Jump to content

Странни показания на температурата на водата


emopandov

Recommended Posts

e тази до виското , тя не е ли крайната мярка . Щом включа климатроника те не реагира, но нямам фреон, и си мислех , че щом загрее колата тя действа и като охлаждане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, благодаря , сега при включване на климатроника пак не се задейства , но явно няма фреон в системата и налягането е ниско - доколкото разбрах , а относно загряването , установих , че като загрее повечко от нормаллно и я изфорсирам и задържа в 2000-2500 об. температурата започва да спада леко , дали не съм за водна помпа , а може би и виско съединител ?

Редактирано от salex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, стрелката на таблото не трябва да мърда по-принцип от 90 . Ако при теб мърда, значи има някъв проблем. Все пак я закачи на ваг и виж там температурата. При мен, като се беше прецакала водната помпа и колата прегряваше "майстора" обвини виското, защото не зацепваше. То няма как да зацепи, след като до радиатора не стига горещ антифриз, вследствие счупената помпа.. Така че не бързай с него. При загрял мотор, пипни горния маркуч, излизащ от радиатора трябва да е врял, ако е хладък, значи няма добра циркулация на антифриз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горният маркуч е врял , че и се е по "одървил" направо е камък...

Лаптопа е в жапката и само трябва да го закача, но къде да гледам?

Редактирано от salex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук колегите да помагат. От ваг не разбирам, но преди като си мислех че е висока температурата на мотора 97-99 по климатроник по ваг се оказа 92-93. А за горния маркуч щом е камък , незнам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горният маркуч е врял , че и се е по "одървил" направо е камък...

...

А долния, от термостата към радиатора как е?

Да не заминаваща си водна помпа? :gruebel:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така , малко доразвиване на темата , след като колегата писа да погледна долният маркуч към термостата , се установи следно , до 94-95 градуса по климатроника на 51 канал, е студен , мине ли 95 градуса се стопля , т.е. отваря термостата , колата сваля леко температурата , подавам парче гумен маркуч (тънък) сгънат на две към виско перката и тя спира без никакво съпротивление а колата е загряла над 90 градуса. Опитвам се да пусна климатроника , настройвам 19 градуса , показва снежинка , усилва вътрежната вентилация , но компресора не се включва , нито ел. перката до виското.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, цяла седмица съм на същия хал. Имаш ли газова уредба? Някъде ти прави тапа, аз смених първо температурния датчик, защото ми даваше грешка на ваг-ком, след това термостат, водна помпа и накрая една сутрин пътувах за работа и колата вдигна 105 градуса, последните 5 дни работеше на тези градуса, и газовата не ми прехвърли на газ. Проверих веднага-изпарителя беше замръзнал, нямаше циркулация на течност през него. Беше направил тапа и така открих проблема. Понеже изпарителят е вързан на малкия кръг и няма циркулация на течност към термостата, той не отваряше и колата работеше на малкия кръг, при което загряваше. А по отношение на ел. перката на климатроника, първа степен се включва на 105 гракуса, а втора, ако не се лъжа-115.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега , само с газова съм, даже ми е умряла бенз. помпа и си карам само на газ, утре ще гледам къде е вързан изпарителя, огромни благодарности за помощта дано там е проблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа степен на ел. перката трябва да тръгва при 98-99 градуса, втора степен при 105. Ако перката не тръгва, температурата се покачва направо си сменяйте водните помпи. Отчупва се турбината от металния вал, започва да превърта, и течността в системата почти спира да циркулира.

НО....защото течността не циркулира, датчика за перката няма как да се включи защото той е доста по-далеч от двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan: е това е подробно обяснение , Благодаря колега , сменям помпа ролки и ремъци , да ми е мирна главата.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа водна помпа. Виското също не работеше.

Вентилатора на климатика има датчик. Пробвай да задействаш вентилатора ръчно от самата букса за да видиш дали вентилатора е заминал или датчика. Освен това си провери и бушоните. Даже първо си виж бушоните.

Ако казваш, че си сменил капачката на разширителния съд това също може да е проблема. Аз моята я смених доста след като си оправих проблема със загряването и колата почна да прегрява. Върнах си старата капачка и всичко се оправи.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...