ivailoo Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Здравейте. На някои случвало ли му се е това свети лампата за маслото и налагането да е почти на нула на празен ход на загрял двигател е това. Кат е студена всичко е ОК. Благодаря Здравейте. На някои случвало ли му се е това свети лампата за маслото и налагането да е почти на нула на празен ход на загрял двигател е това. Кат е студена всичко е ОК. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 ами,не ми се е случвало,ама проблемът ти ми напомня като за 'зминали' биелни и основи лагери...и това не е само предчувствие...отиди(или си измери)да измерят налягането на маслените магистрали.по спомен,(аз нямам манометър в купето)на празен ход,трябва да е 1.5+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Март 2012 Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 (Редактирано) 100% Датчика за масло!Или в случая е една камбанка,която е с 2 извода,единия за лампата,другия за уреда.Понеже е скъпичък и съм сложил обикновен датчик-цена 4,00-9,00 лв,зависи от модела,който е само за лампата. Това с биелните лагери го пропусни. И мен ме наплашиха преди време с биелни лагери,но ако беше така,нямаше да издаржи двг вече около 10 000 км.Отивай на магазина,вземай такъв датчик,който се слага на двигателите без уреда,пали и ще видиш как ще угасне лампата,а уреда ти ще показва на максималните атмосфери,което да не те стряска,просто като е изключен, стрелката стои в крайно дясно положение.Гледай да закачиш точния кабел,който е за лампата,ако закачиш другия няма проблем,няма да отчете нищо,но лампата ще свети. Редактирано 2 Март 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
intera a6 Публикувано 2 Март 2012 Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 колегата по горе каза че при студен двигател не свети лампата штом в загряло положение свети значи е някои основен лагер но все пак да пробва с датчика. успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBO_1 Публикувано 2 Март 2012 Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 А чуват ли се клапаните като светне лампата? Има вероятност да ти е заминала маслената помпа или да и е запушена цедката в картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailoo Публикувано 2 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 Няма никакви шумове от мотора нито пушаци от гърнето.Смених маслото и филтара понеже беше старо, сложих по гъсто 15W-40 и саштата работа.При загрял двигател след 1500 оборота ми изгасва лампата и налягането е около 1,2-1,3бара Смятам да сложа сега една добавка Американската и казват, жълта кутия (U.S.)пише на нея уш била добра. На 3 места ми казаха, че най вероятно са лагерите. Но пък един приятел ми каза,че е имал подобен случай на един дизелов опел и е сменял запчатките на маслената помпа и проблема се е оправил ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailoo Публикувано 2 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 Но несъм много сигурен дали тази добавка я дават за подобен проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBO_1 Публикувано 2 Март 2012 Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 (Редактирано) Няма никакви шумове от мотора нито пушаци от гърнето.Смених маслото и филтара понеже беше старо, сложих по гъсто 15W-40 и саштата работа.При загрял двигател след 1500 оборота ми изгасва лампата и налягането е около 1,2-1,3бара Смятам да сложа сега една добавка Американската и казват, жълта кутия (U.S.)пише на нея уш била добра. На 3 места ми казаха, че най вероятно са лагерите. Но пък един приятел ми каза,че е имал подобен случай на един дизелов опел и е сменял запчатките на маслената помпа и проблема се е оправил !Преди да пипаш лагерите прегледай първо маслената помпа. Поле се занимавай с добавки а и това масло 15в40 е минерално по добре сложи 10в40. Редактирано 2 Март 2012 от uBO_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 2 Март 2012 Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 Eдин съсед с 2.8 V6 на С4 и той си мислеше , че е датчика. Колата работеше безшумно и вървеше без забележки, но лампата светваше като загрее и налягането на маслото беше ниско ! Оказаха се основни лагери. Не е задължително да чука, така че като смъкнете картера, ще стане ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Март 2012 Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 (Редактирано) Първо да започне с най евтиното и лесното.Не съм единствения колега от форума,който "щеше да сменя лагерите" и след смяна на датчика лампата угасна и нямат никакви проблеми.Проблемът при мен беше абсолютно същия на 100%.Тогава сложих датчик с камбанка от друго Ауди и си показваше нормалните стойности и щом угасна след смяна на датчика,логично е да не са биелните лагери!Няма никакви шумове от мотора нито пушаци от гърнето.Смених маслото и филтара понеже беше старо, сложих по гъсто 15W-40 и саштата работа.При загрял двигател след 1500 оборота ми изгасва лампата и налягането е около 1,2-1,3бара Смятам да сложа сега една добавка Американската и казват, жълта кутия (U.S.)пише на нея уш била добра. На 3 места ми казаха, че най вероятно са лагерите. Но пък един приятел ми каза,че е имал подобен случай на един дизелов опел и е сменял запчатките на маслената помпа и проблема се е оправил !Нищо не слагай, маслото ти трябва да е 10/40.Послушай ме. Редактирано 2 Март 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailoo Публикувано 2 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 колега със същия мотор ли си, и този датчик един такав заоблен ли е с 2 гайки отгоре които даржат кабелите. В дясно от мотора варху масления филтар е при мен, незнам дали е този за които говориш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Март 2012 Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 (Редактирано) Да мотора ми е абсолютно същия , като твоя 2.0 16V.Заобления датчик /камбанката/ струва 70-80лв за втора употреба ми искаха 50,за момента не ми се даваха тези пари и прецених,че мога да отделя 5 лв за обикновен,който слагат на същия мотор,но без уред-манометърЕто как беше при менИ аз да се впусна темата:Днес, въртящият момент на двигателя ми АСЕ, когато падне под 1000 оборота, светваше лампата за маслото, след изминати 5 км под 1500 об започва да светва,след още 5 км под 2000 об започна да свети,манометъра ми показва при 2000 об- 2 атмосфери, а като подам повече газ отива на 4 атм, маслото е на 1000 км филтрите са нови,някой има ли идея каква може да е била причината,защото след като запалих мотора след половин час почивка,всичко си беше нормалнорешениетоКакво да ви кажа приятели,,купих си обикновен датчик със същите параметри за 4.60 лв от ЕВРО 07 и като го сложих лампата за маслото угасна,уреда не работи,но в близко време ще си взема като оригиналния, 5 лв по назад не са проблем /нов датчик/ Редактирано 2 Март 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailoo Публикувано 2 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 при подаване на газ при загрял двигател на колко оборота долу горе ти изгасваше лампата ако се сещаш, преди смяната на датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Март 2012 Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 (Редактирано) беше отдавна,по спомен,като загрее мотора лампата не изгасваше,ама като чета какво съм писал преди 2 годиини,май при повечко обороти 3500 нагоре е поугасвала.Все още съм със същия-обикновения датчик и като дам на контакт,светва лампата,като запали и угасва веднага.Колега откъде си? Редактирано 2 Март 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 2 Март 2012 Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=104401&st=0&p=1591842&fromsearch=1entry1591842 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Март 2012 Доклад Share Публикувано 2 Март 2012 Пускай само по една тема!!!Иначе по проблема както и колегите са писали - маслена помпа или запушена цедка, износени лагери на коляновия вал, лошо масло ... Отиди първо да ти сложат манометър на мястото на масления датчик за да замерят с точност какво е налягането при 90С загрял двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Колека, какво стана откри ли причината за проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Първото нещо, което може да се направи в случая е да се замери налягането на маслото.От това ще бъде и последвалото развитие в случая (ще се установи дали е датчик, помпа или нещо друго) .Маслото за мотора ти е 5(0)W40 или 10W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts