Jump to content

отново за проблема с паленето на топъл двигател


Kissman

Recommended Posts

Знам че много е писано за този проблем че когато е студен двигателя пали лесно но престои ли 10-15 мин и повече трудно пали.Последното което прочетох като причина е неподходящ или изтощен акумулатор..има ли логика в това и какъв трябва да ползвам за моя 2.0 бензин,130 коня..Иначе има опасност да прецакам стартера с това трудно палене..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за да допълня малко темата за акумулаторите-след като е вече е поработил и заредил акумулатора не трябва ли при следващо палене да дава необходимия ток, а то е обратното :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че 75 амперов акумулатор ти е достатъчен. Измери колко волта ти е напрежението при работещ двигател и включени фарове , парно, климатик ако има и други големи консуматори и при вдигане на оборотите. Трябва да е в границите 13,8 - 14,3 волта. Също измери и напрежението на акумулатора при загасен двигател. Ако разполагаш с аерометър измери плътността на електролита в акумулатора , да се ориентираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

75 ампера на бензинова малолитражка не е малко множко? Ако кара предимно градско на къси разстояния ще седи перманентно недозареден. Не е ли по-важен стартовия ток който може да даде отколкото капацитета на акумулатора?

Не ми се вярва проблема да е свързан с акумулатора ама знам ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 1.8 , 125 коня и я карам с такъв. Проблем нямам до сега вече почти цяла година и предимно карам градско. Нека питащия да си направи необходимите измервания и да пише резултата. 2000 кубика двигател 130 коня за малолитражка ли се води? И това "трудно пали след 10 минути" да се разбира че бавно върти стартера ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми за мен 2,0 4 цилиндъра си е малолитражка. А то зависи и какъв му е алтернатора. Ако е 90а зор ще види да зареди тоя 75А акумулатор. Ако е 120 може и да няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колега проблема въобще може би не се крие в акумулатора , защото - ако имаш проблем с тока ,то би бил и при първото палене понеже дори и да караш 10-15 км , като не е зареден пак ще дава трудно ток и при първо палене .Но замерете всичко - зареждане при включени консуматори , стартера ако е лесен за свален го свали и провери как е бендикса ,дали го изхвърля добре или да няма някой оронен зъб или да върти трудно оста (случвало ми се е и му е трудно да завърти маховика или разбити втулки ).

Също така пробвай с на някой приятел акумулатора и виж има ли промяна и ако има значи е акумулатор неможе да даде достатъчно стартов ток или ако не е вече ще се търси проблема другаде.

Поздрави и успех .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за мненията колеги,ще направя замервания все пак за да знам накъде да се ориентирам и ще споделя впечетленията си :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

не,няма никакво развитие при мен,трябва и имам идея да направя пълна диагностика на процеса на палене-свещи,акумулатор,температурни датчици и т.н...незнам дали някой път въобще няма да мога да запаля...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...