Simonss22 Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Здравейте на всички! Очакваме смяна на ангренаж на Ауди А6 2.5ТДИ 2002г плюс масло и филтри, но имам проблем, само за ангренажа ми искат 1000лв и след въпроса ми защо е такава сумата, отговора беше - "понеже има около 15 чаркуляка: ремаци,ролки,обтегачи и тн...(качествени) Въпроса ми е за тази цена струва ли си? И какво точно се сменя освен 2-та ангренажни ремака и ролките плюс водната помпа, защото ми обясниха ,че зад тях имало още ремаци,обтегачи и тн и те се сменяли... и точно заради това била и цената такава. Та реших първо да се допитам и до вас, благодарско на всеки отзовал се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dk4174184 Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 (Редактирано) колега твоийта цена е "златна" ,на мен ми казаха 2400лв части и 350лв работа Редактирано 7 Юни 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PankoV Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Брее, колега , като я купува не се ли поинтересува защо са толкова "евтини" Шегувам се разбира се ,, скъпо е щото има цял куп гадости за смяна , а и освен това трябва да си видиш каляската такава (като на снимката) за да си достигнал до целта. Иначе освен ремъци и ролки се сменява - перка на охлаждането (радиатора), водна помпа и вече два ангренажа, два пистови, има няма 7-8 ролки и караш още 120 хил. км докато ти мине болката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
бкараиванов Публикувано 21 Април 2012 Доклад Share Публикувано 21 Април 2012 (Редактирано) колега виж при колегата АСЕ има готов комплект за ангренаж на 2.5 тди на 420лв.,взимаш една водна помпа за 60-80лв,термостат 20-40лв два ремака за климатика и алтернатора 50-70лв и намираш някой който разбира да ти го смени.Става за около 3-4 часа,труда варира от 150 до 350 според зависи/на мен ми го направиха за 100 но понеже е познат и извън работно време/хубаво е да вземеш и 2 тубички антифриз 25лв от колегата АСЕ и да сменят и него така и така се разкача.Цените не са вече толкова кожодерски като преди 2-3 години.УспехP.S.Ако не си сменял филтъра за картерните газове хубаво е и него да смениш въпреки че твоята би трябвало да е с новия филтър който май само се чисти Редактирано 21 Април 2012 от бкараиванов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 21 Април 2012 Доклад Share Публикувано 21 Април 2012 Колегите са прави!Цените са там някъде , така че действай , че да няма проблеми!Части си вземи ти от доверен човек , че и там има голяма разлика !Аз вчера накарах хората от сервиза ,в който си поддържам колата , да ми отворят капаците на главите да видим за какво става дума и вече съм спокоен че всичко е точно и смело да си давам газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simonss22 Публикувано 22 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Благодаря Ви за полезната информация. Тези дни ще действам и ако имам още въпроси ще разчитам на Вас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai Stanev Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Днес приключих със смяната на ремъците. Коства ми 730 лева 7 ролки, 4 ремъка, водна помпа, термостат. Правих си я сам. Колата мие ауди а4 2,5 тди 1998г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 колега дай малко инфо за смяната,имали нещо трудно в смяната и използвали спец.изтроменти че,и аз мисля да си правя сам смяната че с тия наши майстори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Трябват скоби за да блокираш валовете и да монтираш коректно ремъка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Не че нещо ама точно на душегуба да се учите Дайте си пари за мотажа и не го мислете освен относително кофтито работа по тоя мотор може само бели да си направи самоук майстор. Може ли да сподели колегата как точно ги мисли тия 120 х с нашенски ремъци тая работа е пълен ЪпсУрд по мой наблюдения масово се кара 12-15 х г тва ще е некъв ремък чудо да изкара 10 годинки то колата нема де но тва е друга тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 (Редактирано) да така е,по до добре при човек който това му е работата на мен просто ми стана интересно че,вече гледам доста колеги са се справили с тази работа до колко добре само те си знаят,аз мисля да не рискувам,а за скобите аз затова попитах колегата че гледам в нета има комплекти за смяна на ангренаж и не са скъпи,а ма тава е друга тема и аз не мисля че има такъв ремък освен ако него сменяш в Порше,иначе на другите е препоръчително на 60000км така знам аз Редактирано 3 Май 2012 от bori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mindzakis Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Здравейте на всички! Очакваме смяна на ангренаж на Ауди А6 2.5ТДИ 2002г плюс масло и филтри, но имам проблем, само за ангренажа ми искат 1000лв и след въпроса ми защо е такава сумата, отговора беше - "понеже има около 15 чаркуляка: ремаци,ролки,обтегачи и тн...(качествени) Въпроса ми е за тази цена струва ли си? И какво точно се сменя освен 2-та ангренажни ремака и ролките плюс водната помпа, защото ми обясниха ,че зад тях имало още ремаци,обтегачи и тн и те се сменяли... и точно заради това била и цената такава. Та реших първо да се допитам и до вас, благодарско на всеки отзовал се! az moga da ti go smena Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunnobg Публикувано 7 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2012 ремъците на гейтс колко ще издържат.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts