Jump to content

Едвааам пали като е студено и пуши като трактор!


ficho666

Recommended Posts

Е вече ми писна! Ауди А4 Б6 двигател е 1.9 131к.с Преди седмица смених горивния филтър, защото ми казаха, че тук във Финландия ги сменят винаги преди да започнат студовете. Боклуците във филтъра замръзвали и не пропускал нафтата. Това стана след като след много дни на изключително трудно палене просто не запали. Акумолатора го смених преди 2 месеца. Също и термостат сменявах. Както и да е, смених филтъра и си е същия хуй. Пали като трактор от 10тия път поне. Подгрявам по 5-6 пъти преди да паля. Отзад ми пуши черно когато не ика да запали. Снега под ауспуха е черен. Страх ме е да не прееба стартера. На няколко пъти като подържа малко повече на въртене и издава един звук, сякаш изпуска въздух и спира да върти. От какво пък е това??? Иначе ако паля на 4-5 часа пали сравнително лесно. Даже нощес излизах в 3ч да паля, понеже не искам да я оставям за повече от 5 часа да не е палена, защото тогава е тежко. И последно като информация, след няколко неуспешни опита да запали, ми светва на таблото оная лампа на аладин, дето показва, че няма гориво. Помагайте моля ви. Мислех, че са свещи, но ето, че колега със абсолютно сищия проблем ги е сменил, пък си е същото. Тука за смяна на свещи ще ми одерат кожата! Веднъж запал ли, колата си е кола. Работи си абсолютно нормално, всичко си е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си дали работят свещите?..слагаш ли добавка в нафтата? Знаеш ли каква ти е центровката(синхронизацията на валовете)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си дали работят свещите?..слагаш ли добавка в нафтата? Знаеш ли каква ти е центровката(синхронизацията на валовете)?

Незнам дали е правилно да пускам тая тема, тъй като вече има същата малко по-нагоре и е от днес. Но там колегата е с друг двигател. Незнам дали проблема не е същия все пак. Иначе аз там отговорих, нямам никаква идея за центровката. Добавки не слагам, тъй като този дизел тук е качествен. Свещите как да проверя работят ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите се свалят и на акумулатора се проверяват. Корпуса на свеща на минус клемата, а от плюса с кабел на края на свеща, където по принцип е закачена буксата. Гледаш дали почва да грее, става оранжево-червено и каква част се загрява.

Относно паленето и излизането на черен дим и много въртене, на моята б4, не знам колко общо има, като взимаше въздух от маркучлетата за излишната нафта, правеше така като при теб. При по голямо стоене без палене голям зор, палил съм я с въртене и педала на газта до ламарината. Виж по маркучите да няма омокрено от нафта.

Това е от мен. Друго не се сещам по специфично за този двигател и модел. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите се свалят и на акумулатора се проверяват. Корпуса на свеща на минус клемата, а от плюса с кабел на края на свеща, където по принцип е закачена буксата. Гледаш дали почва да грее, става оранжево-червено и каква част се загрява.

Относно паленето и излизането на черен дим и много въртене, на моята б4, не знам колко общо има, като взимаше въздух от маркучлетата за излишната нафта, правеше така като при теб. При по голямо стоене без палене голям зор, палил съм я с въртене и педала на газта до ламарината. Виж по маркучите да няма омокрено от нафта.

Това е от мен. Друго не се сещам по специфично за този двигател и модел. :respekt:

[/quote

Мерси много! И само да попитам, за тоя въздух и за омокреното, как така да има омокрено от нафта? В смисъл дали ми тече нафта ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно някой от маркучите от и към горивния филтър, там където е свързан и има скоби може да пипнеш с пръст да видиш влажно ли е мазно ли е. Или ако маркучите имат платнена оплетка отгоре тя е вижда, че е мокра, поне при мен така съм ги откривал тези неща. При теб въобще не знам как е, но със сигурност някой друг декоративен капак на двигателя трябва да махнеш и да огледаш внимателно тези маркучи, по които върви нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е мнооого студено.....дизелите просто са под съмнение във всеки един момент с паленето и вървенето.....Не случайно например в Швейцария се карат предимно бензинови автомобили....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за свещите/според мен от там ти е проблема/..махаш капака на двигатела/декоративния/и от дясната страна на двигатела, /като си пред колата/ издърпваш черните лули на свещите.Взимаш един кабел и единия край го допираш на плюса на акумулатора,а с другия докосваш най-отгоре свеща..и ако дава искра значи работи,ако няма искра ,дори и на една е хубаво да смениш всички свещи.

Тия мотори трябва да палят и на -20 от един оборот..поне мойта е така,а до сега не съм слагал добавки,но гледам нивото на резервоара да не пада под 2/3..

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свещите могат да се пробват дали работят и без да се свалят,от релето за подгрев на свещите с мултицет се мерат и си показва аз така остановявах докато карах наФтови печки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите свещи съм ги пробвал с кабел от плюса и даваха искра, с пробна лампа - светеше, но като ги свалихме бяха мъртви. Не казвам, че е лесно свалянето, просто по този начин реално се вижда дали греят ;) и като пробваш дали до тях идва ток, до луличката, буксата или както там се нарича и разбираш в тях ли е проблема ;)

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен описаното до тук, имайте предвид, че свещите трябва да греят на самия връх, защото ако греят някъде по-навътре - почти никаква работа не вършат!

Трябва да нагрява така:

glow-plugs-double-coil_10497985_250x250.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да задам един въпрос, не е много по темата, но пак има нещо свързано. Тези маркучета за обратна нафта какъв е принципа на подмяна. Моите са се разяли тотално, не са текнали още но скоро може би. Та как да ги подменя така, че да не вкарам въздух или де да знам , така че колата да си пали нормално после, не да се чудя какво оплесках?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е нафтата да ти се връща обратно в резервоара и да подкачва трудно защото се згъстява от студа?

Баткааа.... мончето е у Финландия... за каква сгъстена нафта му говорите... да не кара единственият дизел там? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да задам един въпрос, не е много по темата, но пак има нещо свързано. Тези маркучета за обратна нафта какъв е принципа на подмяна. Моите са се разяли тотално, не са текнали още но скоро може би. Та как да ги подменя така, че да не вкарам въздух или де да знам , така че колата да си пали нормално после, не да се чудя какво оплесках?

Дърпаш старото и слагаш новото. Няма друг начин. И спокойно - нищо не можеш да оплескаш, че да глътне въздух! Така или иначе си имаш подкачваща помпа, която ще избута въздуха още при първото палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер значи ще го оправя скоро, аз не смеех че сега на това време не ми се занимаваше с обезвъздушаване и тем подобни а някъде бях чел, че трябва да се внимава да не глътне въздух и после болежки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...