Jump to content

Мнения за Ауди А6 2.5 ТДИ


kamen21

Recommended Posts

Здравейте колеги искам да си купя Ауди А6 2.5 ТДИ след 98 година. Интересува ме дали е сполучлив този мотор, някои хора го хвалят , други го оплуват за това реших да питам за да искажете различни мнения и да може да си преценя дали да си вземам изобщо такова Ауди . Благодаря на всички предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега аз от две седмици съм с такова ауди с този мотор за сега мога да кажа че е голямо удоволствие да се кара аз лично мисля че мотора е здрав много зависи как е подържан и как ти ще го подържаш пожелавам ти успех :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи, всичко зависи на каква кола ще попаднеш. Аз преди около 4 месеца си купих 2.5 163hp 2003 год. и от тогава съм сменил един вал с две кубилици и един повдигач което е 400 лв. друго не съм пипнал. само сипвам нафта и карам. не знам защо толкова го плюват този мотор, но мен си ме кефи, колата си е супер и ако си решил взимай. всичко обаче зависи собственика преди теб как я е потдържал. Успех с избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя звяр няма да го пусна за продан под 8 000 лв. , а и за да го продам ще трябва да съм си насмогнал на масрафа за да го заменя за по нов модел А6!

А такива коли по 4-5 хилки , не мога да си представя за кви ядове иде реч!

Колега ако трябва да си вземаш кола за малки разходи ,това не е твоят автомобил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 Душегуба е евтин само за първоначална покупка.. Аз моя, въпреки външните забележки, също не бих го пуснал под 8к. Че аз в него съм налял 15к.. :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

действитело тази кола ако е под 8 хилки значи нещо и има.аз лично моята под 9к не бих я продал. ако колата е перфектна първоначалната инвестиция е 1200 лв. за ремъци, ролки и др. виж ако и има нещо си приготви + 2000 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега аз от две седмици съм с такова ауди с този мотор за сега мога да кажа че е голямо удоволствие да се кара аз лично мисля че мотора е здрав много зависи как е подържан и как ти ще го подържаш пожелавам ти успех :zustimm:

добре до тук се разбра че 2 седмици издържа мотора. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като возия колата е супер за цената си.

Много зависи къде живееш, какви майстори има наоколо и колко ще я караш годишно.

Аз навъртях 50-60 хил. за 2 години и при първият ремонт който се наложи, колата замина за моргата.

Практиката показва, че ако не си късметлия, влизаш в един филм, от който трудно излизаш.

По форума има много написано, направи си удоволствието да почетеш малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз навъртях 50-60 хил. за 2 години и при първият ремонт който се наложи, колата замина за моргата.

Колега, правилно ли разбрах, при първото по-сериозно нещо си я засилил към Надин? Това малко пресилено ми се струва..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, правилно ли разбрах, при първото по-сериозно нещо си я засилил към Надин? Това малко пресилено ми се струва..

Да, така стана. Докара ме до вкъщи, и повече не запали.

В нашата област, има само един майстор, на когото можех да му доверя колата, пък той огледа и каза, че

само след 15-20 дена може да види какво й има, трябвало двигателя да се сваля и т.н.

По принцип, колата си отслужи заслужено, радвам се, че не ме остави някъде в чужбина, защото тогава става много дебела работата.

Единственно съжелявам, че не си оставих предните седалки... те ми липсват наистина.

За колата нищо лошо не мога да кажа, освен скъпата подръжка. И изисква квалифицирани майстори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от колите, които съм имал - 6-7 различни най-голям проблем са майсторите се оказва.

Никой не носи елементарна отговорност за свършената работа, дори и при смяна на маслото.

Иначе на въпроса на колегата отговарям - На А4 купе обаче,този мотор,4х4, автоматик, карам вече 3та година, 30 000 км, сменил съм всички консумативи - ролки, ремъци и т.н. предни и задни дискове, лагери главини (на старата ми кола деу нубира купувана нова ги сменях 2 пъти и при това колата я продадох на 138000 км)накладки, един спирачен апарат (според мен от снега нещо блокира), ремонт на алтернатора, нов компресор за климатика и някакви други по-дребни неща.

извън града ми харчи 6,9-7,5

в града 12-13

Не е приятно да плащаш за ремонти, но както дойде.

На мен колата ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от колите, които съм имал - 6-7 различни най-голям проблем са майсторите се оказва.

Никой не носи елементарна отговорност за свършената работа, дори и при смяна на маслото.

Иначе на въпроса на колегата отговарям - На А4 купе обаче,този мотор,4х4, автоматик, карам вече 3та година, 30 000 км, сменил съм всички консумативи - ролки, ремъци и т.н. предни и задни дискове, лагери главини (на старата ми кола деу нубира купувана нова ги сменях 2 пъти и при това колата я продадох на 138000 км)накладки, един спирачен апарат (според мен от снега нещо блокира), ремонт на алтернатора, нов компресор за климатика и някакви други по-дребни неща.

извън града ми харчи 6,9-7,5

в града 12-13

Не е приятно да плащаш за ремонти, но както дойде.

На мен колата ми харесва.

днес посмятах - 7400 лв обслужване за 2 1/2 години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай 1.8т-зверски здрав двигател. Бягай от 2.5тди - ако пък толко държиш на нафта - търси 1.9тди но много трудно да намериш читава а и за около 5к шанс няма :zustimm:

Пак ще повторя - за да не намразиш марката бягай далеч от 2.5тди :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,знаете ли колко вида двигатели има 2.5TDI на AUDI че изказвате такива мнения.

Помествам списъка с двигателите/стр.7/Другото е бонус за незнаещите и чули това онова!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е голямо успокоение, винаги може да се надяваш, че точно твоя двигател е с отстранени проблеми <_< .

Когато все пак ти се наложи да отвориш мотора, истинския бонус е, че всъщност всичко мотори са еднакви и по моргите е пълно с тях :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро качих снимки с разликите на два мотора BUD и AKE

всички мотори са различни, то заради това има толкова двигатели и модификации.БГ "майсторите",само говорят не четът,не използват инструмент по предназначение и най вече не знаят какво правят.За един ангренаж без правилните скоби и ключалки и най вече знание

как се прави само с един БЯЛ МАРКЕР "да бележим къде е бил ремъка/ците/- не става,и после двигателя бил лош :hilezh:

AUDI да са фалирали отдавна...

Въпрос към знаещите "Колко трябва да бъде ъгълът спрямо валовете на помпата VP 44"

Жокер има механичен и софтуерен чрез VAG,и двата се правят при смяната на ангренаж!

ПОследствие:шумни двигатели,пушене при палене,липса на реакция при рязко натискане на педала,износване на мех.части поради предварение и и и...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега в подписа ми можеш да се осведомиш за всичко което те интересува предполагам километрите са с около 200000 повече отколкото пише на километража имам колата от една година 20 000км голям кеф е да се кара обаче май давам повече пари за нея от колкото за любовницата :D :D все още не съм сменял нищо от валове помпи и турбо но съм се подготвил и за това премеждие.Успех с избора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро качих снимки с разликите на два мотора BUD и AKE

всички мотори са различни, то заради това има толкова двигатели и модификации.БГ "майсторите",само говорят не четът,не използват инструмент по предназначение и най вече не знаят какво правят.За един ангренаж без правилните скоби и ключалки и най вече знание

как се прави само с един БЯЛ МАРКЕР "да бележим къде е бил ремъка/ците/- не става,и после двигателя бил лош :hilezh:

AUDI да са фалирали отдавна...

Въпрос към знаещите "Колко трябва да бъде ъгълът спрямо валовете на помпата VP 44"

Жокер има механичен и софтуерен чрез VAG,и двата се правят при смяната на ангренаж!

ПОследствие:шумни двигатели,пушене при палене,липса на реакция при рязко натискане на педала,износване на мех.части поради предварение и и и...

едва ли всички страдат от некадърни майстори, не че ги няма, но защо при другите двигатели няма такива драми. все пак ауди имат доста големи мотори с доста ремъци, шайби, турбини и т.н.

а и едва ли си открил топлата вода, и хората в порше не знаят как се правят тези неща или нямат достатъчно инструменти.

Защото познавам доста хора които точно там си правят ремонтите и въпреки това пак си имат нейзбежните проблеми на душегуба.

Още повече, че това не е явление само в България, а мисля че Немците едва ли ходят при знайни и незнайни майстори. Просто това си е недостатък на този двигател, Над 300 000 км си ги износва тези части и то поголовно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега в подписа ми можеш да се осведомиш за всичко което те интересува предполагам километрите са с около 200000 повече отколкото пише на километража имам колата от една година 20 000км голям кеф е да се кара обаче май давам повече пари за нея от колкото за любовницата :D :D все още не съм сменял нищо от валове помпи и турбо но съм се подготвил и за това премеждие.Успех с избора

Ей, намери се още един да си води статистика на разходи и подробна сервизна книжка на колата, вместо да бълва празни приказки - евалата, колега! :respekt: ...също така - още един пример, че колата може да бъде икономична, ако всичко е ОК и не е автомат.

И в моя подпис може да се направи справка.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега поне от към ролки и ремъци мога да те успокоя,че вече ги има за 520 лв пълен комплект. Доставям ти ги директно от Германия ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...