Jump to content

ауди а6 3.0дизел 2005гл-обслужване


krasolin

Recommended Posts

Здравейе колеги, нов съм във форума на ще ви помоля накратко да пишете, колко е обслужването на а6 2005г-ремъци, масла и т.н. Харесъл съм една такава, затова ще ви моля да пишете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са цените на оригиналните части и в официалния сервиз на ауди. Могат да се намерят оригинални и с отстъпка или да ползваш по-евтини афтърмаркет такива.

-Въздушен филтър - 40лв

-Маслен филтър - 30лв

-Горивен филтър - 160лв

-Поленови филтри за купето 2бр. - 95лв

-Накладки пълен комплект - 560лв (със смяна)

-1,5л. антифриз - 26лв.

Течности със смяна:

-Антифриз - 150лв

-Спирачна течност - 80лв

-Хидравлична течност - 60лв

-Смяна масло на скоростите (типтроник) - 700лв

-Двигателното масло към 300-400лв според маслото.

Други:

-Смяна на обслужващ ремък+ ролки+ ремък на помпата са към 600лв

-Спирачни дискове - 250лв на бройка

-чистачки - 80лв

-Акумулатор - 600лв.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е голям и върху него има един номер, който се кодира в energy management модула с цел по-добро управление на заряда.

Може да се сложи същата Варта (както оригиналния) и да се кодира с номер от друг оригинален... някъде към 380 - 400 лв. в Вартата май

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле майко мила, какви цени, какви коли (я си карай Добромирчо старото моделче - АСЕ, че любимо портофейлче, ще е пълно със пари) !!!

Колко много искам точно такава кола, ала авант, но мога само да Ви завиждам !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,

За да не отварям нова тема искам да ви попитам за следното - от Порше Пловдив ми предложиха "специални" цени за обслужване при тях като офертите са следните:

1. Смяна въздушен, маслен филтър и масло (Castrol LL03 5W-30) 8 литра всичко общо за 306,57 лева

2. Смяна въздушен, маслен, поленови и горивен филтър плюс масло (Castrol LL03 5W-30) 8 литра всичко общо за 586,06 лева

В двете цени е включен труд и ДДС.

Ако има значение, карам A6 3.0 2008.

Според вас тези цени добри ли са при положение, че клоня към обслужване в официален сервиз. Иначе това, което ме притеснява, че трябва да ходя всеки път до Пловдив, а живея в София.

Благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С разходката до Пловдив смяната ще ти излезе "златна"...

Отиване и връщане до Пловдив са 300 км х 8 л. нафта = 24 л х 2.7 ~ 65 лв.

Има варианти за обслужване в София на цени сравними или по-ниски от предложениете ти и не виждам смисъл... освен това най-ценния ресурс (времето) не го отчитаме в цялата операция, но да утрепя 5-6 часа за смяна на масло ми се струва карйно неразумно :)

Ако държиш на обслужване в официален сервиз пробвай да притиснеш Порше в София като има покажеш офертата от пловдивчани...

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ВЕСКО,

Благодаря ти за съвета. Това беше и моята мисъл - за съжаление нямам безкрайно време, а и с дизела до Пловдив не ми излиза сметката. Но все пак исках да попитам, защото можеше да се окаже, че цените в Пловдив са с 50% (примерно) по-ниски от останалите сервизи (колкото и да не е вероятно) и тогава би имало смисъл. Ще отида тези дни в софийския сервиз и ще ги натисна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че защитавам теорията за Пловдив, но се чудя за колко време ще идеш от южна Сф до Српската граница, където горе долу се намира сервиза на порше, плюс чакането там, щото ще чакаш нали, няма да се връщаш пак до другия край на града за да тръгнеш обратно за колата.

Може да се окаже, че е същото време като да идеш до Плоиф и да се върнеш оттам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтрите, въздушен и климатик може сам да си ги смениш. Трябва, обаче първо някой да ти покаже как става и нататък е лесно.

Масленият също се сменя лесно - потопяем филтрираш елемент, трябва само да съблюдваш силата с която се завива чашката. Пише си на нея отгоре 20Нм

Горивният филтър май изисква някакви клещи, ако се не лъжа. Трябва ти и нова дифтунга на болта на картера. Това е "голямото" обслужване.

Аз въздушния и тези на климатика филтри си ги сменям сам. Взимам си по два комплекта на една смяна на масло. Значи ги сменям на около 7-8хил.км

Горивният филтър както и самата смяна на масло ги правя в сервиз, но не Порше, защото маслото си го купувам аз.

Всичко купувам оригинално от ауди, но го монтирам сам или в друг сервиз. За текуща диагностика също ползвам услугите на друг сервиз - така мога да разбера кое какво е и водя диалог по време на диагностиката В Порше това няма как да стане, защото не те пускат в самия сервиз.

Всичко останало (каквото излезе) в Порше БГ Запад, защото дават гаранция и знаят какво правят.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...