Jump to content

Спукан резервоар


patzi

Recommended Posts

имам дупка може би от шило... :gruebel: сега му завих една видичка и спря да тече. може да покапва малко но не си е работа.тази пластмаса лепи ли се и дали трябва са се сваля резервоара, при положение че дупката е на дъното.ако някой е лепил успешно да споделя :bia: :bia: :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в резервоара отиват значителни суми, та не мисля, че трябва да се занимавате с лепения и прочие! Нов, щото иначе е като скъсан джоб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно просто решение което при мен реши проблема със спукан резервар(на мотоциклет).трябват ти две шайби от маслоустойчива гума и две от месинг,болт и гайка също от месинг(бронзови).с дрелка разпробиваш пукнатото така че да се получи хубав кръгъл отвор.размера на болта и отвора трябва да са еднакви(шайби,гайка и болт при стругар).брозовите и гумените шайби вътрешния диаметър еднакви с болта и отвора,а външния три пъти по голям.намазваш тънко гумените шайби със силикон за гарнитури и през отвора за бензиновата помпа слагаш гумената,бронзовата,болта и държиш контра.отдолу под колата(втори човек)гумена,бронзова,гайка и стягате.дано да съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре резервоар втора ръка за 40-50 лв от колкото 20 лв за лепила и литри изтекъл бенизн по родните пътища...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя номер с гумените шайби го приложих на бойлера, когато протече. Три години нямах никакви ядове, Протече от друго място и го смених, но от това нито капка. Мисля че ще стане номера и при резервоара както казва колегата grando. Още повече че дупката е малка и не вярвам да има ядове впоследствие.

Редактирано от николай 77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дядо ми така поправяше бойлера докато заприлича на таралеж от винтчета и чак след това нов. :hilezh:

Това преди 30-40 години. Винтчетата ги мажеше с епоксидна смола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Залепих резервоара с лепило като пластелин.Продава се на пръчки като пластелин и се мачка точно като него,за да даде реакция.Около 12лв. струваше.За сега няма ядове.Лепилото лепи пластмаса,метал .....абе каквото се сетите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Най-хубаво е да се смени, но като се има предвид, че ако протече веднага се разбира, можеш и да си го завариш. Сещаш се, че трябва да го свалиш и измиеш старателно с гореща вода преди да предприемеш заваряването.

Ето с този "поялник".

Аз си го купих за да си поправя начупената маска около бронята, защото нова маска в САЩ струва $2800. Невероятно е какви неща могат да се направят с нещо, което струва толкова малко.

Plastic Welding Kit 80 Watt Iron

post-44487-0-93009000-1361503576_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят го заварих - това е само дългосрочното решение.

Но не препоръчвам в домашни, експериментални условия да го правите - ОПАСНО!!!

Решението за престрашилите е само и единствено - Вкарване на изгорели газове от дизелов двигател в резервоара докато заваряте или ако имате на разположение бутилка въглероден двуокис да му пуснете вътре.

Миене, пълнене с вода и кви ли не - НЕ помагат и има яко БУМ. :2gunsfiring_v1:

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и да се изсипе вътре едно кило сух лед, но специално за запояване с ютията, която показвам, аз не бих се притеснявал от експлозия. И горящ фас да хвърлиш в резервоар, експлозия не става.

Поялникът е един най-обикновен поялник с подходящо направен накрайник. Единствената разлика, от обикновения, е че има термостат, който поддържа достатъчно ниска температура за да не изгори пластмасата и достатъчно висока за да разтопява до рядка паста Xenoy-я без да я разгражда.

Eто едно видео, само ви съветвам в никакъв случай да не си купувате от ментето, наречено FiberFlex, защото това наистина за нищо не става - не се смесва с пластмасата (поне не с тази на бронята на мерцедес и ауди), не се боядисва хубаво и си остава мек. За попълване ползвайте парченца от същата пластмаса, която ремонтирате. Пластмасовите брони не случайно са толкова скъпи. Поне на старите немски коли, ако не е PVC, е наистина скъпа и много здрава композиция от термореактивни пластмаси, но пък за сметка на това се поправя много лесно.

И не всички брони стават за ремонтиране със запояване. На много от американските коли пластмасата е термореактивна и при нагряване се превръща във воняща течност, която повече не се втвърдява. Четете кодовете и експериметирайте. Доколкото знам, резервоарите са от термопласт, най-често високоплътностен полиетилен, който идеално се ремонтира с "ютията".

Редактирано от Бъчи
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...