NikolaAtanasov Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 здравейте колеги. от скоро съм собственик на Б4 АБТ мотор моноинжекцион 90 к.с. и забелязах че ми прави следния проблем. Колата е с газова Тартарини слагана във Франция, проблемът се състой в това че като прехвърля на бензин и колата е в движение се случва едно забиване(разстрисане след по рязко натискане на педала за газта) и тръгване(отпушване) и мирише на бензин, на газ нямам този проблем с вървенето, но пък мирише на газ от време на време, та нещата само до настройка ли опират или има нещо за смяна и какво може да създава тези проблеми. Стъпковият мотор е сменян преди 1 година от стария собственик с нов. Моля дайте съвет какво може да е? забравих да спомена че забелязвам повишен разход на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Аз съм с АБК и имам сходен проблем, но разхода ми на газ е ОК....Един вид за секунди се получава давене при смяна на горивата. Дали се дължи на газовия клапан, превключвателя или нещо друго не ми е ясно обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaAtanasov Публикувано 1 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 (Редактирано) явно грешно съм го обяснил, при мен придърпването или забавянето не го прави при прехвърлянето от газ на бензин, а когато колата се движи на бензин, получава се нещо като натисна педала на газта има забиване на муцуната (все едно когато газта ви свършва) с леко форсиране или натискане на педала до дъното колата се отпушва и тръгва, но при това отпушване се усеща едно разтрисане на колата, всичко това го прави само и единствено на бензин в движение на всички предавки, сутрин също пали много трудно или ако запали веднага изгасва, на газ нямам този проблем, но има завишен разход. И днес като ми свърши газта и прехвърлих се случи същото описано по горе но и със силна миризма на бензин. Да не би да има нещо запушено или просто си иска настройка бензин/газ. Да спомена отново че изброените проблеми ги прави само на БЕНЗИН, на газ колата е идеална даже и пали на газ. Редактирано 8 Май 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 сутрин също пали много трудно или ако запали веднага изгасва..Преди време аз имах подобен проблем и след смяна на синият датчик, този който предава инфо към ЕКУ-то, всичко си дойде на мястото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Както е казал колегата първо, синият датчик после, ламбда сонда.На студено как е?Може и от грешки в компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaAtanasov Публикувано 1 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 (Редактирано) на студено пали уж нормално на бензин и веднага изгасва, след като я запаля на газ и загрее се оправя с оборотите на бензин, но остава проблема със забиването и чуденето и мириса на бензин. Редактирано 8 Май 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Преди да сменяш каквото и да било първо пробвай с едно изключване на акумулатора,за десетина минути.Имаш ли монтиран ламбда сонда емулатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaAtanasov Публикувано 2 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 (Редактирано) да кажа честно нямам идея дали имам такъв емулатор. както казах проблема го има само на бензин, на газ колата върви идеално и няма никакви проблеми само разхода е повишен на газ това е. днес поразпитах и ми казах че е възможно дюзата на моното да е подпушена и от там да идва проблема Редактирано 8 Май 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Мисля,че това,което споделих е най-лесния начин,за проверка дали има натрупване на грешки в компютъра.Лично е изпитано от мен поне на 3-4 аудита с АВТ мотори и дава резултат.Оплакванията бяха същите като твоите т.е. на газ са добре а бензина е проблем.Пробвай,нищо не ти струва преди да се набуташ с безсмислени разходи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaAtanasov Публикувано 2 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 (Редактирано) благодаря колега за съвета, ще го пробвам задължително. Редактирано 8 Май 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 (Редактирано) Всичко описано по горе е и моя проблем ,повярваи ми направил сьм всичко каквото и колегите са описали но проблема на бенз си стои . Нямам вече идея от какво е това.Последното което ми идва е че центровката е правена на газ и сега дава лек проблем в вьрвжа на бензин. Редактирано 8 Май 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaAtanasov Публикувано 3 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 (Редактирано) днес се случи следното нещо: колата е направена да пали на бензин и на 2000 об. прехвърля на газ, та не беше палена 2 дни преdи малко пробвах да я запаля, запали нормално и изгасна изведнъж и повече не пожела да запали на бензин колкото и да въртях (газта ми беше свършила, иначе на газ пали перфектно и няма проблеми) след като я избутах до газ станцията и заредих колата запали на газ без проблем и като загря палеше на бензин също толкова лесно без да гасне. Не съм я пробвал на бензин но по горе описаното от мен ще си го има на бензин. Не съм разкачал акумулатора. Възможно ли е да е запушена дюзата на моното? Редактирано 3 Май 2012 от NikolaAtanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 (Редактирано) Колега, започни от по - дребните неща. Потърси из форума или AutoData, стойностите на синият датчик... замери твоя и ги сравни, ако има големи отклонения, според мен е редно да го смениш. Редактирано 8 Май 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 4 Май 2012 Доклад Share Публикувано 4 Май 2012 (Редактирано) Няколко пъти ми се наложи да свалям акумулатора,днес също,за 5-6 часа.Промяна във вървежа на бензин или газ не съм забелязал,но ми прави впечатление,че след като го сложа държи около 1500-1600 об./мин. на свободна,за 2-3 дни.После се оправя и падат на 900.Явно се преинсталира виндовса. Редактирано 8 Май 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 4 Май 2012 Доклад Share Публикувано 4 Май 2012 (Редактирано) Това докато се адаптира компютъра след като е прекъсвано захранването.Но ако нямате ламбда емулатор гарантирано ще ви се натрупат грешки при работа на газ при,което ще имате проблеми с работата на бензин. Редактирано 8 Май 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lokke Публикувано 5 Май 2012 Доклад Share Публикувано 5 Май 2012 (Редактирано) И на мен ми забиваше така и придьрпваще на байр нагоре,смених ламбда сондата и се оправи.Газово нямам.Но виж синия датчик.И опитай с разкачане на акумолатора. Редактирано 8 Май 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 (Редактирано) Първо се извинявам, че ползвам темата на колегата.Та кой е този син датчик къде се намира той, че на мен ми прави абс.същите проблеми сменил съм и свещи и кабели и дистр.капачка и палец и т.н. но проблема си остана.Има един син мисля беше датчик който е до този сивия-който показва температурата на таблото и по спомен оригинален беше 63 лева.Та къде е този син датчик как да го намеря, марка за предпочитане и ориентировъчна цена, ако знае някой.Мерси. Редактирано 8 Май 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki76 Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 (Редактирано) Имам чисто нов син датчик,ако на някой му трябва да се обади.Марката е Хансен Прайс. Редактирано 13 Май 2012 от niki76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Понякога причината може да е в повреден датчик на Хол или лош контакт на буксата му (до дистрибуторната капачка) Разкачи я, напръскай с WD, разкачи и закачи акумулатора, за да изтриеш грешките (още по добре с ваг ком) и виж дали ще се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 Колеги простете за невежеството но как се казва този син датчик, че днеска казвам на двама "търговци" на авточасти че, датчика е този който дава сигнала към еку-то и е горе на тройника, даже бях готов да отворя капака да им го покажа а те и двамата ми викат-дай ни име на този датчик, така как да го търсим?За пръв път моята кола да затрудни някой търговец, представям си какво е ако търся при тях некъв датчик за Мазда6 (отклоних се). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 15 Май 2012 Доклад Share Публикувано 15 Май 2012 Колеги простете за невежеството но как се казва този син датчик, че днеска казвам на двама "търговци" на авточасти че, датчика е този който дава сигнала към еку-то и е горе на тройника, даже бях готов да отворя капака да им го покажа а те и двамата ми викат-дай ни име на този датчик, така как да го търсим?За пръв път моята кола да затрудни някой търговец, представям си какво е ако търся при тях некъв датчик за Мазда6 (отклоних се).Това ти трябва;temperature sensor / for: / electronic control unit20MM 2 pin blue / ABK,ABM,ABT, AAZ,1Z - part number 025906041Aкупи си и уплътнение ако го няма към датчикаа, тия въобще не са търговци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 zorba, много благодаря за пълния отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Смених датчика, но проблема макар и по-слабо изразен остана-към лабдата ли да се насочвам?Нямам ресет(или емулатор) на газовата, утре ще пробвам да разкача плюса на акумулатора да видим ще има ли резултат, ако не нова лабда (вероятно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaAtanasov Публикувано 18 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 за сега моята е оправена на газ и върви иделано, майстора каза че проблема на бензин може да е от помпата, горивен филтър и може би ламбда сонда, като я оправя и на бензин ще кажа какво е било. поздрави на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване