Jump to content

Ремонт на ауди АБК 2000 кубика.Дайте колеги малко ценова яснота МОЛЯ.


neronagy

Recommended Posts

Вчера ми смениха датчика на Хол и бубината.Покарах малко и се прибрах.В къщи изфорсирах на едно заледено място и нещо взе да стърже в мотора.При палене като че нещо затяга мотора и като че акумулатора капва с тока а реално той е на шест.Ако все пак успеех да запаля,колата работи на 2 цилиндъра и гасне.Повиках си майстора и след като ми центрова делкото колата заработи но със страхотно стържене.Закарахме я до сервиза къде по инерция къде на ход.Искам да Ви кажа,че на ход колата си имаше мощност въпреки стърженето.Майстора ми каза,че в най добрия случай може да е водна помпа защото антифриза ми беше станал на кафява киша.Ще Ви кажа само,че съм наливал чист концентрат-явно помиярска марка започваше с М......В най лошия случай Биални лагери или нещо такова.Това ми звучи като ОСНОВЕН РЕМОНТ.Моля Ви колеги някой от Вас ако е имал такъв проблем да ми разясни за какви пари става въпрос за да си направя сметка дали да набивам още пари или да я хвърлям за скраб.Вече набих толкова пари за частични ремонти в тая морга ,че марката от любима започва да ми става отватителна.Колеги дайте някакво мнение за проблема ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми прилича на лагери от алтернатора....те така вият на умряло....ако са те около 60 лв. с ремонта може и да излезе....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали клиновидните ремъци един по един и определи от къде идва стърженето. Биелните лагери нямат връзка с охладителната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или ролката на ангренажа или лагера на генератора това е според мен

ако искаш цени драскай но ще ти кажа какво съм сменил:сегменти,всички гарнитури,гумички,шлайф на глава и пасване на клапани,нов съединител,тапи на блока,семеринги на колянов вал и още неща 500лв не е кой знае ква пара ама се отнася за б3 91г 1,8карб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се налива само концентрат в охладителната система колега , трябва да се разрежда с дестилирана вода спрямо таблицата на шишето . Чистия концентрат замръзва при по ниска температура от разредения в правилно съотношение с дестилирана вода антифриз !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сега бях в сервиза и майстора пробва да завърти ръчно мотора.С много зор се върти което ме навежда на мисълта за проблем при коляновия вал.При главата няма да е защото не е превъртял зъб на ангренажния ремък.Възможно ли е да е биелен лагер или основен?Моля ви за коментар по проблема ми,че съм се ошашкал от ядове по колата защото точно сега ми трябва най-много кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах сериозен проблем със същия мотор, вероятно по други причини - с две думи от маслената помпа тръгна проблема и един ден двигателя изгасна и до там....

Според майстора повредената маслена помпа бе блокирала междинния вал,той пък накарал ремъка да прескочи, двигателя спира и това спасява от потрошаване останалите неща по двигателя.

Възможно е и при теб да има подобен(макар и не същия сценарии).

Това което ми струваше като ремонт бе много - 1406 лв, но тук и аз имам вина(или не - зависи от гледната точка) , защото казах на майстора, че сега всичко което ще сложим в двигателя да бъде качествено - например вместо китайска маслена помпа за 50(до 100) лв, сложихме немска за 425 лв, други цифри които си спомям- ангренажен ремък - 30 лв, ролка за него - 96 лв, работа само за ремък смяната - 120 лв, масло - 85 лв, лагери - биелни и основни - към 100(?) лв, ремонт междинен вал - 60 лв, гарнитура картер, маслен филтър,...абе доста неща се събраха...само да не изпадаш в паника!И дано имаш късмет с майстора!

Възможно е да е по-лека щетата, щом двигателя не е блокиран, значи не е най-лошото според мен.

Сменихме всички биелни и основни лагери, макар че само един от тях бе леко надран.

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се налива само концентрат в охладителната система колега , трябва да се разрежда с дестилирана вода спрямо таблицата на шишето . Чистия концентрат замръзва при по ниска температура от разредения в правилно съотношение с дестилирана вода антифриз !

