Jump to content

Искам да стана Ауди А3 собственик :)


П.Петков

Recommended Posts

Здравейте колеги,

В момента съм собственик на VW Passat B4 1800куб. 90кс. и искам да стана собственик на Ауди А3!

Идеята на темата ми е като повече разбиращи и срещали се с всякакви проблеми по тези автомобили да събера мнения и да мога при оглед да се пазя от Кофти автомобили!

Въпросите са ми от сорта на кой е най-хубавият двигател, има ли някакви чести проблеми които проявярват тези автомобили и т.н.! Много моля за съдействие и Акъл :)

Надявам се да ме разберете и съдействате и да се похваля скоро с придобивка :)

Забравих да уточня търся автомобил в порядъка 1997 - 2000 год. Приготвил съм около 4500 гущера за покупката ( дано са достатъчно ) :)

Редактирано от П.Петков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравей колега и евентуално колега по марка автомобил :))).Да започнем с двигателя..Не искам да бъда пристрастен, но за мен лично бензинов е най-удачен.1.8 125 HP, 1.6 102 HP...Двигателите предполагам ти е ясно, че са на VW и са изключително здрави, за 1,6 двигателя единствено проблеми са скоростните кутий, които понякога изискват доработка..разхода на гориво е идентичен в порядъка 10-11-12 в градски условия и все пак в зависимост от това как я караш малко повече в полза на 1.8 все пак по-голям двигател..извънградско с 3000 оборота и 100 км/h 1.6 двигателя постига 6,5-7/100л отново в зависимост от карането..това е като цяло за двигателя.Ходова част..поне аз лично като собственик на А3 8L от 2 год. нишо не сум сменял..като цяло модела А3 не е известен с проблемна ходова част..железни носачи, нищо общо с А4 и неговите алуминиеви.Това е като цяло колега ако имаш някакви допълнителни въпроси с удоволствие ще помагаме, а и да не забравя 4500 мисля че ще се вместиш ако сметнем, че А3-ката е 98г.Някоя по-запазеничка с малко пазарлък и си готов.Успех колега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата!

Като човек, който кара А3 1.6 (101 HP), бих ти казал, че едни 24 коня отгоре ще са ти в полза, докато разхода ще ти е ако не аналогичен, то поне почти същия. Окачването наистина е здраво. Това което обаче забелязвам, че се появява при доста колеги от форума (появи се и при мен) е проблем с ламбда сонда, което наложи и смяната й 2 месеца след покупката на колата. Затова преди да направиш покупката бих те посъветвал да закараш колата на диагностика и да я закачат на компютър.

Ако по-виският данък не е проблем за теб, и аз те съветвам да си вземеш 1.8 (125 HP).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не вземам в предвид данъка аз също предлагам 1.8 125кс. Собственик съм на такова и мога да кажа че съм доволен. А и като разхвърлиш данъка на 12 месеца щото го плащаш веднъж в годината, не мисля че е чак такъв проблем. 1.6 мотора ще ти гори толкова колкото и 1.8, но няма да ти върви толкова доволно особено в градски условия когато се налага да изтегляш на ляв завой и тем подобни. Срещал съм се сигурно с поне 2/3 от проблемите на 1.8 за 6 месеца откакто съм я купил и мога да твърдя че не са толкова сериозни и скъпи. Нетипичните проблеми вече късмет е да не се сблъсква човек с тях :). Най скъпото с което съм влязъл е смяна на съединител щото нямаше кой да гледа като я купувах и не мислих особено за него. Разхода по тая манипулация ми струваше 165лв. комплект съединител (лагер, притискател и феродов) + 50лв. Смяна. Малко от колегите във форума могат да се похвалят със смяна на съединител за 215лв. особено тея със 1.8Т. Там вече е по сериозно. Вземай 1.8 колега и карай спокойно. Ама и гледай хубаво като купуваш. Вземи си някой с комп и VAGCOM с тебе да ти я закачи и тогава вече всичко е наред. За 4500 ще вземеш свясна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги!

Първо да попитам относно:

за 1,6 двигателя единствено проблеми са скоростните кутий, които понякога изискват доработка..

Какво искаш да кажеш колега под доработка? И нещо специфично ли имаш предвид, което трябва да гледам или ако искам да е по-добре да я дообработя аз?

и Второ:

Вземи си някой с комп и VAGCOM с тебе да ти я закачи и тогава вече всичко е наред.

Колега не съм запознат с тези автомобили и не ми говори нищо VAGCOM и какво трябва да закачам :D

Дано не изглеждат тъпи въпросите ама... Толко си мога :D

И още нещо не уточних... Мисля да търся модел с Газов инжекцион? Имате ли някакви наблюдения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо не уточних... Мисля да търся модел с Газов инжекцион?

Търсиш А3-ка със заводски монтиран газов инжекцион?Нещо бъркаш ако е така, такова животно не съществува.Ако изрично колата трябва да е с инжекцион, в мобилето знаеш къде да цъкнеш на оборудване и ще ти излязат всички газирани А3-ки.

А VAG-COM е диагностичен софтуер, който чрез специален конектор на колата диагностицира проблеми, показва данни за различните системи в реално време, прави разни настройки по системите и възлите и други такива.Из форума има доста търговци предлагащи въпросната програмка+ кабел.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..Не искам да бъда пристрастен, но за мен лично бензинов е най-удачен.1.8 125 HP

Подкрепям на 100% караме 1.8 АГН 2 години и освен обслужване друго нищо не е правено по него. Кара се непрекъснато от мен и жена ми. Единстения недостатък според мен е , че на 100 км/ч държи почти 3000 оборота което мен лично ме дразни. Колата се кара с масло 5В40 и не го пипа грам независимо как се кара. За сега само положителни впечатления имам от колата. Гледай колата да е запазена и няма да имаш никакви грижи ! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсиш А3-ка със заводски монтиран газов инжекцион?Нещо бъркаш ако е така, такова животно не съществува.Ако изрично колата трябва да е с инжекцион, в мобилето знаеш къде да цъкнеш на оборудване и ще ти излязат всички газирани А3-ки.

А VAG-COM е диагностичен софтуер, който чрез специален конектор на колата диагностицира проблеми, показва данни за различните системи в реално време, прави разни настройки по системите и възлите и други такива.Из форума има доста търговци предлагащи въпросната програмка+ кабел.

:) Не не... Поне това съм наясно че Такова животно нема :) Не съм се уточнил в предишният пост :) Въпроса ми беше дали имат ядове тези с монтиран газов инжекцион, защото такова ще търся, а относно VAGCOM-a редно ли ще е да да си набавя такъв софтуер преди покупката или да се доверя на Продавача на автомобила ако има такъв софтуер той ?!? Има ли как да го манипулира и ако няма такъв софтуер дали по сервизите го имат и ползват или те ползват друг софтуер ( Леле как го написах само :stupid: :stupid: :stupid: ) дано ме разберете :D

..Единстения недостатък според мен е , че на 100 км/ч държи почти 3000 оборота което мен лично ме дразни...

Мерси колега...

А това с оборотите на коя скорост го прави, защото ако е на 5-та предавка ( май доколкото разбрах скоростната кутия е 5степенна) ако вдигнеш повече от 100км/ч ще влезе и в повече обороти и ще се форсира много, а ми се струват не много тежки коли с голям ( 1800куб ) двигател... Малко ми е странно :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......а относно VAGCOM-a редно ли ще е да да си набавя такъв софтуер преди покупката или да се доверя на Продавача на автомобила ако има такъв софтуер той ?......

Не пишеш откъде си, но доста хора вече разполагат с програмката, викни някой твой градски от форума да ти пусне една диагностика когато ходиш на огледи, някои са на биричка, други на количка, трети зависи:).За продавач да пуска диагностика не съм чувал, но може и да има някъде, това като бялата лястовица.

Абе все искам за попитам(сега е момента), тия А3-ки не са ли ви малки?Две вратички, стани-да -седна......, а?Имал съм коли с две врати, мъка си е определено, друго си е четиривратото возило.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега в момента съм с VW Passat B4 седан 1800куб. - ГоУем автомобил... Карам я вече 3 години и напълно съм съгласен с теб, ама съм на 23 год и малко не се чувствам като за нея... Да признавам безгрешна, не ме е оставила на пътя и колко багаж и народ съм возил само тя и аз си знаем... Огромна работа ама сякаш нещо малко ми се кара :bia: А и като гледам снимките не е много мъничка... Единственият минус са 2-те врати, ама и колко често ще возя някой?!?

А колкото до отговора ти относно VAGCOM ще го имам в предвид и като тръгна на покупка ще попитам тук там :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ГИ , вече четири години карам тройката с ГИ БРЦ и нямам никакъв проблем само сипвам газ мотора е 1.8 125. Не всички А3 са с 2 врати има и с 4 , така че въпрос на избор .Лично аз също не съм фен на (стани да седна ) но всеки си има различни предпочитания и за това си търсих да е с 4 врати .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ГИ , вече четири години карам тройката с ГИ БРЦ и нямам никакъв проблем само сипвам газ мотора е 1.8 125.

А разлика във вървежа на колата усетил ли си колега :zustimm:

и какъв разход горе долу ти дава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги изкоментирахте бензиновите мотори,но никой нищо не спомена за дизелите,а те също са здрави и горе долу понавървяват и разхода като пари е същия като на бензиновите.Да не говорим,че има мотори като 1.9тди 131к.с.с шест скорости и са като истребители.Тези които са 110к.с. са много здрави и също на вървене не са за изхвърляне.Няма да споменавам и че който е фен на високите скорости може да се правят какви ли не зверски промени като по голямо турбо,чипове разни и колери.Според мен дизела също не е за изхвърляне.Все пак ти си решаваш дизел или бензин. :D:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе все искам за попитам(сега е момента), тия А3-ки не са ли ви малки?Две вратички, стани-да -седна......, а?Имал съм коли с две врати, мъка си е определено, друго си е четиривратото возило.

Ами зависи , какво имаш предвид под малки? На предните места е така: имаме А4 Б5 и въпросното А3 и съм ги мерил с ролетка , оказа се че разстоянието м/у двете предни врати (без корите) на А3ката е по голямо с близо 2 сантиметра плюс това , че и покрива е по висок :lol: за сметка на това в А4ката ширината м/у предните кори е със сантиметър и нещо повече щото кори на вратите са по тънки :) Все пак А3ката ние втора кола но като цяло повече се кара , няка е по удобна. Аз когато купувам кола я взимам с да я карам/караме а не да се возя защото рядко качвам повече от един най-много двама души. Зависи от нуждите и претенциите все пак и най-вече от възможностите :)

п.п. По този критерии в Мецедес Ц-класа W202 е по тясно от А3то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да напише колко километра кара на година и ако са около 30 000км. си заслужава дизела.

Оууу много ми даваш колега :) Аз на Пасата ми съм му навъртял 40000 за 3 години почти, така че доста по-малко от това ще и навъртам!

Колеги изкоментирахте бензиновите мотори,но никой нищо не спомена за дизелите,а те също са здрави и горе долу понавървяват и разхода като пари е същия като на бензиновите.Да не говорим,че има мотори като 1.9тди 131к.с.с шест скорости и са като истребители.Тези които са 110к.с. са много здрави и също на вървене не са за изхвърляне.Няма да споменавам и че който е фен на високите скорости може да се правят какви ли не зверски промени като по голямо турбо,чипове разни и колери.Според мен дизела също не е за изхвърляне.Все пак ти си решаваш дизел или бензин. :D:zustimm:

И аз съм чувал добри неща за Дизелите, но съм привърженик на бензина, а и няма да я карам на ръчка, а бавно, приятно и с удоволствие :) Не си падам рали шофьор :D Сигурността преди всичко :zustimm:

...и съм ги мерил с ролетка , оказа се че разстоянието м/у двете предни врати (без корите) на А3ката е по голямо с близо 2 сантиметра плюс това , че и покрива е по висок за сметка на това в А4ката ширината м/у предните кори е със сантиметър и нещо повече щото кори на вратите са по тънки :)...

...п.п. По този критерии в Мецедес Ц-класа W202 е по тясно от А3то.

Ето това също исках да чуя... Искам да ми е широко и комфортно :) на визия ми изглежда комфортно, а и след тези МЕРКИ :dance:

взети от колегата останах задоволен от прочетеното :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. По този критерии в Мецедес Ц-класа W202 е по тясно от А3то.

Е, точно тези критерии да ги оставим, все пак това са различен клас коли.

Аз пък возя доста често повече от един пътник и двувратката ми е неефективна меко казано.Но за 23 годишен младеж А3-чицата си е идеално коле, де да ми бяха достъпни когато аз бях на толкова.....:hilezh:.Автора мятай една тръцка с халдексче и пей.Че и на газчица става както са споменали по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли при 2.65 нафта и 1.30 газ, все още предлагате мазутници на хората? Особено за такива дърти кошери. :gruebel:

Аз съм за 1.8Т на газчица, мотора преди фейслифта е направо песен за тая цел. Хем ще си бръмчи човека за 10-15лв. на 100, хем ще може да си се придвижва сравнително бързо и да раздава газ когато му кефне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук доста позитиви и скоро ще тръгвам на пазар! Реших да е 1.8 бензиновият с Газов инжекцион и се надявам скоро да се похваля! Благодаря за отговорите Ви до сега... Ако някой иска да добави нещо ще чакам :)

:respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те да си вземе кола без монтиран ГИ и след това ти да си поставиш в избран от теб сержиз !

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо? Какво имаш в предвид! :gruebel:

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам наблюдения ,че колите пристигащи с ГИ са на доста километри и при евентуален проблем с ГИти по сервизите няма да се занимават да го правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...