Begleca Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 Kолата е Ауди Б4 АБК мотор 2.0 115 коня, колата е с газов инжекцион и имам прогрмата за гозовия комп. за да я настройвам.Забелязах обаче, че когато колата е в движение на някоя предавка, и върна педала на газта колата преминва в режим cut off (и времната за впръскване стават 0,00) и така докато не пдане по 1200 оборота. Това е добре нали?Обаче когато е по инерция и върна някоя предавка без да подавам никаква газ, независимо от това дали с 80км. ще вкарам 5-та или 3-та скорост, колата не излиза от режима на празен ход а подължава да впръсква гориво и в генеразията се чува едно непрекъснато плякане, докано не подам леко газ. След като съм подал газ на скорост и съм пуснал педала колата отново преминава в режим Cut off.Някакви идей от какво може да е това? защото го прави и на газ и на бензин от както се помня, ТПС-а е сменяван преди време и след това ходих много пъти на диагностика но нищо не казаха за адаптация на дроела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 (Редактирано) 1. С каква ГИ си оборудван? 2. Адаптация на дросел на АВК е абсолютна глупост. Няма такова нещо при него.3. Някой въртял ли е винтчето на дроселовата клапа? 4. На ваг ком какви показания се виждат за ТПС а?5. Местя темата в газовия раздел. Редактирано 18 Май 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 19 Май 2012 Доклад Share Публикувано 19 Май 2012 (Редактирано) Радиии, според мен се получва нещо като залепване на газта ... Нещо което и моята го прави, няма значение на бензин или газ ... Просто понякога все едно и замръзват оборотите (винаги се получава около 1200), и не се оправя докато не пипнеш леко газта ...Проблема се получава от грешен датчик, както най-вероятно си писал за тпс датчика !Оттам и всички други системи си "мислят" че колата всъщност е над обороти на тези за ПХ, и съответно почва да си набира обороти сама, без да и даваш газ ! До момента в който не се осъзнае за дебиломера, и почне да си зарежда картите и съответно ги намаля малко ... Почва да се бори сам със себе си смотаният дигифант !И всичко се оправя с лек допир на газта, или леко натискане !Да си провери датчика, и пак да пише !Иначе в темата на Дани има адаптация за нов тпс, но до колко е необходима, може да споделиш ! Редактирано 19 Май 2012 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 19 Май 2012 Доклад Share Публикувано 19 Май 2012 Иначе в темата на Дани има адаптация за нов тпскоя е тази тема колега че нещо не мога да я намеря пък и аз май имам нужда от такова нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 19 Май 2012 Доклад Share Публикувано 19 Май 2012 (Редактирано) Това на което викате адаптация наистина не е адаптация, но сменя ли се ТПС или ако е свалян и поставян, или винта на клапата е мърдан, трябва компютъра да се вкара в basic settings, за да приеме новата стойност на нулевото положение т.е. на затворена клапа.Ради това не е глупост, лично го пробвах с новия ТПС и наистина имаше разлика. Като сложих новия датчик оборотите ми играеха постоянно и едвам ги задържаше. Причината - всички ТПС-и излизат с някакви минимални отклонения един от друг и трябва да се напаснат към компютъра. След въпросната процедура с Ваг ком-а на момента оборотите заспаха и показа 0% на канала за отварянето на клапата, преди това показваше отворена клапа без натиснат педал.Въпросната тема е http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110628 по надолу е описано за ТПС-а.Явно на колегата не направено това и затова малки отклонения на дрисела влияят на възприемания от компютъра сигнал от ТПС-а и се получават тези аномалии.ПСКъм Vitcig, процедурата с възприемането на новия ТПС или разместен такъв е напълно необходима. Редактирано 19 Май 2012 от auubau Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Begleca Публикувано 2 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 Нещо се смачка тая кола, както си карах дадох цялата газ за да мина по бързо на един светофар и тя просто заглъхна и като изключих от скорост загасна.Има всички симптоми на изгоряла бобина само, че бобината е здрава, защото пробвах и с друга и пак не пали, а с мойта един приятел запали. Колата мерише на бензин като започна да въртя но не пали, а на свещите има искра само че е слаба. С един диод проверих и датчика на ХОЛ и импулс към бобината и към инжекторите има. Всички дадтчици са здрави. Идеии??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 Провери си центровката на ангренажния ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Begleca Публикувано 2 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 Провери си центровката на ангренажния ремък.проверих я, всичко е на белези....... възможно ли да е ECU-то въпреки, че пуска помпата и дава сигнали към бобината и към инжекторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 (Редактирано) Ако има сигнал от датчика на Хол (има искра на бобината) ЕКУ-то пуска и бензиновата помпа и инжекторите. С една дума щом мирише на бензин значи всичко сработва. Остава да е проблем с високоволтовата част - изгоряло съпротивление на палеца, проблем с дистрибуторната капачка или свещите. Все пак като гледа белезите на ангренажния ремък свали ли дистрибуторната капачка за да видиш дали палеца сочи към 1-ви цилиндър?За малко да забравя - белега на коляновия вал се гледа ОТЗАД на прозорчето на скоростната кутия "0" е белега на маховика. После се сравнява с този отпред на шайбата и горе на зъбното колело на разпределителния вал. Ако превърти шпонката отпред на зъбното колело ще има разлика с белега на маховика отзад. Редактирано 2 Юни 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Begleca Публикувано 2 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 (Редактирано) белега на делкото го гледахи съвпада, а на маховика отзад няма белег на прозорчето и затова махам свеща на първи цилиндър и гледам буталото дали е най-горе като я сложа на белезите.Иначе и с друг палец пробвах и пак нестава Редактирано 2 Юни 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 (Редактирано) Има белег отзад, просто трябва да го потърсиш по-внимателно. Единия белег изглежда така "|" и е за предварението на запалването, а другия изглежда така "0", той е за ГМТ. На теб ти трябва "0" на маховика. Той е най-верен защото е на коляновия вал. Като я сложиш на белези отзад проверяваш дали съвпадат всички останали - отпред на шайбата, този горе на разпределителния вал и махаш дистрибуторната капачка и гледаш дали сочи на 1-ви цилиндър. Редактирано 3 Юни 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване