Jump to content

Странен проблем с фаровете на ауди а4 б5


sixsixone

Recommended Posts

Извинявам се ако те мата не е в правилният раздел.Проблемат ми е следният: От два дни съм със би ксенон 6000к.Когато съм на къси светлини си свети перфектно,но включа ли на дълги все едно ги няма,не са никак дълги.Има и още един проблем когато съм на къси светлини го няма светлинния клаксон,а когато съм на габарит го има.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би-ксенон система за фарове с двуфокусни крушки.Xenon Express се води модела има си 1 година гаранция и опция ако не ми хареса до 1 седмица да го върдна.От ксенон център съм го поръчал.Още при монтажа имах малко проблем когато бях на габарит се палеше за малко и той,след което изгасва.След това минавам на фарове и се пали отново и си работи без проблем,докато не искам да мина от фарове в габарит-ксенона не се гасеше и си продължаваше да работи докато не зазагасиш колата или докато не изключиш и габарита.Обадих се на пича и той ми обясни че тези А4 били малко проблемни и така правели след което ме накара да сложа керамично съпротивление 33 ома 15 вата между масата и късите светлини и проблема се реши.Преди 2 часа му се обадих и му обясних пак какво прави и той каза че ксенон системата не е виновна за това че дългите не са хубави.И вече не знам какво да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенона е ташак,нямаш дълги защото крушките не се фокусират правилно,светва още когато си на габарит заради крушката за габарити на таблото като я махнеш и се оправя.Абе не си е работа с тези ментаци,при мен гаснеше в движение и го разкарах.Един съвет:свали си фаровете разглоби ги и ги почисти,сложи и едни хубави крушки и ще останеш учуден как светят ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен фаровете са в перфектно състояние.Преди това бях с найт брейкар и просто светеше много яко,докато не завали.Точно това е причината зада сложа ксенона.Благодаря много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като гледам ще изпаднеш в моята ситуация. И аз така се набих с едни 150 лева за ксенон. Свети супер, ама няма дълги...

В крайна сметка чаках с нетърпение да изгори някоя крушка и да го махна. В неделя ми изгоря едната :hilezh: На година и 2-3 месеца.

Сега обмислям нови фарове DEPO + релета + хубави крушки.

Моят съвет е, ако все още не са ти минали 7-те дни да идеш да го махнеш това недоразумение.

Редактирано от ram_pz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да днес ги свалих и им го върнах по Еконт.Искаха ми пращат нова система,но се отказах.В крайна сметка ще си взема от Плевен,дори и да има проблеми да не се занимавам с куриери.Благодаря все пак за отговора.И успех с новите покупки,дано всичко с тях е наред,защото вече накъдето и да се обърнеш само ментаци се продават .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колега може би имаш проблем с фаровете-реле,ключ или нещо друго.Аз съм с някакъв китайски биксенон на който и марката не помня от 2 години и нямам никакви проблеми с него-габарит,къси,дълги всичко си е ОК както при обикновенната крушка.Просто с биксенона прогледнах!Успех ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с обикновените крушки всичко си беше ОК.А и от самия сайт ми казаха че проблема може да е и в системата.Мерси все пак.Ще пиша когато прогледна и аз както трябва:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като гледам ще изпаднеш в моята ситуация. И аз така се набих с едни 150 лева за ксенон. Свети супер, ама няма дълги...

В крайна сметка чаках с нетърпение да изгори някоя крушка и да го махна. В неделя ми изгоря едната :hilezh: На година и 2-3 месеца. ...

Това е много относително. Моят изкара близо 4 години преди да изгори крушка. Имам си дълги, къси, не се припалва, като пусна габаритите. Имам си и светлинен клаксон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с липсата на дълги и крушки "би-ксенон" с магнитен плъзгач се явява при неправилно позициониране на крушката в преходника, който се закрепва в "леглото" на H4, След което при превключване на дълги светлини и задействане на магнита светлинния поток се "забива" ниско долу.

Решението е завъртане само на крушката на 180 градуса.

Останалото - грешки при свързване на веригите.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с липсата на дълги и крушки "би-ксенон" с магнитен плъзгач се явява при неправилно позициониране на крушката в преходника, който се закрепва в "леглото" на H4, След което при превключване на дълги светлини и задействане на магнита светлинния поток се "забива" ниско долу.

Решението е завъртане само на крушката на 180 градуса.

Останалото - грешки при свързване на веригите.

:wall: :wall: Ами за крушката си напълно прав това ми е грешката, и това ми оправя и другите проблеми :wall: Аз си мислех че няма значение как ще бъде завъртяна крушката след като цокала Н4 е монтиран правилно,но явно оказва влияние.Благодаря ти колега много ми помогна !!! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...