Jump to content

Нестабилни обороти на празен ход!


pero 363

Recommended Posts

Здравейте колеги търся помощ ауди 1.8 Б 3 с механичена инжeкция

проблем с ниските обороти на бензин (само с крак на педала),пали трудно но като са на високи над 1500 работи добре,

но проблем на газ няма (пали и работи)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей ,колега и при мен го има.

предполагам че си с обикновенна газова

и си я настъпал малко по студена и тя е гръмнала ,изкривила ти е клапата и смуче повече въздух.

Или по лошо прецакана мех .инжекция или бензинова помпа. :zustimm:

Редактирано от radiA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм тъй с 1.8E като е студена на бензин пали чакмак и работи идеално но като загрее 70-90 градуса като изключа от скорост мн ми играят оборотите под 1000 не гасне на газ студена играят ама като загрее на газ си работи идеално заспива на 1000 оборота......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей ,колега и при мен го има.

предполагам че си с обикновенна газова

и си я настъпал малко по студена и тя е гръмнала ,изкривила ти е клапата и смуче повече въздух.

Или по лошо прецакана мех .инжекция или бензинова помпа. :zustimm:

Ако говориш за мен с газов инжекцион съм..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си гофрирания маркуч да не е хлабав/скъсан/нацепен и ако всичко по вакуумите на инжекциона е в ред вероятната причина ще е в запушени/пикаещи дюзи или крива клапа на дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги! Даите един съвет и на мен. Говорим за 1.8 карбуратор кеихен2 (90к.с. PM). Без значение студена/топла когато на нея искимне падат оборотите и гасне. По някога работи чудесно-все едно не е моита кола. На няколко пъти спирам пред магазина гася после няма палене!!! Оставям я така (за около 30мин) и пали все едно нищо не е било. Никога не е държала високи само ниски и гасне. Когато е много студено дори на смукач не си държи оборотите, държа и 2-5 минути педала на газта (зависи колко е студено) и чак след това на смукач държи към оборти, но изведнъж на 2500-300

Редактирано от PRILEP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мотора е РМ значи е моноинжекция а не карбуратор.Газ има ли колата?Тампона под моното как е,проверяван ли е скоро?Възможна причина е температурен датчик на двигателя или такъв на моното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега КАРБУРАТОР е друг е въпроса ако е скопена поради някаква причина по талон е PM но калиаската е с карбуратор 66kw/h 90 к.с. това е по талон а тя е карбуратор допускам предния собственик да е изхвърлил инжекцията и да сложил каррбуратор помпата е електрическа на бензин гори около15/100 газ 12-13/градско и около10/100 на дулго (при скорост 90-100км/ч) незнам какво да правя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега със сигурност обаче колата е скопена била е моно, но сега е карбуратор явно не е нагласен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравеите колеги! Даите един съвет ,че залуднах!!!Карам Б4 2.0Е 115 кончета, АВК мотор.Колата върви перфектно на газ и бензин и ..........в един момент както карам на газ усещам че все едно някой и натиска педала.Изключвам от скорост и вдига 2000,3000,4000оборота отнищото.Превключвам на бензин и направо гасне или минава в някакъв режим от 0 до 1500 оборота.И ако не изгасне в един момент заработва все едно нищо не е било.Проверено е моторчето за ПХ.Почистено с ултра звук.Дори карах с едно назаем......все същото.От многото мнения дето съм получавал започвам да се насочвам към потенциометъра на дросел-клапата или нещо по температурните датчици защото може и да си въобразявам но от миналата зима не го е правила и сега започна няма значение топла -студена.Дано има някой с подобен проблем и да има решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си 2-ра дроселова клапа дали затваря добре. Възможно е да не затваря добре и затова да се форсира сама. Просто на ръка като даваш газ първо ще видиш, че се отваря 1-ва дроселова и горе-долу след половината ход на газта се отваря и 2-ра дроселова клапа. Като отпуснеш педала на газта опитай на ръка да бутнеш лостчето на 2-ра дроселова клапа. Ако се движи трудно в началото значи заяжда и трябва да се почисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей ,колега и при мен го има.

предполагам че си с обикновенна газова

и си я настъпал малко по студена и тя е гръмнала ,изкривила ти е клапата и смуче повече въздух.

Или по лошо прецакана мех .инжекция или бензинова помпа. :zustimm:/>

[/qu

здравеи, колега

но не те разбрах

кое и как е грамнало

питам заштото и при мен е така но са сам с пална инжекция, икато запаля на бензин после не мога да я загася

а като превклуча на гас започва да се дави - меша гас и бензин какво става и от какво се получава това нешто нямам си на идея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...