:steinigung:

Сигурно в северните части на Русия където температурите падат до -50 карат с разредена дестилирана вода шото им замръзва антифриза :wall:

Редактирано от Berkut74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега /Slona/.Моя майстор изказа същото мнение за маслената помпа тъй като маслото 15W-50 с което карам е много калпаво ,но лятото при поредния ремонт в съответния сервиз сметнаха че е подходящо.При над 2000 оборота ми светваше лампата за маслото но не всеки път .Сменихме и двата датчика но не се оправи,мерихме налягането но то беше в норма и така си карах автомобила от лятото.Сега на студа като го гледаме маслото е като "маргарин".Тъй като в момента мотора затяга някъде отвътре при ръчно въртене ще трябва да се свали капака на картера за да се види от каде затяга.Надявам се ремонта да е по лек спрямо джоба.Колеги дайте и други мнения.БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи ангренажния ремък и провери дали се върти лесно междинния вал на ръка. Не бързай да поръчваш части, установи първо кое е дефектирало :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или ролката на ангренажа или лагера на генератора това е според мен

ако искаш цени драскай но ще ти кажа какво съм сменил:сегменти,всички гарнитури,гумички,шлайф на глава и пасване на клапани,нов съединител,тапи на блока,семеринги на колянов вал и още неща 500лв не е кой знае ква пара ама се отнася за б3 91г 1,8карб

Колега, би ли споделил къде си правил този ремонт за тези пари, ако си доволен от работата, разбира се? Това, ако е заедно с частите, тоя човек сигурно ти е роднина! :hilezh:

Или може би става дума не за София? Аз само за гарнитури (клапани + капак), шлайф, напасване и още нещо малко имаше дадох 530 лв!!! <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:steinigung:

Сигурно в северните части на Русия където температурите падат до -50 карат с разредена дестилирана вода шото им замръзва антифриза :wall:

Хайде тогава щом си толкова голям " разбирач " и без да си запознат с химията плюеш по мненията на хората си източи всичкия антифриз от колата и налей само концентрат . Чакай да стане по студено и виж на какво е заприличал :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде тогава щом си толкова голям " разбирач " и без да си запознат с химията плюеш по мненията на хората си източи всичкия антифриз от колата и налей само концентрат . Чакай да стане по студено и виж на какво е заприличал :lol:

Трябва бая студено да стане,че да замръзне...поне -60

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде тогава щом си толкова голям " разбирач " и без да си запознат с химията плюеш по мненията на хората си източи всичкия антифриз от колата и налей само концентрат . Чакай да стане по студено и виж на какво е заприличал :lol:

Че не разбирам от химия не разбирам,също така онзи ден в големите студове на една бензиностанция видях че антифриза който е от вън го продавад във вид на ледени блокове и с големи букви пише преди употреба да се затопли!!! :hilezh: -това в кръга на шегата разбира се.

Колега не се засягай но това което твърдиш е абсурдно-всеки може да си направи експеримент дали е възможно,на всяка една опаковка концентрат пише-предпазва от замръзване,корозия,прегряване МОЖЕ ДА СЕ ИЗПОЛЗВА БЕЗ РАЗРЕЖДАНЕ!Ако ми покажеш някъде обратното твърдение черпавката от мен :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С концентрата най-много да държи по-висока температура, поради факта че концентрата е лош топлообменник ! Демек не отнема ефективно топлината !

Всичко което е в концентриран вид не е добре да се ползва така - антифриз, течност за чистачки си искат разреждане !

Може и малко да е, но да се разреди !

Иначе Милански може да е прав за това че замръзва - водата може да се явява като "катализатор" за някоя от съставките на антифриза ! Демек да го "активира" един вид !

Иначе не съм обръщал внимание !

Факт е обаче че в основата си, антифриза е захар (не кристална или кафява) + други съставки ... :hilezh:

Което от една страна може да обясни възможността за замръзване при висока концентрация :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...