patzi Публикувано 16 Март 2012 Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 имам дупка може би от шило... сега му завих една видичка и спря да тече. може да покапва малко но не си е работа.тази пластмаса лепи ли се и дали трябва са се сваля резервоара, при положение че дупката е на дъното.ако някой е лепил успешно да споделя :bia: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 16 Март 2012 Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 там където лепят брони дали няма да могат да го направят. отиди и питай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alozanov Публикувано 16 Март 2012 Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 познат си залепи резервоара с поксипол и няма ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 17 Март 2012 Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 То в резервоара отиват значителни суми, та не мисля, че трябва да се занимавате с лепения и прочие! Нов, щото иначе е като скъсан джоб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grando Публикувано 17 Март 2012 Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 едно просто решение което при мен реши проблема със спукан резервар(на мотоциклет).трябват ти две шайби от маслоустойчива гума и две от месинг,болт и гайка също от месинг(бронзови).с дрелка разпробиваш пукнатото така че да се получи хубав кръгъл отвор.размера на болта и отвора трябва да са еднакви(шайби,гайка и болт при стругар).брозовите и гумените шайби вътрешния диаметър еднакви с болта и отвора,а външния три пъти по голям.намазваш тънко гумените шайби със силикон за гарнитури и през отвора за бензиновата помпа слагаш гумената,бронзовата,болта и държиш контра.отдолу под колата(втори човек)гумена,бронзова,гайка и стягате.дано да съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 17 Март 2012 Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 В никакъв случай Поксипол! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 17 Март 2012 Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 По добре резервоар втора ръка за 40-50 лв от колкото 20 лв за лепила и литри изтекъл бенизн по родните пътища... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 17 Март 2012 Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 (Редактирано) тоя номер с гумените шайби го приложих на бойлера, когато протече. Три години нямах никакви ядове, Протече от друго място и го смених, но от това нито капка. Мисля че ще стане номера и при резервоара както казва колегата grando. Още повече че дупката е малка и не вярвам да има ядове впоследствие. Редактирано 17 Март 2012 от николай 77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 17 Март 2012 Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 Дядо ми така поправяше бойлера докато заприлича на таралеж от винтчета и чак след това нов. Това преди 30-40 години. Винтчетата ги мажеше с епоксидна смола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanchev Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Колеги как решихте проблема - лепене със лепило, калаидисване или нещо друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Пластмаса с калайдисване ?!? :steinigung:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patzi Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Залепих резервоара с лепило като пластелин.Продава се на пръчки като пластелин и се мачка точно като него,за да даде реакция.Около 12лв. струваше.За сега няма ядове.Лепилото лепи пластмаса,метал .....абе каквото се сетите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Най-хубаво е да се смени, но като се има предвид, че ако протече веднага се разбира, можеш и да си го завариш. Сещаш се, че трябва да го свалиш и измиеш старателно с гореща вода преди да предприемеш заваряването.Ето с този "поялник". Аз си го купих за да си поправя начупената маска около бронята, защото нова маска в САЩ струва $2800. Невероятно е какви неща могат да се направят с нещо, което струва толкова малко.Plastic Welding Kit 80 Watt Iron Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Какъв принцип на действие има този поялник, колега?:gruebel:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanchev Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Моят го заварих - това е само дългосрочното решение.Но не препоръчвам в домашни, експериментални условия да го правите - ОПАСНО!!!Решението за престрашилите е само и единствено - Вкарване на изгорели газове от дизелов двигател в резервоара докато заваряте или ако имате на разположение бутилка въглероден двуокис да му пуснете вътре.Миене, пълнене с вода и кви ли не - НЕ помагат и има яко БУМ. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 (Редактирано) Става и да се изсипе вътре едно кило сух лед, но специално за запояване с ютията, която показвам, аз не бих се притеснявал от експлозия. И горящ фас да хвърлиш в резервоар, експлозия не става.Поялникът е един най-обикновен поялник с подходящо направен накрайник. Единствената разлика, от обикновения, е че има термостат, който поддържа достатъчно ниска температура за да не изгори пластмасата и достатъчно висока за да разтопява до рядка паста Xenoy-я без да я разгражда.Eто едно видео, само ви съветвам в никакъв случай да не си купувате от ментето, наречено FiberFlex, защото това наистина за нищо не става - не се смесва с пластмасата (поне не с тази на бронята на мерцедес и ауди), не се боядисва хубаво и си остава мек. За попълване ползвайте парченца от същата пластмаса, която ремонтирате. Пластмасовите брони не случайно са толкова скъпи. Поне на старите немски коли, ако не е PVC, е наистина скъпа и много здрава композиция от термореактивни пластмаси, но пък за сметка на това се поправя много лесно.И не всички брони стават за ремонтиране със запояване. На много от американските коли пластмасата е термореактивна и при нагряване се превръща във воняща течност, която повече не се втвърдява. Четете кодовете и експериметирайте. Доколкото знам, резервоарите са от термопласт, най-често високоплътностен полиетилен, който идеално се ремонтира с "ютията". Редактирано 22 Февруари 2013 от Бъчи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване