Jump to content

Вече съм от клуба на Audi


audi.100

Recommended Posts

Не може да е от датчика на 4-ти цилиндър (ще има и записана грешка в ЕКУ-то за него), ЕКУ-то няма механизъм с който да спре подаването на гориво или искра само на някой цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

VBI , абсолютно съм съгласен с теб . Всичко е механично , но е факт , че докато е студена , според AUDI.100 , не работи . :stupid: През седмицата се разбрахме да я остави да преспи при мен , явно не е ревнив :hilezh: , и ще я видя . Технически съм грамотен и за мен проблема и малко странен . Значи капачката и палеца са чисто нови , кабелаците са що годе добре ,свещи каза е сменял 2-3 пъти , айде тях ще ги сменим , защото са еднополюсни в момента . Да е дозатора не ми се вярва - няма как студена да не подава само на един цилиндър , а като загрее да работи на шест . Компресията са я мерили , казва и на четирите цилиндъра е почти 12 . Ремъци , вериги са зацепени нормално . Абе като позагрее и на звук и на вървеж я докарахме , ама това чудо нещо не мога да го осмисля . Засега .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е студена иска повечко гориво, ако има запушване в цедката на дозатора на 4-ти цилиндър или проблем със самата дюза - няма да работи при студен двигател. Щом свещта е суха значи не е от токовете, а по-скоро от липса на гориво. Това за работа на бензин. Ако има проблем и на газ единственото общо може би ще е смучене на паразитен въздух отнякъде, както писах по-горе :nixweiss:.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е резона , ако има запушване да не работи студена , когато горивото е повече ? А за въздуха със сигурност не дърпа от никъде - оборотите му стоят като заковани - 900 , даже и на слух няма колебания ! Имам един резервен дозатор , вече една година кисне в бензин , ще го сложа него да видя как ще е . Също ще видя и дюзата да я сменя . Предполагам засега , че може би диференциалното налягане е по-малко и на студена ще дроби и колегата да си мисли , че дюзата не работи . Иначе ток има и свещта прави добра искра . Като му закача манометрите картинката ще се изясни . При профилактиката не остана време за фин реглаж - зора беше да запали на бензин и съотвено да заработи що годе нормално . Поздрави засега !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е резона , ако има запушване да не работи студена , когато горивото е повече ?...

Резона е, че на студен двигател, респективно цилиндър, му трябва повече гориво за да работи. Ако е запушена дюзата или цедката на главата на инжекциона на 4-ти цилиндър ще има недостиг на гориво и съответно цилиндъра няма да работи. Като загрее двигателя количеството гориво му стига и вероятно ефекта се проявява само на по-високи обороти. Това нещо много лесно може да се провери. Като запалиш двигателя студен и не работи 4-ти цилиндър му отвий щуцера отгоре на главата инжекциона и гледай какво се случва. Ако пръсне яко бензин значи проблема е в дюзата, ако тече едва-едва или поне много по-слабо ако сравниш с работещ цилиндър значи проблема е от запушване на цедката на главата на инжекциона на 4-ти цилиндър. Надявам се, че никой не е въртял дозатора на 4-ти цилиндър? И все пак ще се "потретя" сигурно, но проверихте ли вакумите - за сервото и за охлаждането на дюзите, маркучето е свързано точно на 4-ти цилиндър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите дават искра , с токовете няма проблем . Проблема е дозатор , ел. регулатор , дюза - някъде там се е скрила гадината . Лекото в случая е ,че всичките тези неща ги имам изправни в наличност и няма да се получи следното: върви вземи това ,а не било то , я вземи ей това другото , я и то не било ,и така нататък , докато не хвърлиш някоя прилична сума по стелажите в гаража или мазето .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Около два или три пъти собственика каза че проблема е:

-Студена, на газ и бензин!

Като се помисли извода от неговото оплакване и проверките на колегата е редно да се отчете..."Карана е на метан"...Искра има. Е остана проблем с компресията. Ако ТЯ е мерена на топло когато проблема го няма вие очаквате ли това мерене да е фактор?

ПП - А как от смучене на въздух няма да работи цилиндър? Аз знам че се вдигат обороти, и се нарушава скойната работа на мотора, но за прекъсване от смучене на въздух чувам за първи път!

И поне ще бъда оплют, спокойно утре ще си извадим некоя дюза докато е на газ да видим дали ще почне да прекъсва :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :) ... надявам се всеки генерално да е добре,

@ Vankata_84, тук не става въпрос за оплюване, все пак сме се събрали да си помагаме, и всеки дава съвети от опита си колкото и да са странни, аз лично съм имал такива случки, че по скоро бих повярвал бялото да е черно отколкото дадена случка .... :hilezh:

@ audi.100 до къде стигна с изледователската експедиция на успеха, аз мился(понеже съм ел.инжекцион), че тези неща могат да се видят с просто око, имам предвид дали е от дюзата или т.н, все пак ако няма бензин в цилиндъра, има много малко възможности при механичната инжекция, помпата е обща, и остават .... механичния разпределител, маркуч и дюза, ако може всяко да се пробва поотделно, например да откачите дюзата, след това маркуча от към мех. разпределител .... и т.н. Успех :zustimm:

П.П Пътя към идеалното е изпълнен с селски изпълнения от предишни майстори комбайнери които са съсипали хубавия агрегат, дано ти излезе дреболия и да си :dance:

Редактирано от Furba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старт инжектора може да е проблема също :zustimm: Той да не затваря добре и от там да удавя 4-ти цилиндър. Обаче свеща няма как да е суха :zustimm:

Furba - За това говорим, защо един да е прав пък друг да не е :zustimm:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старт инжектора може да е проблема също :zustimm: Той да не затваря добре и от там да удавя 4-ти цилиндър...

И защо ще удавя само 4-ти цилиндър - имаш вредвид, че при студен старт старт-инжектора помага само на 4-ти цилиндър ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Имам предвид че ако е здрав инжекотора помага на всички цилиндри само при старт. Но ако дефектира как то в случая подозирам може да:

-Не затваря добре от което през времето докато е угасена колата да стича в 4-ти цилиндър.

-Да има механично нещо което да пречи на правилното впръскване на въпросния инжектор и той да успява само да удави 4-ти цилиндър.

-Може и в ел.веригата да има проблем и инжектора да седи в някаква степен отворен.

-Предпоставките за проблем от механично естество са големи. Тая картерна вентилация точно до него внася такива гадости, че не е истина. Вярно бензина ги разтваря, но къде ще спре отлагането си е негова работа.

ПП - На колегата СънШайн Б4-ката има същия проблем. Проблема изчезна в момента в който спряхме бензина (временно да не качва даже помпата). Кара се само на газ и проблем няма. Дюзата на 4-ти е сменена, проблема остана. И на газ и на бензин работи все едно няма компресия. Като загрее все едно нищо не е било. За мен в случая остава някаква драма със старт дюзата, или отлагания от вентилацията да събират струята на старт инжектора и да натича цялото количество в 4-ти :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,

@ Vanko77 и audi.100, кажете какво става не ни дръжте в напрежение :hilezh: , аз съм съгласен с всички твърдения, че проблема е механичен, лично според мен ще се окаже смукача или там някакъв си регилатор в механичния инжекцион, щом мойта работи без 70% от датчиците и ламбда сондите, тука със сигурност проблема с горивото е механ., пробвайте с извадени маркучи в 4-ри бутилки да видите колко и как пускат дюзите .... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Привет на всички и благодаря сърдечно на всички, които се отзоваха със своите съвети. Промяна по колата няма все още. Иначе какво бутнах по колата започвам да изреждам. Обстоен преглед на всички вакууми, ходих при човек, който разбира от токове и ми откачи този "timing advance processor" без него колата запалва значително по добре. Смених също така дюза на 4-ти цилиндър, свещи, кабели на свещите. Да компресията е мерена и при топъл и студен двигател. 4-ти цилиндър просто ме изумява и мен на студен двигател 15 атмосфери, при топъл 16 атмосфери, компресомера е редовен и съм склонен да му вярвам. От тук смея да си правя извод, че нещо не е в ред точно в този цилиндър не знам какво се е случвало в експлоатацията му преди мен- знам само това, че колата е карана на метан. Мислех, че може да са разпределителните валове и след като колата загрее, поради линейното разширение на метала да започне да отваря. Мерих гърбиците всички, но и там не е проблема. Почнах да се замислям за друго от рода на това да е сложено друго бутало например. Според мен също не е и от повдигачи, защото когато запаля колата, ще се чуват да тракат, но такова нещо няма. Пролетта смятам да отворя главата за да видя и там какво става, ако и там всичко е редовно, съм почти изчерпан от към идеи. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги имам съмнение, че имам разменени маркучи на картерната вентилация. От двигателя има по-тънко разклонение, което влиза в петата дюза. Другия по-широкия край отива във филтърната кутия. Откачих маркуча от филтърната кутия, запалих колата и от там смучеше въздух вместо да духа (за мен е по правилно да духа). Възможно ли е тънкото маркуче, което влиза в дюзата за студен старт да всмуква всичките картерни газове. Възможно ли е да имам разменени маркучи или даден дифузьор на някой от маркучите (който може би нямам).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти още ли не си я оправил :blink: Просто съм изпуснал да напиша. При колегата СънШайн с б4 АЦЕ-то се оказа проблем с потенциометъра. Едно че бяха криви перцата, друго че беше износен, и беше разместен :zustimm:

ПП - Явно от показанията на потенциометъра зависи количеството впръскано през старт инжектора и от там удавя колата :stupid: След ремонт и реглаж на потенциометъра проблем не трябва да имаш. Ако не пипа масло не барай мотора :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега времето за впръскване на дюзата за студен старт не се ли определя от датчика за температура отзад на главата? ( тук в четвъртия пост поне колегата така е писал http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74028 )Ако проблема е от потенциометъра няма ли да ми мени обороти на празен ход (примерно са 1000 падат до 500 и така ги колебае) При мен проблем е че до 70 градуса нямам бавни обороти, след като колата вдигне тази температура от 70 градуса оборотите се нормализират и колата работи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако проблема е в потенциометъра ще има проблеми с оборотите (няма стабилни).

От темп. датчика идва грешно инфо до компа, а той мени смесообразуването според полученото инфо и... резултата е на лице (тромава кола >реагира бавно, кофти разход и т.н.. в зависимост от полученото инфо).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това за "времето" на работа на дюзата е така! Обаче инжектора е ел.магнитен клапан който работи с импулси. Като знаем че налагането ние 6,5 бара при едно и също време на работа впръсканото количество зависи само от ширината на импулсите. А тави ширина е съвсем нормално да зависи от сензор за натоварване(потенциометър), темп.датчик, обороти...Оправи си потенциометъра и проблеми няма да имаш. Това че ти клати оборотите е втори знак за проблеми с него :zustimm:

ПП - Не съм сигурен дали ще стане ама пробвай някой път като я палиш да натиснеш педала на газта. Идеята е ако вярно горивото е повече, да и дадеш повече въздух. Палиш я и директно 2500-3000 оборота. Така 10-20 секунди...Според мен може и да не успее да удави 4-ти по този начин :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше точно така, ако я паля в обороти от порядъка 1800-2000 (на бензин) няма време да удави цилиндъра и работи добре.

Като вдигне малко температурата и няма ядове, хубавото е, че бързо вдига температура дори и в студено време.

Сега с работещ потенциометър колата е така както трябва да е.

Последно Пепи пипа ел. регулатора и почисти една малка цедка в него (имаше наслояване).

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...