neronagy Публикувано 12 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2012 Вчера ми смениха датчика на Хол и бубината.Покарах малко и се прибрах.В къщи изфорсирах на едно заледено място и нещо взе да стърже в мотора.При палене като че нещо затяга мотора и като че акумулатора капва с тока а реално той е на шест.Ако все пак успеех да запаля,колата работи на 2 цилиндъра и гасне.Повиках си майстора и след като ми центрова делкото колата заработи но със страхотно стържене.Закарахме я до сервиза къде по инерция къде на ход.Искам да Ви кажа,че на ход колата си имаше мощност въпреки стърженето.Майстора ми каза,че в най добрия случай може да е водна помпа защото антифриза ми беше станал на кафява киша.Ще Ви кажа само,че съм наливал чист концентрат-явно помиярска марка започваше с М......В най лошия случай Биални лагери или нещо такова.Това ми звучи като ОСНОВЕН РЕМОНТ.Моля Ви колеги някой от Вас ако е имал такъв проблем да ми разясни за какви пари става въпрос за да си направя сметка дали да набивам още пари или да я хвърлям за скраб.Вече набих толкова пари за частични ремонти в тая морга ,че марката от любима започва да ми става отватителна.Колеги дайте някакво мнение за проблема ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Много ми прилича на лагери от алтернатора....те така вият на умряло....ако са те около 60 лв. с ремонта може и да излезе.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Свали клиновидните ремъци един по един и определи от къде идва стърженето. Биелните лагери нямат връзка с охладителната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 или ролката на ангренажа или лагера на генератора това е според мен ако искаш цени драскай но ще ти кажа какво съм сменил:сегменти,всички гарнитури,гумички,шлайф на глава и пасване на клапани,нов съединител,тапи на блока,семеринги на колянов вал и още неща 500лв не е кой знае ква пара ама се отнася за б3 91г 1,8карб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Не се налива само концентрат в охладителната система колега , трябва да се разрежда с дестилирана вода спрямо таблицата на шишето . Чистия концентрат замръзва при по ниска температура от разредения в правилно съотношение с дестилирана вода антифриз ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neronagy Публикувано 13 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Колеги, сега бях в сервиза и майстора пробва да завърти ръчно мотора.С много зор се върти което ме навежда на мисълта за проблем при коляновия вал.При главата няма да е защото не е превъртял зъб на ангренажния ремък.Възможно ли е да е биелен лагер или основен?Моля ви за коментар по проблема ми,че съм се ошашкал от ядове по колата защото точно сега ми трябва най-много кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 (Редактирано) Аз имах сериозен проблем със същия мотор, вероятно по други причини - с две думи от маслената помпа тръгна проблема и един ден двигателя изгасна и до там....Според майстора повредената маслена помпа бе блокирала междинния вал,той пък накарал ремъка да прескочи, двигателя спира и това спасява от потрошаване останалите неща по двигателя. Възможно е и при теб да има подобен(макар и не същия сценарии).Това което ми струваше като ремонт бе много - 1406 лв, но тук и аз имам вина(или не - зависи от гледната точка) , защото казах на майстора, че сега всичко което ще сложим в двигателя да бъде качествено - например вместо китайска маслена помпа за 50(до 100) лв, сложихме немска за 425 лв, други цифри които си спомям- ангренажен ремък - 30 лв, ролка за него - 96 лв, работа само за ремък смяната - 120 лв, масло - 85 лв, лагери - биелни и основни - към 100(?) лв, ремонт междинен вал - 60 лв, гарнитура картер, маслен филтър,...абе доста неща се събраха...само да не изпадаш в паника!И дано имаш късмет с майстора!Възможно е да е по-лека щетата, щом двигателя не е блокиран, значи не е най-лошото според мен.Сменихме всички биелни и основни лагери, макар че само един от тях бе леко надран. Редактирано 13 Февруари 2012 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 (Редактирано) Не се налива само концентрат в охладителната система колега , трябва да се разрежда с дестилирана вода спрямо таблицата на шишето . Чистия концентрат замръзва при по ниска температура от разредения в правилно съотношение с дестилирана вода антифриз ! Сигурно в северните части на Русия където температурите падат до -50 карат с разредена дестилирана вода шото им замръзва антифриза Редактирано 13 Февруари 2012 от Berkut74 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neronagy Публикувано 13 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Благодаря колега /Slona/.