kamen21 Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Здравейте колеги искам да си купя Ауди А6 2.5 ТДИ след 98 година. Интересува ме дали е сполучлив този мотор, някои хора го хвалят , други го оплуват за това реших да питам за да искажете различни мнения и да може да си преценя дали да си вземам изобщо такова Ауди . Благодаря на всички предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 май някой бот ги пуска тия теми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 май някой бот ги пуска тия теми аамммиииии....бъркаш са! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tongo87 Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Здравей колега аз от две седмици съм с такова ауди с този мотор за сега мога да кажа че е голямо удоволствие да се кара аз лично мисля че мотора е здрав много зависи как е подържан и как ти ще го подържаш пожелавам ти успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Не е бот, просто душегуба влезе в масовата цена 4-5 х.лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen76 Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 да и всички искат да си купят за 4000-5000лв а никои се не пита защо струват толко малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ReVolver Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 успех на всички ентусиасти дръзнали да се качат на душегуб за 4-5000 лв и вероятно на 120-150 000 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril_bozhkov Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 значи, всичко зависи на каква кола ще попаднеш. Аз преди около 4 месеца си купих 2.5 163hp 2003 год. и от тогава съм сменил един вал с две кубилици и един повдигач което е 400 лв. друго не съм пипнал. само сипвам нафта и карам. не знам защо толкова го плюват този мотор, но мен си ме кефи, колата си е супер и ако си решил взимай. всичко обаче зависи собственика преди теб как я е потдържал. Успех с избора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Аз моя звяр няма да го пусна за продан под 8 000 лв. , а и за да го продам ще трябва да съм си насмогнал на масрафа за да го заменя за по нов модел А6!А такива коли по 4-5 хилки , не мога да си представя за кви ядове иде реч!Колега ако трябва да си вземаш кола за малки разходи ,това не е твоят автомобил! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 +1 Душегуба е евтин само за първоначална покупка.. Аз моя, въпреки външните забележки, също не бих го пуснал под 8к. Че аз в него съм налял 15к.. ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril_bozhkov Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 действитело тази кола ако е под 8 хилки значи нещо и има.аз лично моята под 9к не бих я продал. ако колата е перфектна първоначалната инвестиция е 1200 лв. за ремъци, ролки и др. виж ако и има нещо си приготви + 2000 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Здравей колега аз от две седмици съм с такова ауди с този мотор за сега мога да кажа че е голямо удоволствие да се кара аз лично мисля че мотора е здрав много зависи как е подържан и как ти ще го подържаш пожелавам ти успех добре до тук се разбра че 2 седмици издържа мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
destino Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Като возия колата е супер за цената си.Много зависи къде живееш, какви майстори има наоколо и колко ще я караш годишно.Аз навъртях 50-60 хил. за 2 години и при първият ремонт който се наложи, колата замина за моргата.Практиката показва, че ако не си късметлия, влизаш в един филм, от който трудно излизаш.По форума има много написано, направи си удоволствието да почетеш малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Аз навъртях 50-60 хил. за 2 години и при първият ремонт който се наложи, колата замина за моргата.Колега, правилно ли разбрах, при първото по-сериозно нещо си я засилил към Надин? Това малко пресилено ми се струва.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
destino Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 Колега, правилно ли разбрах, при първото по-сериозно нещо си я засилил към Надин? Това малко пресилено ми се струва..Да, така стана. Докара ме до вкъщи, и повече не запали. В нашата област, има само един майстор, на когото можех да му доверя колата, пък той огледа и каза, чесамо след 15-20 дена може да види какво й има, трябвало двигателя да се сваля и т.н.По принцип, колата си отслужи заслужено, радвам се, че не ме остави някъде в чужбина, защото тогава става много дебела работата.Единственно съжелявам, че не си оставих предните седалки... те ми липсват наистина.За колата нищо лошо не мога да кажа, освен скъпата подръжка. И изисква квалифицирани майстори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 от колите, които съм имал - 6-7 различни най-голям проблем са майсторите се оказва.Никой не носи елементарна отговорност за свършената работа, дори и при смяна на маслото.Иначе на въпроса на колегата отговарям - На А4 купе обаче,този мотор,4х4, автоматик, карам вече 3та година, 30 000 км, сменил съм всички консумативи - ролки, ремъци и т.н. предни и задни дискове, лагери главини (на старата ми кола деу нубира купувана нова ги сменях 2 пъти и при това колата я продадох на 138000 км)накладки, един спирачен апарат (според мен от снега нещо блокира), ремонт на алтернатора, нов компресор за климатика и някакви други по-дребни неща.извън града ми харчи 6,9-7,5в града 12-13Не е приятно да плащаш за ремонти, но както дойде.На мен колата ми харесва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 от колите, които съм имал - 6-7 различни най-голям проблем са майсторите се оказва.Никой не носи елементарна отговорност за свършената работа, дори и при смяна на маслото.Иначе на въпроса на колегата отговарям - На А4 купе обаче,този мотор,4х4, автоматик, карам вече 3та година, 30 000 км, сменил съм всички консумативи - ролки, ремъци и т.н. предни и задни дискове, лагери главини (на старата ми кола деу нубира купувана нова ги сменях 2 пъти и при това колата я продадох на 138000 км)накладки, един спирачен апарат (според мен от снега нещо блокира), ремонт на алтернатора, нов компресор за климатика и някакви други по-дребни неща.извън града ми харчи 6,9-7,5в града 12-13Не е приятно да плащаш за ремонти, но както дойде.На мен колата ми харесва.днес посмятах - 7400 лв обслужване за 2 1/2 години... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 Гледай 1.8т-зверски здрав двигател. Бягай от 2.5тди - ако пък толко държиш на нафта - търси 1.9тди но много трудно да намериш читава а и за около 5к шанс няма Пак ще повторя - за да не намразиш марката бягай далеч от 2.5тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 Колеги,знаете ли колко вида двигатели има 2.5TDI на AUDI че изказвате такива мнения.Помествам списъка с двигателите/стр.7/Другото е бонус за незнаещите и чули това онова! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 Това е голямо успокоение, винаги може да се надяваш, че точно твоя двигател е с отстранени проблеми .Когато все пак ти се наложи да отвориш мотора, истинския бонус е, че всъщност всичко мотори са еднакви и по моргите е пълно с тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 Скоро качих снимки с разликите на два мотора BUD и AKEвсички мотори са различни, то заради това има толкова двигатели и модификации.БГ "майсторите",само говорят не четът,не използват инструмент по предназначение и най вече не знаят какво правят.За един ангренаж без правилните скоби и ключалки и най вече знаниекак се прави само с един БЯЛ МАРКЕР "да бележим къде е бил ремъка/ците/- не става,и после двигателя бил лош AUDI да са фалирали отдавна...Въпрос към знаещите "Колко трябва да бъде ъгълът спрямо валовете на помпата VP 44"Жокер има механичен и софтуерен чрез VAG,и двата се правят при смяната на ангренаж!ПОследствие:шумни двигатели,пушене при палене,липса на реакция при рязко натискане на педала,износване на мех.части поради предварение и и и... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
бкараиванов Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 здравей колега в подписа ми можеш да се осведомиш за всичко което те интересува предполагам километрите са с около 200000 повече отколкото пише на километража имам колата от една година 20 000км голям кеф е да се кара обаче май давам повече пари за нея от колкото за любовницата :D все още не съм сменял нищо от валове помпи и турбо но съм се подготвил и за това премеждие.Успех с избора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Скоро качих снимки с разликите на два мотора BUD и AKEвсички мотори са различни, то заради това има толкова двигатели и модификации.БГ "майсторите",само говорят не четът,не използват инструмент по предназначение и най вече не знаят какво правят.За един ангренаж без правилните скоби и ключалки и най вече знаниекак се прави само с един БЯЛ МАРКЕР "да бележим къде е бил ремъка/ците/- не става,и после двигателя бил лош AUDI да са фалирали отдавна...Въпрос към знаещите "Колко трябва да бъде ъгълът спрямо валовете на помпата VP 44"Жокер има механичен и софтуерен чрез VAG,и двата се правят при смяната на ангренаж!ПОследствие:шумни двигатели,пушене при палене,липса на реакция при рязко натискане на педала,износване на мех.части поради предварение и и и...едва ли всички страдат от некадърни майстори, не че ги няма, но защо при другите двигатели няма такива драми. все пак ауди имат доста големи мотори с доста ремъци, шайби, турбини и т.н.а и едва ли си открил топлата вода, и хората в порше не знаят как се правят тези неща или нямат достатъчно инструменти.Защото познавам доста хора които точно там си правят ремонтите и въпреки това пак си имат нейзбежните проблеми на душегуба.Още повече, че това не е явление само в България, а мисля че Немците едва ли ходят при знайни и незнайни майстори. Просто това си е недостатък на този двигател, Над 300 000 км си ги износва тези части и то поголовно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 (Редактирано) здравей колега в подписа ми можеш да се осведомиш за всичко което те интересува предполагам километрите са с около 200000 повече отколкото пише на километража имам колата от една година 20 000км голям кеф е да се кара обаче май давам повече пари за нея от колкото за любовницата :D все още не съм сменял нищо от валове помпи и турбо но съм се подготвил и за това премеждие.Успех с избораЕй, намери се още един да си води статистика на разходи и подробна сервизна книжка на колата, вместо да бълва празни приказки - евалата, колега! ...също така - още един пример, че колата може да бъде икономична, ако всичко е ОК и не е автомат. И в моя подпис може да се направи справка. Редактирано 9 Април 2012 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
technobg.com Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 Колега поне от към ролки и ремъци мога да те успокоя,че вече ги има за 520 лв пълен комплект. Доставям ти ги директно от Германия . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване