maximoff Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Колеги помагайте отново. Тая мойта кошница А4 Б7 170к.с. взе да ми писва. Днес след нормална употреба през деня колата пак ми изгасна, но този път за мой късмет в двора до гаржа. Запалих колата тръгна 1 метър и изгасна. Преди време ме остави на път за работа тогава пуснах тази тема реших, че проблема е оправен. Тогава помислихме, че е от букста, но уви май не е от нея. Ето и снимки (от сегашния проблем) на компютъра на "майсторчето" . Пробвахме вариянта с букста, но неще. Отворихме черната голяма кутия до акумулатора, там всичко е като ново, няма наличие на влаги и следи от човешка намеса. Разгледахме релетата, те работят. Къде да търсим проблема Като дадем на контакт колата дава само една грешка, като завъртим се появява и другата грешка. Нещо взе да ми писва от уж нова кошница и за сефте да ме предаде кола (ауди) на пътя, а то ми е трето ауди. Това ауди направо ме вкара в филми... седя гледам един мотор и тъпея. Сервизите ми са на по 100км. Между другото колата има мобилитетна гаранция, да търся ли помощ от Порше, какво покрива тази гаранция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Гледах и двете теми:В първата, грешката е "Непостоянно захр.напрежение на инжекторите".Във втората тема, първата грешка е "липса на захр.напрежение на ECU на автомобила".Втората е "прекъсване на захр.напрежение на инжекторите" - отворена верига.Според мен, имаш проблем с релета, куплунзи ( евентуално акумулатор - и напрежението е малко ниско).Поразгледайте релетата, размърдайте кабелите.Имаш друг лош контакт/окис, който сте пропуснали.Второ, понеже я ядох тази хурка веднъж-проверете и прозвънете основните дебели кабели за захранване:Аку -> стартер (+) и Аку -> шаси на колата (-).При мен, минусът беше прекъснал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 3 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 (Редактирано) утре всички кабеляци ще проверя А може ли да е дюза? Веднъж да работи друг път не. Имали такъв вариант?Доста се рових из нета и форумите и все за дюзи говорят http://www.tyresmoke.net/forum/audi-technical/126675-a4-b7-2-0-tdi-170-wont-start.htmlhttp://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=237276&start=15 :steinigung: Редактирано 3 Февруари 2012 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 За дюзите е добре да се изкаже някой, който е в час...Възможно е и да си е заминала някоя.Не е ли възможно да направиш няколко тестас откачане на отделна дюза?Ако е безопасно за мотора, де? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Смени местата на две дюзи,ако проблема се "мести" значи е дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 И захранванията на дюзите, проверихте ли ги ? Кабелите, които отиват към всяка от тях имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 (Редактирано) Днес ще сваля капака на мотора за да видя дюзите и (захранването) кабелите към тях. Ще игнорирам една по една да видим ще запалили на 3 цилиндъра. Възможно ли е дюза да работи когато си поиска? Дано да не е някоя дюза. Някой знае ли за тази гаранция каква е? Какво покрива? Редактирано 4 Февруари 2012 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ggatwo Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Inhalte der Mobilit?tsgarantie sind ?blicherweise:Pannenhilfe vor OrtAbschleppen in die n?chste VertragswerkstattErsatzwagen f?r die Dauer der Reparatur?bernahme der BergungskostenHotelkosten bei Panne auf einer Urlaubsreise f?r die Dauer der ReparaturС две думи това е гаранция, че ако докато си някъде на път и нещо се случи с колата /не катастрофа! / т.е. остави те на път, имаш пътна помощ до сервиз или опит за ремонт на пътя, дават ти и някакъв автомобил да ползваш докато трае ремонта или ти поемат хотела, но....Всичко зависи от Ауди/Порше какво са си написали в общите условия, защото това по-горе са нещата в най-общия случай.При теб едва ли ще важи нещо от това, но винаги можеш да се обадиш и да питаш директно в Порше...П.С. За мен проблема е някъде в свързка/контакт и е от най-проклетите възможни. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 maximoff ,това е линка от официалната страница на Ауди Германия.Явно си късметлия Това е удължена гаранция за нови коли (нещо като застраховка),която по принцип включва репатриране, ремонт, заместваща кола, хотели други благинки. По принцип, трябва да важи и в България. (PDF-а по-долу)Условието е, колата да е минавала преглед в официален/партньорски сервизна указаният срок (твоят е чак август), или на указаните километри(което настъпи по-рано).Свържи се за всеки случай с Порше България и питай.Ако откажат съдействие, писането до Германия е следващата стъпка.Може и да минеш безболезнено през този проблем...http://www.audi.de/de/brand/de/service/service_fuer_ihren/garantie/mobilitaetsgarantie.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 (Редактирано) Кажи какво стана, провери ли захранването към дюзите. Искрено се надявам, че там ще е проблемаАко има такава гаранция,може би колата трябва да се сервизира в Поршел Да не се направят нещо - пиши им и ги натискай. Редактирано 4 Февруари 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Оказа се дюза. Като изключ. първата пали на 3 цилиндъра като я включим.... не иска да запали. При мерене с мултицет едното краче на дюзата дава на късо спрямо шасито на мотора. При другите не е така.Затворих капака и оставям всичко. Обадих се на +35970012834 разбрах се с тях за понеделник сутринта да репатрират казанЯ до Порше Пловдив. Дано мине всичко с упойка и безболезнено за джоба. Незнам тия нашите БГ сервизи да не вземат да се правят на интерсни? Както и да е... ще ви държа в течение. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 +35970012834 ?Не се ядосвай, дано я оправят по-скоро и възможно най-нескъпо за теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 (Редактирано) БобиВсички автомобили имащи валидна гаранция за мобилност могат да се възползват от безплатна пътна помощ до най-близкия оторизиран сервиз на VW/Audi/ като се свържат на телефон 070010089. За репатриране на автомобил без гаранция за мобилност можете да се свържете със СБА на директен телефон 146. Редактирано 4 Февруари 2012 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 +35970012834 ?Не се ядосвай, дано я оправят по-скоро и възможно най-нескъпо за теб От Порше Пловдив ми го дадоха този номер, а ми отговориха СБА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Айде не се кахъри толкова това е една дюза не е чак толкова зле работата, лошото е, че си в Доспат и времето е едно красиво, та както и да е не бързай да хвърляш пари за нова дюза поослушай се тук таме има джамбази има търговия има дюзи втора употреба ще намериш една на приемлива цена като ще искаш да заплатиш съответната след като я качат на колата и замерят! Обаче се носят слухове, че тръгне ли едната дюза и другите покрай нея си отиват, така че търси дюзи от сега и виж как са цените! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 (Редактирано) Айде не се кахъри толкова това е една дюза не е чак толкова зле работата, лошото е, че си в Доспат и времето е едно красиво, та както и да е не бързай да хвърляш пари за нова дюза поослушай се тук таме има джамбази има търговия има дюзи втора употреба ще намериш една на приемлива цена като ще искаш да заплатиш съответната след като я качат на колата и замерят! Обаче се носят слухове, че тръгне ли едната дюза и другите покрай нея си отиват, така че търси дюзи от сега и виж как са цените!Мразя да карам кола и да не знам дали ще ме закара на определената цел. Не ми е за парите които ще дам. Аз съм човек койо пътува и обича да пристига. Ако ти кажа, че за смяна на масло съм ходил до Сф, при Мишо, и малсото е имало по график още 10к км ще ми кажеш, че съм луд сигурно, и че съм броил 30к лева в Германия при факта, че в БГ са по 18к лева тези коли. Както и да е... Не понасям факта, че АУДИ може да спре от раз и да не може да продължи. Разбираш ли? Това ми е 6та кола, 3то ауди и 1ви (последен) Дизел. ЗА СЕФТЕ ОСТАВАМ НА ПЪТЯ И С ПРЪСТ В УСТА МАМКА МУ. Ще свиквам Казани.... живи и здрави да сме ние, пари се изкарват. Лошото е, че в това хубаво време оставам да се движя със сигурен автомобил, с регистрационен номер - "СМ 050пеш ОХ" :lol: А цените на дюзите са около 250 еврАhttp://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=03g130073m&_sacat=See-All-Categoriesмоите са с такъв номер 03G130073M ако някой има да свирка Редактирано 4 Февруари 2012 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Значи да ти кажа не обичаш да ходиш пеш и да те оставя кола, ако следиш от 2000 година тестовете на Аутобилд на 100 000 километра доста Аудита са ги оставяли на пътя, а челните позиции са за три Мазди и БМВ 130 I, първото Ауди е на 35-то място! 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Абе незнам за аутобилд ама по МаксимоФбилд, не ми АресУва това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Е добре де....тоя проблем с дюзите се знае от много време....не са ли му намерили лечение?? В смисъл няма ли някаква сервизна акция която да отстрани доказано фабричен дефект..