Моя майстор изказа същото мнение за маслената помпа тъй като маслото 15W-50 с което карам е много калпаво ,но лятото при поредния ремонт в съответния сервиз сметнаха че е подходящо.При над 2000 оборота ми светваше лампата за маслото но не всеки път .Сменихме и двата датчика но не се оправи,мерихме налягането но то беше в норма и така си карах автомобила от лятото.Сега на студа като го гледаме маслото е като "маргарин".Тъй като в момента мотора затяга някъде отвътре при ръчно въртене ще трябва да се свали капака на картера за да се види от каде затяга.Надявам се ремонта да е по лек спрямо джоба.Колеги дайте и други мнения.БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Има колеги от форума които дават добра отстъпка на частите.Драсни им едно лс ще те информират,нищо няма да ти струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 Откачи ангренажния ремък и провери дали се върти лесно междинния вал на ръка. Не бързай да поръчваш части, установи първо кое е дефектирало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Vitorio Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 или ролката на ангренажа или лагера на генератора това е според мен ако искаш цени драскай но ще ти кажа какво съм сменил:сегменти,всички гарнитури,гумички,шлайф на глава и пасване на клапани,нов съединител,тапи на блока,семеринги на колянов вал и още неща 500лв не е кой знае ква пара ама се отнася за б3 91г 1,8карбКолега, би ли споделил къде си правил този ремонт за тези пари, ако си доволен от работата, разбира се? Това, ако е заедно с частите, тоя човек сигурно ти е роднина! Или може би става дума не за София? Аз само за гарнитури (клапани + капак), шлайф, напасване и още нещо малко имаше дадох 530 лв!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Сигурно в северните части на Русия където температурите падат до -50 карат с разредена дестилирана вода шото им замръзва антифриза Хайде тогава щом си толкова голям " разбирач " и без да си запознат с химията плюеш по мненията на хората си източи всичкия антифриз от колата и налей само концентрат . Чакай да стане по студено и виж на какво е заприличал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomirr Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Хайде тогава щом си толкова голям " разбирач " и без да си запознат с химията плюеш по мненията на хората си източи всичкия антифриз от колата и налей само концентрат . Чакай да стане по студено и виж на какво е заприличал Трябва бая студено да стане,че да замръзне...поне -60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Хайде тогава щом си толкова голям " разбирач " и без да си запознат с химията плюеш по мненията на хората си източи всичкия антифриз от колата и налей само концентрат . Чакай да стане по студено и виж на какво е заприличал Че не разбирам от химия не разбирам,също така онзи ден в големите студове на една бензиностанция видях че антифриза който е от вън го продавад във вид на ледени блокове и с големи букви пише преди употреба да се затопли!!! -това в кръга на шегата разбира се.Колега не се засягай но това което твърдиш е абсурдно-всеки може да си направи експеримент дали е възможно,на всяка една опаковка концентрат пише-предпазва от замръзване,корозия,прегряване МОЖЕ ДА СЕ ИЗПОЛЗВА БЕЗ РАЗРЕЖДАНЕ!Ако ми покажеш някъде обратното твърдение черпавката от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Добре колега , няма да спорим повече съгласявам се с теб и готово явно не разбирам нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 С концентрата най-много да държи по-висока температура, поради факта че концентрата е лош топлообменник ! Демек не отнема ефективно топлината !Всичко което е в концентриран вид не е добре да се ползва така - антифриз, течност за чистачки си искат разреждане !Може и малко да е, но да се разреди !Иначе Милански може да е прав за това че замръзва - водата може да се явява като "катализатор" за някоя от съставките на антифриза ! Демек да го "активира" един вид !Иначе не съм обръщал внимание !Факт е обаче че в основата си, антифриза е захар (не кристална или кафява) + други съставки ... Което от една страна може да обясни възможността за замръзване при висока концентрация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 26 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 колегата милански е много прав това което казва е така пробвал съм го,и само с концентрат не се кара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване