Jump to content

Вредещайн или Континентал?


Recommended Posts

При разлика за 4-те броя от порядъка на 100лв, кои гуми бихте избрали. Размерът е 275/40/20 отпред и 315/35/20 отзад:

CONTINENTAL 4X4 SPORT CONTACT срещу Vredestein ULTRAC SUV SESSANTA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито една от двете!!!

вредеНщайн-а само след някой к км. почва да бучи ужасно!

ще си смениш всички лагери докато ти дойде на ум, че е от гуми.

континентал съм хвърлял на под 2 год, пак заради бучене, говорим за конти сп контакт 3

мишелин е добра и тиха гума в тоя клас.

мога да ти предложа също така да пробваш и Кумхо Екта КУ31 - за мен това е супер, супер оптималната гума.

ще ти кажа, че съм купувал 3 нови комплекта такива от 18 цола нагоре.

много тиха, много комфортна, добра цена.

лек минус е, че свършва по - бързо от контито, но е поне 2 пъти по - тиха!!!

EDIT: сетих се и за Фалкен и Ханкук

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kумхото на този размер е друго ;)

От споменатите марки май контито е по-добрия вариант

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам с DUNLOP SP SPORT 3D зимни и са шумни, летни CONTINENTAL летни и съм много доволен вече 2 година, няма шум отлично се държат, на другата кола съм с MICHELIN зимни и летни и също съм много доволен, макар, че зимните ми поднасят, но те са за смяна.

Само ще допълня, че размера е 15.....но мисля да си купя нови VREDESTEIN, според AUTO Bild, най-добрите гуми зимни, летни са Continental и DUNLOP и зимни и летни другите с 6-ца са Michelin, Vredestein имат отлична оценка предимно за аквапланинг.

Редактирано от H7NightBreaker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

нито една от двете!!!

вредеНщайн-а само след някой к км. почва да бучи ужасно!

ще си смениш всички лагери докато ти дойде на ум, че е от гуми.

континентал съм хвърлял на под 2 год, пак заради бучене, говорим за конти сп контакт 3

Точно Кумхо си бях харесал, щото хем са добра марка, хем евтинджос. Цената ми е важна, защото колата ги съсипва за един сезон. Обаче на Кумо тегловият индекс е само 106, докато за моето го дават 109. А и нямат XL, незнам това дали е от значение.

Преди време имах Контитентал Спорт Контакт 2 - изкараха над 50х. км без забележки. А този 4х4 модел са за фабрично вграждане в Кайен. Затова май клоня натам.

П.С. Оригиналния ми Бриджстоун на 25х км все едно излитах, въпреки че имат доста грайфер. Т'ва рънфлата са няма такива боклуци.

P.S.S. на тестовете за гуми ме дразни, че не тестват как стареят гумите. Това, че имат добри резултати като нови, не значи, че след 20х км няма да са за боклука.

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

106 е XL варианта на почти всички марки, стандартния тегловен на този размер е 102

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете марки съм продавал никой не се е върнал да се оплаква така , че сам прецени. Само ще вметна един минис на Контито слаби външни ръбове на протектора в смисъл , че ръбовете се износват бързо. Относно тегловния индекс ако вземеш с по-малък има опасност от сцепване или издуване на балон на гумата.

Редактирано от Geeppii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.S.S. на тестовете за гуми ме дразни, че не тестват как стареят гумите. Това, че имат добри резултати като нови, не значи, че след 20х км няма да са за боклука.

Ще стане страшно, ако се публикуват такива резултати. Или пък разликите в един модел в зависимост в кой завод е произведен. Имаше преди време модел на Потенца, при който с намаляване на грайфера, гумата омекваше. Бяха добри гуми, особено японските.

Конти обикновените СК2 и СК3 ги имам за тихи гуми. Мишлен ПС са мноого тънък борд.

Това с рънфлета не го разбирам - наливат се хиляди за да се сложат алуминиеви шенкели, алуминиево окачване, алуминиеви спирачни апарати, олекотени джанти..... и накрая се изсираш (с извинение) с едни рънфлат по 15кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Ъпдейт на темата - вече над 10000км карам с Вредещайна, защото Континентал нямаше :hilezh: Засега съм доволен, шумът е нисък, износването е нормално, колата е стабилна и вози добре. На мокро също са ОК като за толкова широки гуми. Интересното е, че като стъпят на мокър асфалт, издават някакъв много странен звук, подобен на стържене, но с това се свиква.

Минус е, че много се влияят от надлъжни наклони на пътя, но това по принцип си е така при гуми с тази широчина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Yokohama - йокоНе ...

Всичкото каучук made in Japan е Ибаси змиътъЪЪЪ ...

Тойовците също са добра алтернатива - плюс тФа имат tread wear около 180-200 (или тия дето аз търкалям), което си добре ... Доста добре .. Бе супер направо :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя тредуеър не означава ли че бързо заминават?

То пълно щастие нЕма. Или сцепление или бавно заминаване. Ако не вЕрваш питай Кими Райконен. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За справка на Yokohama Advan Sport V103 treadwear-a е 180, но сцеплението на гумата е :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя тредуеър не означава ли че бързо заминават?

:zustimm::zustimm::zustimm:

Сегашното ми Тойо е с такъв индекс - 180, и си е евати "grip"-a !

Energy saver на Michelin е с 400 :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm::zustimm::zustimm:

Сегашното ми Тойо е с такъв индекс - 180, и си е евати "grip"-a !

Energy saver на Michelin е с 400 :hilezh::hilezh:

Нещата не зависят само от treadwear-a. Влияние оказва и тежестта на колата. А и тези замервания се правят и дават от самите производители и понякога са относителни.

Не знам защо но ми е направило впечатление че хубави гуми /с добро сцепление/ обикновено могат да се карат макс. 2 сезона. Само Шпека кара по 5 сезона и навърта 50000км. но там схемата е сложна и нещата са пределно неясни фундаментално. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 сезона но ако въртиш поне 30 000 на година. Едвам изкарват втория сезон. Ако въртиш като някой от Владковците, колата първа ще е за смяна. :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо но ми е направило впечатление че хубави гуми /с добро сцепление/ обикновено могат да се карат макс. 2 сезона.

Зависи от гумата, ако старее добре и е качествена и се кара малко, може да изкара и повече от 2 сезона. Примерно имах едни зимни Мишелин Пилот Алпин, които ги карах 3 сезона и още държаха и бяха меки. Само че бяха на под 30х км и имаха доста грайфер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...