Jump to content

ACE свети лампата за маслото и налагането е почти на нула


Recommended Posts

Здравейте. На някои случвало ли му се е това свети лампата за маслото и налагането да е почти на нула на празен ход на загрял двигател е това. Кат е студена всичко е ОК. Благодаря

Здравейте. На някои случвало ли му се е това свети лампата за маслото и налагането да е почти на нула на празен ход на загрял двигател е това. Кат е студена всичко е ОК. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами,не ми се е случвало,ама проблемът ти ми напомня като за 'зминали' биелни и основи лагери...

и това не е само предчувствие...

отиди(или си измери)да измерят налягането на маслените магистрали.

по спомен,(аз нямам манометър в купето)на празен ход,трябва да е 1.5+

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% Датчика за масло!Или в случая е една камбанка,която е с 2 извода,единия за лампата,другия за уреда.Понеже е скъпичък и съм сложил обикновен датчик-цена 4,00-9,00 лв,зависи от модела,който е само за лампата. Това с биелните лагери го пропусни. И мен ме наплашиха преди време с биелни лагери,но ако беше така,нямаше да издаржи двг вече около 10 000 км.Отивай на магазина,вземай такъв датчик,който се слага на двигателите без уреда,пали и ще видиш как ще угасне лампата,а уреда ти ще показва на максималните атмосфери,което да не те стряска,просто като е изключен, стрелката стои в крайно дясно положение.Гледай да закачиш точния кабел,който е за лампата,ако закачиш другия няма проблем,няма да отчете нищо,но лампата ще свети. :bia:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата по горе каза че при студен двигател не свети лампата штом в загряло положение свети значи е някои основен лагер но все пак да пробва с датчика. успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакви шумове от мотора нито пушаци от гърнето.Смених маслото и филтара понеже беше старо, сложих по гъсто 15W-40 и саштата работа.При загрял двигател след 1500 оборота ми изгасва лампата и налягането е около 1,2-1,3бара Смятам да сложа сега една добавка Американската и казват, жълта кутия (U.S.)пише на нея уш била добра. На 3 места ми казаха, че най вероятно са лагерите. Но пък един приятел ми каза,че е имал подобен случай на един дизелов опел и е сменял запчатките на маслената помпа и проблема се е оправил !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакви шумове от мотора нито пушаци от гърнето.Смених маслото и филтара понеже беше старо, сложих по гъсто 15W-40 и саштата работа.При загрял двигател след 1500 оборота ми изгасва лампата и налягането е около 1,2-1,3бара Смятам да сложа сега една добавка Американската и казват, жълта кутия (U.S.)пише на нея уш била добра. На 3 места ми казаха, че най вероятно са лагерите. Но пък един приятел ми каза,че е имал подобен случай на един дизелов опел и е сменял запчатките на маслената помпа и проблема се е оправил !

Преди да пипаш лагерите прегледай първо маслената помпа. Поле се занимавай с добавки а и това масло 15в40 е минерално по добре сложи 10в40.

Редактирано от uBO_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдин съсед с 2.8 V6 на С4 и той си мислеше , че е датчика. Колата работеше безшумно и вървеше без забележки, но лампата светваше като загрее и налягането на маслото беше ниско ! Оказаха се основни лагери. Не е задължително да чука, така че като смъкнете картера, ще стане ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да започне с най евтиното и лесното.Не съм единствения колега от форума,който "щеше да сменя лагерите" и след смяна на датчика лампата угасна и нямат никакви проблеми.Проблемът при мен беше абсолютно същия на 100%.Тогава сложих датчик с камбанка от друго Ауди и си показваше нормалните стойности и щом угасна след смяна на датчика,логично е да не са биелните лагери!

Няма никакви шумове от мотора нито пушаци от гърнето.Смених маслото и филтара понеже беше старо, сложих по гъсто 15W-40 и саштата работа.При загрял двигател след 1500 оборота ми изгасва лампата и налягането е около 1,2-1,3бара Смятам да сложа сега една добавка Американската и казват, жълта кутия (U.S.)пише на нея уш била добра. На 3 места ми казаха, че най вероятно са лагерите. Но пък един приятел ми каза,че е имал подобен случай на един дизелов опел и е сменял запчатките на маслената помпа и проблема се е оправил !

Нищо не слагай, маслото ти трябва да е 10/40.Послушай ме.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега със същия мотор ли си, и този датчик един такав заоблен ли е с 2 гайки отгоре които даржат кабелите. В дясно от мотора варху масления филтар е при мен, незнам дали е този за които говориш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мотора ми е абсолютно същия , като твоя 2.0 16V.Заобления датчик /камбанката/ струва 70-80лв за втора употреба ми искаха 50,за момента не ми се даваха тези пари и прецених,че мога да отделя 5 лв за обикновен,който слагат на същия мотор,но без уред-манометър

Ето как беше при мен

И аз да се впусна темата:Днес, въртящият момент на двигателя ми АСЕ, когато падне под 1000 оборота, светваше лампата за маслото, след изминати 5 км под 1500 об започва да светва,след още 5 км под 2000 об започна да свети,манометъра ми показва при 2000 об- 2 атмосфери, а като подам повече газ отива на 4 атм, маслото е на 1000 км филтрите са нови,някой има ли идея каква може да е била причината,защото след като запалих мотора след половин час почивка,всичко си беше нормално

решението

Какво да ви кажа приятели,,купих си обикновен датчик със същите параметри за 4.60 лв от ЕВРО 07 и като го сложих лампата за маслото угасна,уреда не работи,но в близко време ще си взема като оригиналния, 5 лв по назад не са проблем /нов датчик/

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

беше отдавна,по спомен,като загрее мотора лампата не изгасваше,ама като чета какво съм писал преди 2 годиини,май при повечко обороти 3500 нагоре е поугасвала.Все още съм със същия-обикновения датчик и като дам на контакт,светва лампата,като запали и угасва веднага.

Колега откъде си?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускай само по една тема!!!

Иначе по проблема както и колегите са писали - маслена помпа или запушена цедка, износени лагери на коляновия вал, лошо масло ... Отиди първо да ти сложат манометър на мястото на масления датчик за да замерят с точност какво е налягането при 90С загрял двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото нещо, което може да се направи в случая е да се замери налягането на маслото.

От това ще бъде и последвалото развитие в случая (ще се установи дали е датчик, помпа или нещо друго) .

Маслото за мотора ти е 5(0)W40 или 10W40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...