на всички коли с тези дюзи на Сименс и смяната им с някакви други? Щото реално погледнато сега ще смениш една, обаче има още 3 от същия вид готови да направят мизерия в най-неподходящия момент. Да не говорим, тая сменената ако е същата като вид дали и тя няма да си замине отново... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 А новите дюзи май пак ще са Сименс.Искам да те питам, проверявал ли си дюзите как работят. Имаше ли големи отклонения или както си работеха нормално, хоп и спря едната ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 8 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 (Редактирано) Първия път когато ми изгасна и запали по-късно, ми казаха:"ето виж дюзите си работят перфектно" Когато сменях маслото при Мишо и той ме увери колата е "бетон"Всичко в норми, нито пуши, нито придърпва, разход нормален от 6...7..7,5...8 смесено, палеше на -22 даже и -27 беше едната сутрин, ускорение, абе пълен кеф, до момента когато УМРЯ от нищото.Новите дюзи пак са сименс, но мисля, че само последните букви ще са ТХ. "М" вече не са се произвеждали.Още чакам да дойдат да репатрират колата . По телефона ми се оправдават, че било код чевено, после вижте каква е обстановката пътища затворени, майната им бил съм в район който е трудно достъпен и защо тогава в договорите не ги опоменават тези неща, че когато закъсаш в нищото няма да дойдат, а казват:"24 сме до вас" Да им майката, мажат те с вазелин докато ти вземат парите после ти гониш. Редактирано 8 Февруари 2012 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 (Редактирано) В Доспат като бях в "Тихия кът" видях, че хората са подготвени за зимата, има доста проходими джипове къде с ляв, къде с десен волан, нямаш ли някой приятел с платформа да ти услужи с нея да я закачите на един джип и да си я закараш сам? Вярно на твои разноски, но поне няма да чакаш докато се стопи снега! Редактирано 8 Февруари 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 8 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 (Редактирано) Имам такива приятели, но въпроса е принципен. След като е платено за да се ползва евентуално такава услуга, ТЕ са длъжни да си изпълнят задълженията. До кокга в БГ ще ни е..б...т през гащите. Аз работя в местна пожарна. Когато ми кажат -отивай да теглиш закъсал автомобил - аз не им казвам, -НЯМА- сега е код червено изчакайте да се пооспокой времето, а отивам. Правя го и при -30градуса и винаги ще го правя и ще си върша задълженията.Единият път ми отговориха:- господине, един човек от Доспат ни каза, че пътищата са затворени и няма достъп там, моля разберете ни!!! Трябва да ви изпратим кола от Пазарджик, но шофьора каза, че не се наема да дойде.Трябва от Пловдив да пратим кола. :steinigung: аз им отговорих:- Вие каква организация сте, че питате "някой човек" за обстановката на пътищата,има Агенция пътища, има Полиция, КАТ, Пожарна....Аз работя в пожарната, обстановката е следната: пътищата са почистени и проходими при зимни условия само Батак-Доспат е задължително с вериги и затворен за ТИРове и товарни коли с ремаркета. Имате още един маршрут за Пловдив. През Доспат-Девин-Кричим-Пловдив, които е отворен и почистен до асфалт и няма ограничения. И като шофьора Ви от Пазарджик не иска да дойде,го сменете, мераклии за неговото място сигурно много. Мен не ме интересува в крайна сметка от къде ще дойде вашата кола и и до къде закара моята кола. Та ВИЕ и през лятото може да си казвате "жегата е голяма не можем да дойдем". Какво определя за Вас, че един път е непроходим? А те мълчат от другата страна на слушалката - Амииии, Господине, разберете ни и нас.......Седя си защото не ми е спешна колата и си карам едно ПОЛи, но да си знаете, че 100% да не разчитате на СБА. Защото аудиасистанс в БГ е СБА. И да не закъсвате в Доспат защото ще чакате по-добри времена. В такъв случай звънете на мен поне имам вино, ракия и силни мезета, ще си цъкаме до като дойдат за Вас Редактирано 8 Февруари 2012 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 (Редактирано) Важното е, че си позитивно настроен Направо ми се прииска да закъсам и аз в Доспат Колкото до услугите в БГ - никога, ама никога няма да се оправим Редактирано 8 Февруари 2012 от Viper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Aз те съветвам да не си много настоятелен, за да не стане по голяма беля. Ще вземат да ти пратят някой репатрак с летни гуми да ти обърне някъде колата. Изчакай малко и всичко ще се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване