-400 лева от ремъци, пък после да си правиш ремонти и части сам, и без гаранция? Там мисля, че няма фалшиви масла, ремъци, ролки, филтри, които могат да те вкарат във филм на ужасите. Аз поне съм решил - САМО ТАМ :zustimm: Първият собственик на моето "Авантче" е бил много стриктен... и аз ще бъда.

BTW Тези в "Кар Ком" - Варна са също много точни. Отношение, работа... имах проблем със CD-то на Тойотката, когато колата беше на една година - директно поръчаха ново, без да философстат, без опити за ремонт и т.н. На три години се появи вибрация от диск (май аз си бях виновен, защото я измих на мивка след доста бързо каране Бургас-Варна). Качи се един по-възрастен майстор на дясната седалка, повозих го 500 метра и каза: "докарайте я утре, че нямаме във Варна". На другия ден нови 4бр. дискове и нови накладки... Накрая: "Извинете Господине!!! Надяваме се да не Ви прави проблеми."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в Ауди сервизи, Порше Пловдив, или Сф, когато съм в БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Така... да изровим темата от прахта.

Само за статистика :lol:

Днес на път за Пловдив по време на каране със скорост 110 ..120км/ч ми издумка и другата дюза без никакви симптоми (даже преди седмица ги гледах с ваг и бяха в норма) :steinigung: добре, че беше приключило изпреварването.

Размига се лампата на подгрева "реотанчето" и колата угасна. Отбих, обадих се на аудиасистан и след 20мин. репатрака беше натоварил кошницата, и право в Порше Пловдив. След диагностика се оказа ДЮЗА капут.

Решението:

Смяна с нова, отново ремонта е 100% за АУДИ :flehan: и заместващ автомобил, мъничето А1 :dance:

Остана ми още една дюза и съм вече 4 чистак :lol:

м/у другото Ето какво показваше Ваг преди седмица.

13:03:32 Group 013

0.29 mg/str Inj. Quantity

0.10 mg/str Inj. Quantity

0.10 mg/str Inj. Quantity

-0.51 mg/str Inj. Quantity

13:03:32 Group 003

880 /min RPM

434.1 mg/str Mass Air / Rev.

404.3 mg/str Mass Air / Rev.

0.0 % Duty Cycle

13:03:32 Group 002

881 /min RPM

0.0 % Duty Cycle

00001000 Bin. Bits

81.0°C Temperature

13:06:57 Group 001

878 /min RPM

4.8 mg/str Inj. Quantity

3.8°KW Idle Stabilization

83.0°C Temperature

13:06:57 Group 003

879 /min RPM

434.1 mg/str Mass Air / Rev.

405.6 mg/str Mass Air / Rev.

0.0 % Duty Cycle

13:06:57 Group 013

0.31 mg/str Inj. Quantity

0.08 mg/str Inj. Quantity

0.16 mg/str Inj. Quantity

-0.56 mg/str Inj. Quantity

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, не знам чесито за новите дюзи.

Или съжалявам за случката. Каквото и да е, важното че края е успешен :bia:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак остан една бомбичка още :steinigung: , но дано скоро се гътне и тя :flehan: Да добавя, че и разхода ми беше 5.8/100 баси така се кефих и в един момент - край. БЕЗ НИКАКВИ СИМПТОМИ става всичко :gruebel:

Ама се научих да не се "подавам" по пътищата, изпреварвам само при 99% гаранция, че ще си мина в платното нямам право на риск :hilezh:

То да не е късмет да се гътне по време на изпреварване.

Днес го усетих какво е да натискаш и да не отлепя :wall:

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на Порше Пловдив.

Разочарован съм от това, че при премиум кола на малко километри и перфектно поддържана се явява някакси ненадежна. Не е нормално основно нещо като дюзи да си отиват просто така и колата да се нуждае от пътна помощ.Представям си ако човек трябва да си ги плаща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на Порше Пловдив.

Разочарован съм от това, че при премиум кола на малко километри и перфектно поддържана се явява някакси ненадежна. Не е нормално основно нещо като дюзи да си отиват просто така и колата да се нуждае от пътна помощ.Представям си ако човек трябва да си ги плаща...

Чесно да ти кажа много ми се иска да драсна едно оплакване до централата на Ауди. С основен въпрос как е възможно това да се случва с моторите на Хауди?

Имаш нова кола и трябва да хвърляш боб за да разбереш дали ще стигнеш от т. А до т.Б, при положение, че знаят за проблемите на мотора. Защоо не уведомят всички потребители с/без гаранция за подмяна и да изтеглят преди да дефектират бомбите.

Ама след вземане на положителните и адекватни мерки от страна на сервиза ми минава :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф! Пиезото... Трябва да кажа, че четох доста, но все още не съм видял някой да се оплаква, че след смяна пак се е случило. Мисля, че затова са подменени тези МХ с ТХ, като първите не се произвеждат. Затова и ги заменят в "коланцията" без да мрънкат... Дано нямаш повече проблеми!Този "бляк-аут" в движение ще е доста гадно нещо! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, че ще се повторя ама си смени колата за да си я караш спокойно. Сега както чета, че изпреварваш е баси мъчението само да мислиш кога ще думне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се случи-на Бренеро аутобана на път за Германия при влизане в тунел.Бедна ви е фантазията за думите по адрес на Ауди...После на платформа,сервиз и изненада-смениха ми и трите дюзи безплатно(едната я смених миналата година).Защото била обслужвана само в Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех колата и вече е пушка. При новите дюзи още не е забелязан проблем или поне така ми казаха.

:bia: Значи сменена ми е и последната дюза. Вече съм с нови 4бр. :lol: и да се надявам, че няма да има проблеми

Грешката е била моя двете са били сменяни в Германия и двете при мен в БГ.

Само този проблем с маслената помпа незнам дали ще се яви, но дано не се появи.

Знае ли някой дали произведените мотори BRD 2006 декември 170к.с. с верига или зъбни колела е задвижването на помпата :stupid: Едни ми казват, че е с проблемните, а др. - не?

До колкото си спомням Мишо май ми каза, че е с безпроблемните, но пък може и така да ми се е искало да запомня :lol:

Все пак края е щастлив като в приказка :bia:

Сори, че ще се повторя ама си смени колата за да си я караш спокойно. Сега както чета, че изпреварваш е баси мъчението само да мислиш кога ще думне.

Не знам, брат. но ме засърбя пак за бензинче :hilezh: . От Порше ми предлагат една Б8 141к.с. дизелак комонреал, но не е комбиЙНЕР и ми се вижда посничка :steinigung: за което държа. Абе подпалиха ми пак гимийте :gruebel: за кола и у нас е война :lol:

http://www.weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=2080

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и двата вида са проблемни като този с веригата е повече. В единия случай се разстяга веригата, в другия превърта шестограма.

Покрай мен специално повече 2.0ки дадоха проблем с типа със зъбните колела.

Имам ти рамата, утре ще проверя с кой вид си и ще ти пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както винаги - ЗЛАТЕН СИ :bia:

Да знам дали да я сменям с някаква бензинова Б8 или да си джиткам с дъмперО

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали си с по-здравия вариант или не бензинова Б8ца е идеален вариант и не се чуди.Ще те помъчи разхода в началото, но кефа е голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,колата е на 102.000км.

За същите пари вземаш Сеат ЕХЕО, чисто нов, който си е Ауди А4 В7 3R2, откъдето и да го погледнеш, сглобено в Испания.

Виж тук цени и двигатели. Недей забравя, че има и договорка с дилърите за цената, значи ще е по-малка.

Парите и избора са Ваши.

http://www.seat.bg/brands/Exeo/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не...

Ако ще сменям марката ще само с мерджан, С или R класата ми грабва окото

http://balkanstar.mobile.bg/

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323700308099656&f1=details

Само като модели за двигатели не съм се замислял.

Най-вероятно ще си карам А4 за момента си ми е още на сърцето :zustimm: Все пак ми я ремонтират без пари :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...