Jump to content

след ремонт на гнп


Recommended Posts

здравеите колеги става въпрос за 2.5 АЕЛ след ремонт на гнп -то колата няма същата мощност и от скоро се пояжи и друг проблем колата започна да придърпва когато е в движение над 2000 оборота(на празен ход при форциране не предърпва)и светва лампата за подгрев на свештите. благодаря преедварително за отоворите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтна в какво се е изразявал.. Шот има хитреци не сменят всички уплътнения и така. особено тия от вътрешната страна на помпата към блока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменнил е всищчките уплътнения и О пръстени възмоожно е и да е пропуснал некое

А дали е възможноо да е пусннал по малко гориво заштото колата не изкарва черен дим както преди и да не и достига гориво

За всеки сслучай утре ще я заккарам на комп. да я погледнат :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са много милиграмите на празен ход и за това да се получава - гледа ли я на компютър после като направи помпата - ако не е - трябва да се намести главата на помпата с компютър.

Другото е щом светва подгрева се появява грешка, ще видиш каква е и ще се насочиш - може би не я е зацепил и центровал както трябва. А може и да е повредил нещо. Но с компютър е най-бързия и сигурен начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обезателно с компютър да ти я видят и както ти е казал Върбанов - някой разбиращ, тези помпи на слух не се настрйват. Гледам си на около 70 км от Сф, ако може да се кара колата разкарай се до тук. Успех :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...