pero 363 Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Здравейте колеги търся помощ ауди 1.8 Б 3 с механичена инжeкцияпроблем с ниските обороти на бензин (само с крак на педала),пали трудно но като са на високи над 1500 работи добре, но проблем на газ няма (пали и работи) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 При мен е същия проблем на газ никав проблем но на бензин гасне .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radiA6 Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 (Редактирано) здравей ,колега и при мен го има.предполагам че си с обикновенна газова и си я настъпал малко по студена и тя е гръмнала ,изкривила ти е клапата и смуче повече въздух.Или по лошо прецакана мех .инжекция или бензинова помпа. Редактирано 7 Март 2012 от radiA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BoRki4a Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 И аз съм тъй с 1.8E като е студена на бензин пали чакмак и работи идеално но като загрее 70-90 градуса като изключа от скорост мн ми играят оборотите под 1000 не гасне на газ студена играят ама като загрее на газ си работи идеално заспива на 1000 оборота...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radiA6 Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 явно имаме 1 и същи проблем клапата.какво да правим това идва от газта газов инжекцион някои да е слагал на мех.инжекция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Ти да беше погледнал темите в газовия раздел? http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=115636&view=findpost&p=1729474 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 здравей ,колега и при мен го има.предполагам че си с обикновенна газова и си я настъпал малко по студена и тя е гръмнала ,изкривила ти е клапата и смуче повече въздух.Или по лошо прецакана мех .инжекция или бензинова помпа. Ако говориш за мен с газов инжекцион съм.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Провери си гофрирания маркуч да не е хлабав/скъсан/нацепен и ако всичко по вакуумите на инжекциона е в ред вероятната причина ще е в запушени/пикаещи дюзи или крива клапа на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pero 363 Публикувано 7 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 причината явно е в повредената клапа на дебитомера, БЛАГОДАРЯ на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 (Редактирано) Здравеите колеги! Даите един съвет и на мен. Говорим за 1.8 карбуратор кеихен2 (90к.с. PM). Без значение студена/топла когато на нея искимне падат оборотите и гасне. По някога работи чудесно-все едно не е моита кола. На няколко пъти спирам пред магазина гася после няма палене!!! Оставям я така (за около 30мин) и пали все едно нищо не е било. Никога не е държала високи само ниски и гасне. Когато е много студено дори на смукач не си държи оборотите, държа и 2-5 минути педала на газта (зависи колко е студено) и чак след това на смукач държи към оборти, но изведнъж на 2500-300 Редактирано 8 Март 2012 от PRILEP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Ако мотора е РМ значи е моноинжекция а не карбуратор.Газ има ли колата?Тампона под моното как е,проверяван ли е скоро?Възможна причина е температурен датчик на двигателя или такъв на моното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Колега КАРБУРАТОР е друг е въпроса ако е скопена поради някаква причина по талон е PM но калиаската е с карбуратор 66kw/h 90 к.с. това е по талон а тя е карбуратор допускам предния собственик да е изхвърлил инжекцията и да сложил каррбуратор помпата е електрическа на бензин гори около15/100 газ 12-13/градско и около10/100 на дулго (при скорост 90-100км/ч) незнам какво да правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 13 Март 2012 Доклад Share Публикувано 13 Март 2012 Колега със сигурност обаче колата е скопена била е моно, но сега е карбуратор явно не е нагласен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni-B4 Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Здравеите колеги! Даите един съвет ,че залуднах!!!Карам Б4 2.0Е 115 кончета, АВК мотор.Колата върви перфектно на газ и бензин и ..........в един момент както карам на газ усещам че все едно някой и натиска педала.Изключвам от скорост и вдига 2000,3000,4000оборота отнищото.Превключвам на бензин и направо гасне или минава в някакъв режим от 0 до 1500 оборота.И ако не изгасне в един момент заработва все едно нищо не е било.Проверено е моторчето за ПХ.Почистено с ултра звук.Дори карах с едно назаем......все същото.От многото мнения дето съм получавал започвам да се насочвам към потенциометъра на дросел-клапата или нещо по температурните датчици защото може и да си въобразявам но от миналата зима не го е правила и сега започна няма значение топла -студена.Дано има някой с подобен проблем и да има решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 Провери си 2-ра дроселова клапа дали затваря добре. Възможно е да не затваря добре и затова да се форсира сама. Просто на ръка като даваш газ първо ще видиш, че се отваря 1-ва дроселова и горе-долу след половината ход на газта се отваря и 2-ра дроселова клапа. Като отпуснеш педала на газта опитай на ръка да бутнеш лостчето на 2-ра дроселова клапа. Ако се движи трудно в началото значи заяжда и трябва да се почисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingostar Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 здравей ,колега и при мен го има.предполагам че си с обикновенна газова и си я настъпал малко по студена и тя е гръмнала ,изкривила ти е клапата и смуче повече въздух.Или по лошо прецакана мех .инжекция или бензинова помпа. :zustimm:/>[/quздравеи, колегано не те разбрах кое и как е грамналопитам заштото и при мен е така но са сам с пална инжекция, икато запаля на бензин после не мога да я загасяа като превклуча на гас започва да се дави - меша гас и бензин какво става и от какво се получава това нешто нямам си на идея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване