salex Публикувано 15 Април 2013 Доклад Share Публикувано 15 Април 2013 e тази до виското , тя не е ли крайната мярка . Щом включа климатроника те не реагира, но нямам фреон, и си мислех , че щом загрее колата тя действа и като охлаждане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 15 Април 2013 Доклад Share Публикувано 15 Април 2013 нейното включване се определя от налягането/температурата на кондензация на фреона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
salex Публикувано 16 Април 2013 Доклад Share Публикувано 16 Април 2013 (Редактирано) Ок, благодаря , сега при включване на климатроника пак не се задейства , но явно няма фреон в системата и налягането е ниско - доколкото разбрах , а относно загряването , установих , че като загрее повечко от нормаллно и я изфорсирам и задържа в 2000-2500 об. температурата започва да спада леко , дали не съм за водна помпа , а може би и виско съединител ? Редактирано 16 Април 2013 от salex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 16 Април 2013 Доклад Share Публикувано 16 Април 2013 Колега, стрелката на таблото не трябва да мърда по-принцип от 90 . Ако при теб мърда, значи има някъв проблем. Все пак я закачи на ваг и виж там температурата. При мен, като се беше прецакала водната помпа и колата прегряваше "майстора" обвини виското, защото не зацепваше. То няма как да зацепи, след като до радиатора не стига горещ антифриз, вследствие счупената помпа.. Така че не бързай с него. При загрял мотор, пипни горния маркуч, излизащ от радиатора трябва да е врял, ако е хладък, значи няма добра циркулация на антифриз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
salex Публикувано 16 Април 2013 Доклад Share Публикувано 16 Април 2013 (Редактирано) Горният маркуч е врял , че и се е по "одървил" направо е камък...Лаптопа е в жапката и само трябва да го закача, но къде да гледам? Редактирано 16 Април 2013 от salex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 16 Април 2013 Доклад Share Публикувано 16 Април 2013 Тук колегите да помагат. От ваг не разбирам, но преди като си мислех че е висока температурата на мотора 97-99 по климатроник по ваг се оказа 92-93. А за горния маркуч щом е камък , незнам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 16 Април 2013 Доклад Share Публикувано 16 Април 2013 Горният маркуч е врял , че и се е по "одървил" направо е камък......А долния, от термостата към радиатора как е?Да не заминаваща си водна помпа? :gruebel:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
salex Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 И така , малко доразвиване на темата , след като колегата писа да погледна долният маркуч към термостата , се установи следно , до 94-95 градуса по климатроника на 51 канал, е студен , мине ли 95 градуса се стопля , т.е. отваря термостата , колата сваля леко температурата , подавам парче гумен маркуч (тънък) сгънат на две към виско перката и тя спира без никакво съпротивление а колата е загряла над 90 градуса. Опитвам се да пусна климатроника , настройвам 19 градуса , показва снежинка , усилва вътрежната вентилация , но компресора не се включва , нито ел. перката до виското. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 Колега, цяла седмица съм на същия хал. Имаш ли газова уредба? Някъде ти прави тапа, аз смених първо температурния датчик, защото ми даваше грешка на ваг-ком, след това термостат, водна помпа и накрая една сутрин пътувах за работа и колата вдигна 105 градуса, последните 5 дни работеше на тези градуса, и газовата не ми прехвърли на газ. Проверих веднага-изпарителя беше замръзнал, нямаше циркулация на течност през него. Беше направил тапа и така открих проблема. Понеже изпарителят е вързан на малкия кръг и няма циркулация на течност към термостата, той не отваряше и колата работеше на малкия кръг, при което загряваше. А по отношение на ел. перката на климатроника, първа степен се включва на 105 гракуса, а втора, ако не се лъжа-115. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
salex Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 Да колега , само с газова съм, даже ми е умряла бенз. помпа и си карам само на газ, утре ще гледам къде е вързан изпарителя, огромни благодарности за помощта дано там е проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Първа степен на ел. перката трябва да тръгва при 98-99 градуса, втора степен при 105. Ако перката не тръгва, температурата се покачва направо си сменяйте водните помпи. Отчупва се турбината от металния вал, започва да превърта, и течността в системата почти спира да циркулира.НО....защото течността не циркулира, датчика за перката няма как да се включи защото той е доста по-далеч от двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
salex Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 е това е подробно обяснение , Благодаря колега , сменям помпа ролки и ремъци , да ми е мирна главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emopandov Публикувано 21 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2013 При мен се оказа водна помпа. Виското също не работеше.Вентилатора на климатика има датчик. Пробвай да задействаш вентилатора ръчно от самата букса за да видиш дали вентилатора е заминал или датчика. Освен това си провери и бушоните. Даже първо си виж бушоните.Ако казваш, че си сменил капачката на разширителния съд това също може да е проблема. Аз моята я смених доста след като си оправих проблема със загряването и колата почна да прегрява. Върнах си старата капачка и всичко се оправи.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts