Jump to content

Проблем А4 тди 97-ма 90 кс


venkobreiko

Recommended Posts

Колега, темата не е по моя въпрос, но въпреки това искам да попитам като се извинявам на автора, до 1800/1900 оборота, т.е. преди да развърти турбината колата е мудна.

Като махнахте ЕГР-а намалихте ли го ,чрез Ваг-кома? А дебитомера го гледайте в движение дали дава исканите стойности......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какъв смисъл механичен,какво точно се случва? Виж координатите в дизеловия раздел на dani 94 от Монтана и се разходи да ти погледне колата...по отзивите, мисля че човека разбира от тия мотори.

Проблема е че работата не ми позволява да пътувам...А механичен така ми каза човека на ВАГ-а и не ми светела лампата на подргрева на таблото и каза че са я махнали но незнайно защо може би е светела постоянно знам ли така умувахме с майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР е намален през ВАГКОМ на минимум, а дебитомера е гледан в движение, като тогава дава упоменатите от мен стойности. Преди месец и половина и някъде 1000 км го чистих със спрей дебитомера, и горе долу се изчисти и тогава колата работеше добре, но напоследък забелязъх, че пак е мудна в ниските, та затова ме интересуваше дали тази мудност идва от ниските стойности на дебитомера или от друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моята също се появяват силни вибрации, но се усещат само на 5-та като натисна повечко газта от 60 до 85км/ч (това значи под 2000об) и след това изведнъж утихва. Но врибрациите не са толкова силни и за това мисля, че си е нормално. Ако ускорявам нормално не се усеща въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моята също се появяват силни вибрации, но се усещат само на 5-та като натисна повечко газта от 60 до 85км/ч (това значи под 2000об) и след това изведнъж утихва. Но врибрациите не са толкова силни и за това мисля, че си е нормално. Ако ускорявам нормално не се усеща въобще.

Значи е в нормите така ли?Тогава да не се притеснявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип и аз имам вибрации в този диапазон обороти и мислех че е някакъв проблем от дюзи или турбина, но след ровене в нета и консултация с други колеги разбрах че в 90 процента от колите го има и се поуспокоих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен мноооооооого ме съмнява, че това вибриране/клатене/тресене е нормално, ама както и да :steinigung:

На моята кола преди да се появи това вибриране/клатене/тресене при всякакви обороти мотора се се държеше нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вглеждайте толкова..маховиците са ви тръгнали...това е симптома при надлъжните мотори,но така може и 100х.км да изкара..

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вглеждайте толкова..маховиците са ви тръгнали...това е симптома при надлъжните мотори,но така може и 100х.км да изкара..

Ха така де да си стягаме парици за ремонт май :blink: а дали моята е с демпферен маховик? А4 тди 97-ма 90 кс?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си колега излишни пари за момента са това. Има още много хляб в тоя маховик докато му дойде времето, но ако те дразни и ти е некомфортно шофирането сменяй го. Но за твоя двигател не съм сигурен дали е с демферен маховик, нека другите се изкажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти е сигурно, че е маховик. През дупките в кожуха на скоростната, когато е в по-напреднал стадии, се вижда излязлата грес. Ако, гледайки тампоните на двигателя (предните) се вижда че има следи от теч на антифриз=за смяна. Задните тампони се виждат и на око, т.е. чрез повдигане с щанга и пр.

@swetlioo - когато чисти турбото, въртя ли гайката на вакумния регулатор?

Гледай налягането на турбото по карта дали го следи правилно и дали го достига прекалено бавно. Мериш на 4-та от 60 до 160км/ч., като се опиташ да задържиш поне 6сек. на максимум налягане. Овърбуста трябва да е поне 50 - 100 милибара.

Другото нещо, понякога дебитомерите показват при това в твоя случай 850мг. обаче го регистрират много бавно. Нямаш ли някой познат, от който да вземеш за проба дебитомер? Един малък жокер: всички дебитомери, които са с букса като на твоята кола, са едни и същи, т.е. можеш да развартиш двете болчета и да извадиш само измерващия елемент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитометъра проверявал ли си го? при него се усеща нещо като придръпване, което може да се тълкува като вибрация. друга причина не се сещам да тресе в този диапазон от обороти, тампоните няма как да са, там ще тресе при подаване на газ.

иначе и колегата е прав че може да има притрисане заради развъртането на турбото, то включва на 2000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не е толкова тресене, клатене или придърпване, а по-скоро ръмжене и за това не му отделям особено внимание.

П.П.: „... Не трогай технику и она тебя не подведёт!“

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам с друг дебитомер. :zustimm:

Това за дебитомера не се отнася за теб...

А иначе каквото е казал KFZ-Azubi ,няма грешка...хубаво е по често хора като него да дават мнения :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към KFZ-Azubi не съм пипал гайката, а турбото си достига исканото налягане както му го иска компютъра, най-много секунда закъснение да има. Лошото е, че няма къде тук да вдигна 160 и да задържа така за да направя перфектен лог, но турбината се държи за момента идеално и нямам оплаквания от нея. По скоро понякога както казах е мудна до 1800 об. а за дебитомера моят не е с отделно тяло на две болтчета, ами е неразглобяем и вътре е с три метални пластини в по малко парче като тръба, колата ми е преди 97г. а дебитомера е Пиербург. Ако имаш жокер за този дебитомер ще се радвам ако го споделиш :) Весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам, че не ми е ясно, ако проблема е от маховик, постоянно ли ще го има тресенето/лашкането в този диапазон на оборотите 1800/1900 - 2000/2100, или само при подаване на газ, а като отнемеш и пак е в този диапазон на оборотите няма да има тресене/лашкане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички, да пораздвижа темата с един въпрос, не точно по темата. Тия дни навъртях бая километраж на колата, и тъй като съм писал в предишните постове за симптомите ми, тия дни пак ги имах, но се опитах да се концентрирам върху тях и да видя какво става. И така, колата в ниските, че я няма я няма, но ми се струва, че някак си и по бавно набира. Все едно задържа колело, въпреки, че не е така, тъй като никое не грее. Пък и педала ми се струва по-твърд, когато усещам тази мудност. А когато я няма и педала ми се струва по-лек, дали е внушение всичко това, или има някаква зависимост и какво би я причинило?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

По темата- имах подобни вибрации , но само при потегляне... и се оказа маховика и пружините в него.

На 1Z двигателите се монтира обикновен съединител с обикновен маховик /не е демпферен и не е скъп/.

Та след смяна на съединител - комплект , въпросната вибрация ми изчезна....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...